Miksi naisille ei enää kelpaa tavallinen suomalainen mies?
Ennen vanhaa naisille riitti että mies on ihan tavallinen mies joka käy töissä, ei ole väkivaltainen ja kohtelee hyvin muita ihmisiä. Nykyään naisten vaatimukset miehille on jopa naurettavan kovat. Miten ihmeessä sellanen isokokoinen nainen tai ruma nainen voi vaatia miehiltä että miehen on oltava pitkä,komea,hyvätuloinen,koulutettu statusmies?
Tuntuu jollakin tapaa että nykynaisilta on kadonnu realiteetit kokonaa.
Kommentit (84)
Enpä tiedä. Ihan hyvin olen tuntunut kelpaavan, vaikka olen työtön. Ihan 15 vuotta nuoremmatkin kiinnostuvat.
"Tästä on tehty ihan oikeita tutkimuksiakin, että jos ruokakaupassa on tosi paljon eri vaihtoehtoja niin nainen ei valitse niistä lopulta ainuttakaan."
Aika vähän näkyy kuitenkaan naisia jotka tulevat aina kaupasta ulos ilman ostoksia. Siinä olisi perhekin kummissaan kun äiti sanoisi että tänään ei ole ruokaa kun en osannut ostaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Koska se tavallinenkin mies pakottaa naisen seksiorjuuteen, maksamaan puolet tuloista, synnyttämään jal uovuttamaan lapsen omistajuuden miehelle, harrastaa henkistä väkivaltaa, jne. Tavallisellakin miehellä on yli 50% riski pettää tai tehdä suhteesta niin helvetillinen, että ero on ainoa vaihtoehto. Tavallinenkin mies ajaa vauvan itkemään toiseen huoneeseen pois naisen vierestä ja pakottaa naisensa sairaalaan r aiskattavaksi. Tavallinenkin mies haisee, ölisee ja häiritsee naista
Summa summarum: naiselle on nykyään iloa miehestä: 5%, haittoja miehestä 80%, riski katastrofaalisista, pysyvää katkeruutta ja vihaa aiheuttavista sekoiluista viimeistään lapsivaiheessa 90%
Et sitten vieläkään ole mennyt hakemaan apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ei ollut somea eikä tindereitä joten tavis naiselle kelpasi tavis mies. Nykyään koska on tinderit ja some puhelimessa joista saa valita tuhansien miesten joukosta sen komeimman. teknologian myötä naisista suomessa tuli maailman nirsoimpia. Eii tarvi enää mennä tavis miehen kanssa treffeille koska nainen voi kännykän avulla löytää sen komeimman miehen.
Sulla on oleellinen pointti.
Tästä on tehty ihan oikeita tutkimuksiakin, että jos ruokakaupassa on tosi paljon eri vaihtoehtoja niin nainen ei valitse niistä lopulta ainuttakaan.
Koska nainen saa sovelluksesta tilattua eksoottisen panomiehen kotiinsa niin sen jälkeen omantasoinen kiltti ja kunnollinen mies ei kipinöi enää yhtään.
Tuota, kertoisitko meille naisille, mikä tämä sovellus on? Käyttävätkö kaikki sukulaisnaisesikin tätä? Alkoi oikeasti kiinnostaa!
N65
Mitäs muuten se kiltti ja kunnollinen mies halusikaan naisten kanssa tehdä? Mennä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihan tavis kelpaa . Voi olla vaikka lentäjä tai lääkäri . Hyvin riittää joku 80-100t€ palkka. Ihan perus työpaikka ja pituus riittää se 190cm. Voi olla osallistunut vaikka miesten mallikisoihin mutta en edes vaadi että pitää olla voittanut jonkin mallikisan. Ihan normi vaatimukset mielestäni .
Tuollainen mies ei ole tavis vaan tuollainen on mies on tasokas mies.
Olen yliopiston käynyt it-tyyppi. Perusliksani on n. 92 000€ vuodessa. Pituutta 184€ ja jopa mallinakin toiminut nuorempana, kuten lähes kaikki urheilijat, jotka haluaa kokeilla. Minä olen mielestäni ihan perustavis, mutta varmaankin tuo valitsemani ala sen tekee. Enkä ole koodari, vaan ylemmässä johdossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö miehille ihan kiva, tavallinen nainen? Kehtaako ruma ja isokokoinen mies vaatia tasoaan korkeamman naisen?
Minulle riittäisi ihan kiva ja tavallinen nainen jos se tavallinen nainen ei ole ylipainoinen ja että se ei olisi kovin ruma. Minä vaadin että nainen on vähintään normaalipainoinen, mielellään hoikka ja naisen pitäisi olla ihan ok näköinen. Olen itse keskitasoa oleva mies.
