Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen suomalainen mies?
Ennen vanhaa naisille riitti että mies on ihan tavallinen mies joka käy töissä, ei ole väkivaltainen ja kohtelee hyvin muita ihmisiä. Nykyään naisten vaatimukset miehille on jopa naurettavan kovat. Miten ihmeessä sellanen isokokoinen nainen tai ruma nainen voi vaatia miehiltä että miehen on oltava pitkä,komea,hyvätuloinen,koulutettu statusmies?
Tuntuu jollakin tapaa että nykynaisilta on kadonnu realiteetit kokonaa.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä.
Valtaenemmistö mun kaveripiiristä on 30-40 vuotiaita sinkkumiehiä. Melkein kaikki korkeekoulutettuja ja selkeesti hyvätuloisia tyyppejä. Pitää itestään huolen, käy salilla, pidetään urheilutapahtumia kaverien kesken. Kaikki lukee, haastaa ja sivistää itteensä, on korjanneet omat ongelmansa yms. Rehellisesti aika hankala löytää mitään isoja puutteita noista tyypeistä.
Melkein kaikki on saaneet deittailuissa naisilta niin pahasti henkisesti näpeilleen, ettei niitä enää ees tunnu sen liiemmin kiinnostavan. Itsekin vähän kiikunkaakun.
Ykskään noista tyypeistä ei oo mikään sovinistinen naisia hakkaava juntti. Herää kysymys että mikähän se maaginen raja on mikä pitää ylittää että kelpaa naisille?
Vaihtakaa miehiin, saatte heti tasoistanne seuraa👍
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tavallinen suomalainen mies. Ei mikään superhotti, mutta ihana, huolenpitävä, hellä. Työssäkäyvä, asiat kunnossa. Olen hyvin tyytyväinen.
Tuohan on ihan unelmamies. "Tavallinen ihminen" ehkä mutta ei mikään tavis. Mut ei siihen pääse millään pituudella tai hyvätuloisuudella.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää kyllä.
Valtaenemmistö mun kaveripiiristä on 30-40 vuotiaita sinkkumiehiä. Melkein kaikki korkeekoulutettuja ja selkeesti hyvätuloisia tyyppejä. Pitää itestään huolen, käy salilla, pidetään urheilutapahtumia kaverien kesken. Kaikki lukee, haastaa ja sivistää itteensä, on korjanneet omat ongelmansa yms. Rehellisesti aika hankala löytää mitään isoja puutteita noista tyypeistä.
Melkein kaikki on saaneet deittailuissa naisilta niin pahasti henkisesti näpeilleen, ettei niitä enää ees tunnu sen liiemmin kiinnostavan. Itsekin vähän kiikunkaakun.
Ykskään noista tyypeistä ei oo mikään sovinistinen naisia hakkaava juntti. Herää kysymys että mikähän se maaginen raja on mikä pitää ylittää että kelpaa naisille?
Eihän tässä, ainakaan kertomasi perusteella, ole kysymys siitä, etteivät he kelpaisi naisille, vaan siitä, että he ovat lakanneet etsimästä uusia suhteita oltuaan huonoissa suhteissa. Reaktio on toki ymmärrettävä ja olen itsekin aikoinani vastaavassa tilanteessa alkanut vältellä miehiä suhdemielessä, mutta se on kuitenkin eri juttu kuin se, että kukaan ei halua seurustella heidän kanssaan. Jos suhteet eivät liiemmin enää edes kiinnosta, niin ei ole kovin todennäköistä päätyä suhteeseen, vaikka olisikin periaatteessa hieno tyyppi.
Japanilaisille naisille kelpaa tavallinen suomalainen mies. Suomiakat ovat nirsoja. M28