Onko täällä muita, jotka ei tykkää Maija Vilkkumaasta?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Hep. En siedä koko tyyppiä. Hirveä näyttely päällä koko ajan ja biisit puhuu tai huutaa läpi, ei laula.
Nimenomaan! Huutaa, ei laula.
Vierailija kirjoitti:
Kamala ääni. Vain Haloo Helsinki kamalampi.
Kuinka jotkut menevät vielä hänen konsertteihinsa? Toinen, jonka suosiota ihmettelen on Kaija K. En tykkää kummastakaan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samannäköinen kuin oli Laura duosta Jarkko ja Laura, taisivat olla Euroviisuissakin.
Ei ole ja katsoin Euroviisuja jo Jarkon ja Lauran aikaan 1969 eli kymmenvuotiaana.
Mä olen aina vähän inhonnut Maijaa. Pitänyt häntä jotenkin teennäisenä. Lauluääni ei miellytä ja liikkuminen vasta outoa onkin.
Systeri kerran osti mulle lahjaksi Maija Viilkkumaan keikalle liput. Annoin ne sitten eteenpäin, kun mitä ihmettä mä siellä teen? Systeri suuttu, että hän oli harkintaa käyttänyt, että miten voisi ilahduttaa. Sanoin, että Maija Vilkkumaa on pitkäaikaisin inhokkini. En ole koskaan tykännyt siitä. Sisko olisi voinut vannoa, että mä olin iso fani. Oli kuulemma ollut julisteet ja kaikki, ravannut keikoilla pitkin poikin Suomea. :D
Näyttää ja kuulostaa aivan hirveältä.
Vierailija kirjoitti:
Aikamme suurimpia taiteilijoita ja top 3 parhain sanoittaja koko Suomen historiassa.
Huumorin kukka se on kaunein kukka!
On. Eikä varsinkaan sen spede äijästä kaikkine rintakarvoineen. Oksettava ukko vaikkapa aamuteeveessä. No ehkä ne sopii hyvi yhtee.
Joskus väkisellä joutuu kuulemaan kun se soi lähikaupassa. Vain sen takia menen joskus kauemmas kauppareissulle.