Haluatko tulla haudatuksi omissa vaatteissa esim kävelypuvussa?
Kommentit (101)
Ketään tekokuituyhdistyksen paloturvallisuusvastaavaa paikalla? Käykö crimplene vai sulaako möykyksi? Vakavasti puhuen, vastustan kansalaisopiston arkunveistokursseja. Naapurin miehen säilössä oleva kirstu on karua katsottavaa, kun hakee puolihämärässä kellarin verkkovarastosta joulukoristeitaan.
Mitenhän nuo ihmisten toiveet käytännössä...Onkohan esim farkut tai kisatrikoot miten helppo pukea vainajalle?
Ihana sama mitä mulle sinne uuniin puetaan.
Talvella lasketteluvermeet, kesällä lyhyt hame ja hihaton toppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama muut vaatteet mutta villasukat jalkaan!
Entä jos polttohaudataan? Tarvitseeko silloin villasukkia?
Haluatko mennä uuniin paljain jaloin?
Eikö villasukat jalassa tule liian lämmin tuossa vaiheessa?
Kuule se on yksi tuhahdus kun arkku syttyy palamaan. Nyt on kysymys kuolleen arvokkaasta kohtelusta. Yritä ymmärtää se jos osaat. Miten sinä hautaat vanhempasi, puolisosi, sisaruksesi tai lapsesi?
Vanhemmat on haudattu vuosikymmeniä sitten ihan perinteisesti, puolisoa ja lapsia ei ole, sisaruksien hautaustavasta ei ole vielä tietoa.
Haluan: mustassa mekossa ja mustissa sukissa.
Vierailija kirjoitti:
Ketään tekokuituyhdistyksen paloturvallisuusvastaavaa paikalla? Käykö crimplene vai sulaako möykyksi? Vakavasti puhuen, vastustan kansalaisopiston arkunveistokursseja. Naapurin miehen säilössä oleva kirstu on karua katsottavaa, kun hakee puolihämärässä kellarin verkkovarastosta joulukoristeitaan.
Minun ruumisarkkuni seisoo nurkassa tässä työpöytäni vieressä. Jos joku sitä hätkähtää, se on hänen ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän nuo ihmisten toiveet käytännössä...Onkohan esim farkut tai kisatrikoot miten helppo pukea vainajalle?
Mieti itse. Ja olisitko valmis pukemaan ne esim. kuolleelle isällesi tai tyttärellesi? Just tarkistin että eräskin hautaustoimisto veloittaa vainajan omiin vaatteisiin pukemisesta 85e.
Vierailija kirjoitti:
Ne leikataan auki takaa ja päälle päin näyttää kuin ne olisivat puettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt joskus dokkarin, missä vainajalle puettiin omat farkut, joku paita ja villasukat. Helposti näkyi menevän.
No minut saa kuolemani jälkeen vaikka laskea lihamyllystä läpi ja haudata jauhelihat lannoitteeksi kukkapenkkiin. Alasti.
Jokereiden fanivaatteissa haluan tulla haudatuksi
Voin olla muuten nakusena, mutta lompakko, osakesalkku ja luottokortit mukaan, kiitos.
Tiätysti! 🤩 Joku vanha työhuppari ja huvihousut päällä. Ja eriparikengät, jos on. Tällä hetkellä ei oo, muttei ny oo meininki kuollakaan!
Vierailija kirjoitti:
Muistotimantti tuhkasta. Timantiksi puristaminen maksaa 3500-12500 euroa.
Tämä olisi luonnollinen jatkumo jos on koko ikänsä saanut kuulla kommenttia "Hei oliks sun äitis simpukka, meinaan ku oot tollane helmi, höhö"
Mulla tuli aloituksesta mieleen Sami & Jorma -podcast :D Tosin Sami ja Jorma osaisivat kirjoittaa paremmin.
Mikä on kävelypuku, kuulostaa joltain mitä käytettiin v. 1925.
Ei väliä vaatteilla, tuhkaksi muutun.
Mikä on kävelypuku?
Verkkarit ja lenkkaritko? Kuuluuko siihen myös pipo?
Olen jo siinä vaiheessa seuraavassa elämässä niin ei voisi vähempää kiinnostaa.
Muistotimantti tuhkasta. Timantiksi puristaminen maksaa 3500-12500 euroa.