Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi päättää milloin seksiä

Vierailija
23.01.2025 |

Onko OK että nainen päättää milloin seksiä? Eli vain hänen halujen mukaan mennään?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok. Vaimo päättänyt aina. Minä olen vain ehdottanut ja herätellyt hänen halujaan, jotta on halunnut useasti. Minulle miehenä käy aina, mutta tiedän, ettei naisille käy kun on erinäisiä fyysisiäkin esteitä, kierrot yms.. Ja tiedän senkin, että naisille tunne-elämän jutut vaikuttavat enemmän haluihin ja siihen mikä päivä sopisi seksille. Joten tällä varmistanut sen,että seksiä ollut vain halukkaan vaimon kanssa.

Vierailija
2/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, että käytännössä mennään naisen halujen mukaan kuten edellinen kommentoija totesi. Kääntäen voisi siis sanoa, että näin miehenä on syytä sitten haluta kun nainen osoittaa aktiivisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottkai se on OK, kunhan seksiä on riittävän usein. T: m 51 v 

Vierailija
4/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo päättää milloin meillä on seksiä. Viimeksi sitä oli kesällä 2017 kun hänellä tuli mieleen etten ollut saanut vuosiin.

Onneksi vaimo ei päätä milloin minulla on seksiä muiden kanssa.

Vierailija
5/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän haluavan ehtojen mukaan mennään lähes täysin. Vaimo päättää aina milloin on riittävän pitkä aika edellisestä kerrasta ja sen perusteella antaa. Olen lakannut melkein kokonaan ehdottelemasta kun vastaus on aina sama, ei jaksa. Olen myös lopettanut menemästä esim. sohvalle viereen kun sekin aina tulkitaan seksin yritykseksi. 

Vierailija
6/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän haluavan ehtojen mukaan mennään lähes täysin. Vaimo päättää aina milloin on riittävän pitkä aika edellisestä kerrasta ja sen perusteella antaa. Olen lakannut melkein kokonaan ehdottelemasta kun vastaus on aina sama, ei jaksa. Olen myös lopettanut menemästä esim. sohvalle viereen kun sekin aina tulkitaan seksin yritykseksi. 

Hybä koska se kuulemma pilaa yhteisen ajan

Vierailija
7/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda hemmottelua ja kynttiläillallisia, ne vasta pilaakin kaiken.

Vierailija
8/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on, että käytännössä mennään naisen halujen mukaan kuten edellinen kommentoija totesi. Kääntäen voisi siis sanoa, että näin miehenä on syytä sitten haluta kun nainen osoittaa aktiivisuutta. 

eli e joka päättää sillä on valtaa. Jos yrität saada valtaa vonkaat ja teet väärin. nainen kokee ahdisteluna jopa väkivaltana

Vierailija
9/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuten meillä. 40+.v. voisi kysyä oliko 70-luvulla näin vaikeeta avioseksi.mitäpä se auttaa mutta jotain tarttis tehrä

Vierailija
10/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli e joka päättää sillä on valtaa. Jos yrität saada valtaa vonkaat ja teet väärin. nainen kokee ahdisteluna jopa väkivaltana

Ja auta armias jos kerran ei seiso kun olet 45 asteen kuumeessa niin nainen kyllä soittaa saman tien jollekulle joka on valmiina jonossa.

Vierailija
11/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda hemmottelua ja kynttiläillallisia, ne vasta pilaakin kaiken.

no paljon työtä ja vastiketta peruuntuneen hetken takia..

Vierailija
12/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nauttivat pihtaamisesta. Se on suhteessa voimakkainta vallakäyttöä.

Vierailija
13/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päättää ajan, paikan ja tyylin, se joka ensin ehtii pyytää. Sovimme ennen seurustelun alkua että seksistä ei kieltäydytä. Melko tasan menee nuo pyynnöt. Ihanaa kun voi vaikka aamulla "tilata" suihinoton illaksi. Vaimo tietty pyytää heti tuon perään palveluksen itselleen joten välillä menee jopa vähän överiksi, kun tuon jälkeen saattaa itsellä olla taas seisokki päällä ja tekee mieli naida.

Päällekkäisiä pyyntojä ei voi olla eli uuden pyynnön voi tehdä, kun edellinen on ohi ja pyyntö pitää olla samana päivänä tapahtuvaa.

