Dennis Rafkin on kuollut
Kommentit (19)
Ihan hyviä muistoja niistä pizzoista kun vietin Turussa aikaa vuonna 1994
Ketä se oli. Se oli turkulainen, lihava.
Onko tää se papa dennis pitsojen valmistaja?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli?
Pizzakeisari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli?
Pizzakeisari
Ketä se oli?
Vierailija kirjoitti:
Pizzeria Denniksen perustaja
Onkohan hänellä pizzalaatikko arkkuna?
Jakomäessä asuu Dennis Sova Venäjältä tullut. Siis asuu Venäjällä oikeasti ja täällä puoliksi. Varmaan ehkä kaksoiskansalaisia. Postilaatikossa lukee nimi.
Vierailija kirjoitti:
Jakomäessä asuu Dennis Sova Venäjältä tullut. Siis asuu Venäjällä oikeasti ja täällä puoliksi. Varmaan ehkä kaksoiskansalaisia. Postilaatikossa lukee nimi.
Miten liittyy Pizzakeisariin? Tämä keisari syntynyt Ruotsissa
Suomeen tuotiin pizzat joskus ja ihmiset alkoi lihoa. Rasvaa liikaa. Mikään ei lihota niin kuin juusto. Ja Saksan Dennis on sama kuin venäjän Dennis. Arabeja.
Kävi vähän nolosti: tyyppi tukehtui kioskilla kun mussutti hampurilaista. näin kertovat pahat kielet..
Dennis Rafkin syntyi Ruotsissa, jonne suomalaisia äitejä lähetettiin sota-aikanasynnyttämään. Hänen äitinsä oli helsinkiläinen ja isä Venäjältä Viipuriin muuttanutta juutalaista sukua.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen tuotiin pizzat joskus ja ihmiset alkoi lihoa. Rasvaa liikaa. Mikään ei lihota niin kuin juusto. Ja Saksan Dennis on sama kuin venäjän Dennis. Arabeja.
Tuo tyyppi näyttikin joltain rasvaiselta arabilta. oliko hätää ja vainoa paennut??
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että ei, vaikka nimi ja naama on paketeissa. Minua ne pierettivät aina joten lopetin ostamisen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli?
Etkö osaa etsiä itse tietoa vaikka se on nykyään todella helppoa?
Kun olin Denneksessä vuosi sitten pizzalla siihen oli laitettu niitä kaikkein halvimpia kauheita värjättyjä oliiveja.
Vierailija kirjoitti:
Dennis on etunimi, pöljä
Kuka se oli?