Olenko liian itsenäinen ja vahva mies kun en tarvitse naisia muuhun kuin seksiin?
Mitä te ajattelette tästä? Olen tosi itsenäinen, osaan kaikki kotityöt jne joten tarvitsen naista vain seksiin. Ajatteletteko tämän pahalla vai ette?
Sinkkumies
Kommentit (84)
Minä olen vielä itsenäisempi ja vahvempi: en tarvitse jotain "naista" yhtään mihinkään...
Ei kukaan tarvitse kumppania. Parisuhde muodostetaan siksi, että toivotaan sellaista. Eivät naist halua puolisoksi miehelle, joka tarvitsee naista, koska ei osaa esim. kokata itse. Nainen haluaa olla miehensä kumppani ja rakastettu, ei kokki ja siivooja.
Mielestäni tämä on ihan ok, kunhan naisillakin on peli selvä, etteivät elättele parisuhdetoiveita. Eli jos suoraan naisille kerrot, että heidän kanssaan pelkkä seksi kiinnostaa eikä mikään muu, kaikki on ok.
Hyvä pohja. Vielä kun vähän pinnistät niin opit huomaamaan, että se seksikin on vaan ajan haaskausta.
Parisuhde on vain kulissi suvulle ja ympäristölle. Halveksin luusereita surkeissa liitoissa. Varsinkin miehet jotka pelkää irrottautua.
Miksi sinä meitä seksiin tarvitset, eikö sinulla ole kaksi tervettä kättä?
Sen voisi kertoa jo aluksi. Ettei nainen oleta että nyt seukataan. Toisaalta joku voi ottaa sen haasteena että leikit vain vaikeasti taivoiteltavaa poikamiestä ja roikkuu kahta kauheammin, itkusilmin.
Et kuulosta mitenkään miehekkäältä tyypiltä, lapsellista kehua tuollaisella. Tietenkin voit olla itsenäinen ja vahva jollakin tavalla, et miehekäs.
Jos olet sitä mieltä, että parisuhde on vain kotitöitä ja seksiä varten niin sitten onkin parempi olla ihan yksinään.
Naiset ei tarvitse sinua mihinkään. Kannattaa varmaan AP se seksikin hakea miehiltä.
Et sinä kovin itsenäinen ja vahva mies ole, kun tähänkin kysymykseen haluat vahvistusta naisilta? :D
Minä en tarvitse miestä mihinkään 😄Seksikin on parempaa seinästä ladattavalla dildolla.