Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen suomalainen mies?

Vierailija
22.01.2025 |

Ennen vanhaa naisille riitti että mies on ihan tavallinen mies joka käy töissä, ei ole väkivaltainen ja kohtelee hyvin muita ihmisiä. Nykyään naisten vaatimukset miehille on jopa naurettavan kovat. Miten ihmeessä sellanen isokokoinen nainen tai ruma nainen voi vaatia miehiltä että miehen on oltava pitkä,komea,hyvätuloinen,koulutettu statusmies? 

Tuntuu jollakin tapaa että nykynaisilta on kadonnu realiteetit kokonaa. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tästä on tehty ihan oikeita tutkimuksiakin, että jos ruokakaupassa on tosi paljon eri vaihtoehtoja niin nainen ei valitse niistä lopulta ainuttakaan."

Aika vähän näkyy kuitenkaan naisia jotka tulevat aina kaupasta ulos ilman ostoksia. Siinä olisi perhekin kummissaan kun äiti sanoisi että tänään ei ole ruokaa kun en osannut ostaa mitään.

Ai ruoka on äidin vastuulla?

Vierailija
62/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammuitteesnaamaan helvetin jankkaaja

Onko sulla kenties kuukautiset kun olet noin kärttyisä? 

Ei miehillä ole kuukautisia, luulis sunkin tajuavan. Vttu että olet tyhmä. 

Kyllä on. Sukupuoli on ilmoitusluonteinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se tavallinenkin mies pakottaa naisen seksiorjuuteen, maksamaan puolet tuloista, synnyttämään jal uovuttamaan lapsen omistajuuden miehelle, harrastaa henkistä väkivaltaa, jne. Tavallisellakin miehellä on yli 50% riski pettää tai tehdä suhteesta niin helvetillinen, että ero on ainoa vaihtoehto. Tavallinenkin mies ajaa vauvan itkemään toiseen huoneeseen pois naisen vierestä ja pakottaa naisensa sairaalaan r aiskattavaksi. Tavallinenkin mies haisee, ölisee ja häiritsee naista

Summa summarum: naiselle on nykyään iloa miehestä: 5%, haittoja miehestä 80%, riski katastrofaalisista, pysyvää katkeruutta ja vihaa aiheuttavista sekoiluista viimeistään lapsivaiheessa 90%

Olet toivoton romantikko.

Vierailija
64/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä.

Valtaenemmistö mun kaveripiiristä on 30-40 vuotiaita sinkkumiehiä. Melkein kaikki korkeekoulutettuja ja selkeesti hyvätuloisia tyyppejä. Pitää itestään huolen, käy salilla, pidetään urheilutapahtumia kaverien kesken. Kaikki lukee, haastaa  ja sivistää itteensä, on korjanneet omat ongelmansa yms. Rehellisesti aika hankala löytää mitään isoja puutteita noista tyypeistä.

Melkein kaikki on saaneet deittailuissa naisilta niin pahasti henkisesti näpeilleen, ettei niitä enää ees tunnu sen liiemmin kiinnostavan. Itsekin vähän kiikunkaakun.

Ykskään noista tyypeistä ei oo mikään sovinistinen naisia hakkaava juntti. Herää kysymys että mikähän se maaginen raja on mikä pitää ylittää että kelpaa naisille?

Vierailija
65/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei riitä, että asuu jonkun miehen kanssa ja elelee kämppiksenä. Siihen miehen pitäisi pystyä myös rakastumaan. Sen miehen kanssa halutaan elää yhdessä, tehdä asioita yhdessä, jakaa sitä elämää myös tunnetasolla. 

Vierailija
66/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun polkupyörät tulivat maaseudulle, niin valinnanvara lisääntyi. Saattoi polkea naapurikylään.

Vierailija
67/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mgtow ei kiinnosta mitä nainen ajattelee

Vierailija
68/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei nykyisin kelpaa mikään.

Heteropareista puolet eroaa ja 80% näistä naisen päätöksellä.

Homopareista n. 25% eroa

Lesbopareista 80% eroa

Tilastot on hauskoja.