Vierailija
14/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

os mies ottaa siitä herneen  nenään ja tekee seksistä valtapeliä, niin ei varmasti toimi. Mutta jos mukautuu naisen rytmiin ja osoittaa halujaan ja rakkauttaan, niin toimii. Näin meillä menty ja seksiä on vieläkin 49 v jälkeen vähintään kerran viikossa. Nuorempana tietysti useita kertoja viikossa säännölllisesti vuodesta toiseen. 

Vierailija
15/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

os mies ottaa siitä herneen  nenään ja tekee seksistä valtapeliä, niin ei varmasti toimi. Mutta jos mukautuu naisen rytmiin ja osoittaa halujaan ja rakkauttaan, niin toimii. Näin meillä menty ja seksiä on vieläkin 49 v jälkeen vähintään kerran viikossa. Nuorempana tietysti useita kertoja viikossa säännölllisesti vuodesta toiseen. 

Eli jos halukkaampi alistuu täysin haluttoman tahtojen mukaan hän voi saada silloin kun halutonta sattuu huvittamaan? Ei kuulosta kovin reilulta parisuhteelta.

Vierailija
16/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päättää ajan, paikan ja tyylin, se joka ensin ehtii pyytää. Sovimme ennen seurustelun alkua että seksistä ei kieltäydytä. Melko tasan menee nuo pyynnöt. Ihanaa kun voi vaikka aamulla "tilata" suihinoton illaksi. Vaimo tietty pyytää heti tuon perään palveluksen itselleen joten välillä menee jopa vähän överiksi, kun tuon jälkeen saattaa itsellä olla taas seisokki päällä ja tekee mieli naida.

Päällekkäisiä pyyntojä ei voi olla eli uuden pyynnön voi tehdä, kun edellinen on ohi ja pyyntö pitää olla samana päivänä tapahtuvaa.

Tälläinen sääntö pitäisi Papin viimeistään lukea kirkossa. Tuo voisi korvata vaikka sen "tukea myötä- ja vastamäissä" kohdan. Enempi hyötyä on aina saatavilla olevasta seksistä, kuin jostain tukemisesta ongelmatilanteessa. Ja vähemmän tulisi niitä ongelmatilanteita, jos ei tarvitsisi kinuta seksiä päivittäin ja toisen potea olematonta päänsärkyä päivittäin.

Vierailija
17/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nauttivat pihtaamisesta. Se on suhteessa voimakkainta vallakäyttöä.

Ettekö lainkaan ymmärrä, että jos nainen saa aina vaan sen pelkän jyystön, oppii kyllä olemaan haluamatta, aivan loogista.

Meillä mies antaa päivittäin mulle orgasmeja kuten minä ne tahdon, ja siksi meidän seksi on hyvää eikä meillä ole mitään pihtaamista.

Vierailija
18/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena haluan seksiä melkeen päivittäin. Mieheni on kyllä valmiina kun spontaanisti sanon, alas tulla paneen. Saatan ottaa myös pelkästään suihin loppuun asti ja sitten mieheni nuolee minulle useamman orkun. Olemme olleet 22 vuotta yhdessä ja hiipumisen merkkejä ei ole seksissä. Marika 44.

Vierailija
19/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos halukkaampi alistuu täysin haluttoman tahtojen mukaan hän voi saada silloin kun halutonta sattuu huvittamaan? Ei kuulosta kovin reilulta parisuhteelta.

Kuka puhunut alistumisesta. Kyllä sitä voi tulla toista vastaan ja herättää hänen halujaan.Jos on haluton niin silloin keskustellaan siitä miksi ja miten ongelma ratkaistaan. Parisuhteeseen kuuluu seksi ja siihen sitoututuvat molemmat. Molemat sitoutuvat tyydyttämään toisensa, eikä ajatella vain omaa tyydytystä. Itsekkyys ei kuulu parisuhteeseen.Olet vastuussa puolisosi tyydyttämisestä ja hän sinun. Jos se ei kiinnosta, on parisuhde loppu..

Vierailija
20/78 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkan tähän vielä, että haastavaksi tilanne tulee silloin kun mies ei syystä tai toisesta haluakaan. Eli naisella on oikeus omaan kehoon ja seksuaallisuutensa frekvenssiin mutta jos mies kieltäytyy, hän on tilanteen konna. ja kierre on valmis... ei ole helppoa ei 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä