Haluatko tulla haudatuksi omissa vaatteissa esim kävelypuvussa?
Kommentit (101)
sama se, pukekoot tai olkoot vaikka pukematta. Jos en eläissäni piittää siitä, miltä näytän, niin kuoltua vielä vähemmän
Vierailija kirjoitti:
sama se, pukekoot tai olkoot vaikka pukematta. Jos en eläissäni piittää siitä, miltä näytän, niin kuoltua vielä vähemmän
Siis pieruverkkareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä mulle. Jos omaisilla on jotain toiveita, niin he esittävät sitten ne.
Hautaustoimisto veloittaa valmiista arkkuvaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama muut vaatteet mutta villasukat jalkaan!
Entä jos polttohaudataan? Tarvitseeko silloin villasukkia?
Haluatko mennä uuniin paljain jaloin?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ovat jo sekä arkkuvaate että uurna valmiina. Puinen tuhkauurna ei paljoa maksa eBayssa jos ei ihan tyhjää maitopurkkia tai peltistä lelsirasiaa halua käyttää tuhkauurnanaan.
Minulla on ruumisarkkukin valmiina. Ja hautaustoimiston kanssa on sovittu että minut tuhkataan omissa vaatteissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö villasukat jalassa tule liian lämmin tuossa vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Pukeminen maksaa aina. Lasku menee kuolinpesälle.
M28 varmaan pukeutuukin kävelypukuun. Onko pillerirasiahattu ja hansikkaat myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule se on yksi tuhahdus kun arkku syttyy palamaan. Nyt on kysymys kuolleen arvokkaasta kohtelusta. Yritä ymmärtää se jos osaat. Miten sinä hautaat vanhempasi, puolisosi, sisaruksesi tai lapsesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pieruverkkareissa.
Sinut haudataan vatsallesi musta jättidildo perseessä, poika. Ehkä elävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkarotsi, farkut ja bootsit.
Niissä sitten polttouuniin tuplaliekeillä, taskut täynnä popcorn -jyviä ja papattimattoja.
Tuleeko myös barbequekastiketta?
Ei vaan sweet chiliä. Luuletko olevasi hauska, uli💩?
Haluan. Mutta kun lapseni kuoli, en tullut ajatelleeksi hänen omia vaatteitaan vaan otin vastaan hautaustoimiston tarjouksen että hänet puetaan arkkuvaatteeseen, vaikka vainajan näyttöä ei voitukaan järjestää. Muistaakseni se arkkuvaate maksoi 50e.
Miettikää nyt saatana vähän mitä tänne kirjoitatte.
Vain kumiset alusvaatteet ylläni haluan hautaani mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nahkarotsi, farkut ja bootsit.
Niissä sitten polttouuniin tuplaliekeillä, taskut täynnä popcorn -jyviä ja papattimattoja.
Ei vaan sweet chiliä. Luuletko olevasi hauska, uli💩?
YES!! Ja mitä saisi olla juotavaa?
Minä haluan tulla haudatuksi Munsalan kansallispuvussa. Jos vain löydän jonkun, joka tekisi minulle sellaisen.
Samapa tuo, kun tuhkaksi minut laitetaan ennen maan poveen kaivamista.
- Onko se edes mahdollista?? Mielestäni kaikki puetaan arkkuun valkoisiin puuvillaisiin vaatteisiin. Eikä mukaan mitään. Vai onko säännöt muuttuneet neljässä vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään väliä mulle. Jos omaisilla on jotain toiveita, niin he esittävät sitten ne.
Hautaustoimisto veloittaa valmiista arkkuvaatteista.
Siinäpä veloittaa sitten. Minä en sitä maksa vaikka yrittäisivät ulosotolla periä, kjeh kheh lröh höh hhm.
Sinä juttelet nyt aikuisten kanssa, kakara. Enemmän me on väkeä haudattu kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule se on yksi tuhahdus kun arkku syttyy palamaan. Nyt on kysymys kuolleen arvokkaasta kohtelusta. Yritä ymmärtää se jos osaat. Miten sinä hautaat vanhempasi, puolisosi, sisaruksesi tai lapsesi?
Itse en ajatellut haudata ketään omaisia. Siihen hommaan on ihan palkatut työntekijät. Minä olen vain paikalla, jos pystyn