Vierailija
69/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ja naisista on tavallisia ja tavallisen näköisiä ja pariutuu kaltaistensa kanssa. Jos kyse siitä ettet itse saa naista, niin luultavasti et ole tavallinen, vaan sen ali. 

Vierailija
70/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ikuinen parkuminen jatkuu. Mies kaiva karvaiset kiveksesi esiin ja ole mies. 

Vierailija
71/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se tilanne ole juuri toisinpäin, eli miehille ei kelpaa tavallinen nainen.

Vierailija
72/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä.

Valtaenemmistö mun kaveripiiristä on 30-40 vuotiaita sinkkumiehiä. Melkein kaikki korkeekoulutettuja ja selkeesti hyvätuloisia tyyppejä. Pitää itestään huolen, käy salilla, pidetään urheilutapahtumia kaverien kesken. Kaikki lukee, haastaa  ja sivistää itteensä, on korjanneet omat ongelmansa yms. Rehellisesti aika hankala löytää mitään isoja puutteita noista tyypeistä.

Melkein kaikki on saaneet deittailuissa naisilta niin pahasti henkisesti näpeilleen, ettei niitä enää ees tunnu sen liiemmin kiinnostavan. Itsekin vähän kiikunkaakun.

Ykskään noista tyypeistä ei oo mikään sovinistinen naisia hakkaava juntti. Herää kysymys että mikähän se maaginen raja on mikä pitää ylittää että kelpaa naisille?

Minä lukeudun noihin näpeille saaneisiin. En varmaankaan koskaan pysty luottamaan naiseen parisuhteessa, kuten parisuhteessa pitää pystyä. Tarpeeksi törkeästi kun tulet petetyksi ja huomaat eläneesi vuosikymmenen toisen valheessa, niin vaikea se luottaa.

Ei auttanut hyvä työ, elintaso tai perhekeskeisyys. 

Vierailija
73/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä.

Ootko varma ettei kyse sun kavereiden naismausta? Jotenkin tuntuu kuitenkin uskomattomalta, että jos samoille tyypeille käy jatkuvasti huono mäihä, mitään vikaa ei olisi. Kyllä mä pystyn ainakin helposti selittämään, miksi joillakin mun kavereilla on ollut huono onni miesten kanssa. 

Vierailija
74/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä.

Ootko varma ettei kyse sun kavereiden naismausta? Jotenkin tuntuu kuitenkin uskomattomalta, että jos s

Tällaiset miehet usein tavoittelevat niitä instababeja jotka kierrättävät useita miehiä ja etsivät maksajaa kalliille matkoille ja lahjoille. Ei noile miehille itselleen edes kelpaa tavallinen nainen. 

Vierailija
75/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen, pienituloinen, miehekäs mies kelpaisi. Mutta persu/kokoomusöyhöttäjä ei. Keskustalainenkin ok, jos ei ole konservatiivi.

Vierailija
76/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän se tilanne ole juuri toisinpäin, eli miehille ei kelpaa tavallinen nainen.

Mulle kelpaa kyllä tavallinen, älykäs, kaunis ja pitkä (175+ cm) nainen.

Vierailija
77/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kyllä.

No minkälainen nainen kelpasi näille miehille? Se 22-vuotias instabeibe? Mitä yhteistä näillä pariskunnilla oli? 

Vierailija
78/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian suuri osa nykypäivän nuorista miehistä on puolilukutaidottomia videopelejä päivät pääsytysten pelaavia luusereita joilla ei ole vähäisintäkään yleissivistystä. Ryhdistäytykää nuoret miehet.

Vierailija
79/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ihan väärällä palstalla, täällä on vain tavattomia, yksinkertaisia, rumia ja lyhyitä, parisuhteissa olevia mammoja.

Vierailija
80/84 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ihan väärällä palstalla, täällä on vain tavattomia, yksinkertaisia, rumia ja lyhyitä, parisuhteissa olevia mammoja.

No kyllä mulle tavaton ja lyhytkin kelpaa. Tykkään monenlaisista.