Tuollaisena naisena en vaan keksi kuollaksenikaan, mihin tuo riittäminen ja vaatimus perustuu. Riittävyydestä voidaan puhua esim. palkan suhteen, jos luovutat itse työsuorituksen, niin vot saada siitä riittävän tai riittämättömän korvauksen. Niin mistä nainen on "riittävä" korvaus? Mitä ja kenelle sinä annat, että nainen "riittää" sinulle? Tuskin ainakaan naiselle, sillä "keskitasoa oleva mies" kuulostaa ennemminkin haitalta tai hyödyltä itselleni
Uskomattominta on se, että jopa palvelut mistä maksetaan miehille eivät ole niiden arvoisia. Poislukien tavaroiden kuljetuspalvelu. Mutta kun huoltomies käy tekemässä työnsä, naapuri tekee (rahaa vastaan) palveluksen, jne. saattaa mies ahdistella, käyttäytyä oudosti, alkaa juoruilemaan, jne. Eli jopa ammatillisissa rooleissa, kun miehelle maksaa jostakin, tämä saattaa olla suurempi haitta kuin hyöty. Niin miten parisuhteessa sitten? Mies juoruilee kaikki naisen yksityisasiat kavereilleen, sukulaisilleen, mahdollisesti vaatii seksipalveluksia, läsnäoloa olematta itse hyvää seuraa, pakottaa naisen käyttämään steroideja (ehkäisy), tuhlaa tämän aikaa, luo meluhaittaa (musiikki, pelit, televisio), tuo kotiin negatiivista energiaa (politiikka, sota), jne. jne. jne. Lista vaan jatkuu
Niin miksi? Miksi nainen ottaisi tuollaista haittaa elämäänsä edes rahasta? Ja mihin nainen on riittävä ja mitä nainen saa siitä, että riittää? Työnantaja maksaa minulle palkan ja lapset ilahduttavat olemuksellaan. Mitä mies tuo naiselle?
Kannattaa käydä vaikka siellä Prismassa ja todeta että tavalliset miehet ja tavalliset naiset löytävät toisensa joka päivä. Voihan se olla vaikeaa ymmärtää jos ainut kosketus muihin ihmisiin on instagrammin tai vauva foorumin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihan tavis kelpaa . Voi olla vaikka lentäjä tai lääkäri . Hyvin riittää joku 80-100t€ palkka. Ihan perus työpaikka ja pituus riittää se 190cm. Voi olla osallistunut vaikka miesten mallikisoihin mutta en edes vaadi että pitää olla voittanut jonkin mallikisan. Ihan normi vaatimukset mielestäni .
Tuollainen mies ei ole tavis vaan tuollainen on mies on tasokas mies.
Olen yliopiston käynyt it-tyyppi. Perusliksani on n. 92 000€ vuodessa. Pituutta 184€ ja jopa mallinakin toiminut nuorempana, kuten lähes kaikki urheilijat, jotka haluaa kokeilla. Minä olen mielestäni ihan perustavis, mutta varmaankin tuo valitsemani ala sen tekee. Enkä ole koodari, vaan ylemmässä johdossa.
Oletko siis suunnittelemassa tuon palkan naisen kanssa jakamista, vai mitä hemmetin väliä sillä naiselle on? Yleensä isotuloinen mies on vaan ongelma, ellei usko perinteiseen avioliittoon eli tulojen jakamiseen ja roolien erikoistumiseen. Ja suomessa tällainen mies kuvittelee naisen olevan hänen seksiorjansa, minkä vuoksi liitto tietysti myös hajoaa
Se että sinä olet menestynyt ja tehnyt omasta elämästäsi itsellesi mukavaa ei tarkoita sitä, että sinä toisit naisen elämään välttämättä mitään lisäarvoa. Sekin, että yhteiset lapsenne pääsisivät nauttimaan rahoistasi on turhaa, jos se pitää sisällään naisvihaelementin tai sen, että käytät naista kohtuna ja heität kadulle olematta oikeasti perhe. Tuo on siis vähän sama kuin nainen esittelisi sinulle isoja rintojaan ja vaginaansa ja sanoisi, että kikkels kokkels et sinä näitä saa vaan lapsesi. Eikä edes puhuisi sinulle, tai rakastaisi sinua. Sinä katsot vaan vierestä
Toki jos olet kunniallinen, kristitty mies joka huolehtii vaimostaan myös taloudellisesti alistamatta, orjuuttamatta, hyväksikäyttämättä ja häpäisemättä tätä, kunnioittaa tämän naiseutta ja äitiyttä, niin ei sitten mitään. En vaan suomessa ole tällaista vielä nähnyt
Ainakaan itse en halua tyytyä yhtään kehenkään. Pärjään itsekseni ja omillani. Olen kaunis. Miksi ihmeessä ottaisin itselleni miehen, joka on vaan ihan hyvä?
Varmaan johtuu siitä, että moni nainen on itsekin kohonnut hierarkiassa. Esimerkiksi yliopistoissa merkittävä enemmistö on jo naisia. Harvemmin nämä naiset sitten haluavat jonkun putkimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö miehille ihan kiva, tavallinen nainen? Kehtaako ruma ja isokokoinen mies vaatia tasoaan korkeamman naisen?
Minulle riittäisi ihan kiva ja tavallinen nainen jos se tavallinen nainen ei ole ylipainoinen ja että se ei olisi kovin ruma. Minä vaadin että nainen on vähintään normaalipainoinen, mielellään hoikka ja naisen pitäisi olla ihan ok näköinen. Olen itse keskitasoa oleva mies.
Sinä et saa naista koska sinua ei kiinnosta se nainen itsessään. Ajatukset ja tunteet. Ei kukaan halua olla miehelle se ok:n näköinen reikä ja kodinkone. Onneksi ei tarvitsekaan.
Sen verran olen vanhempien naisten kanssa elämäni aikana keskustellut, että olen saanut sen käsityksen ettei tuokaan ennen kaikille riittänyt. Ei vain ollut hyväksyttävää vaatia enempää, ja sinkkuutta paheksuttiin enemmän.
Minulla on tavallinen suomalainen mies. Ei mikään superhotti, mutta ihana, huolenpitävä, hellä. Työssäkäyvä, asiat kunnossa. Olen hyvin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisena naisena en vaan keksi kuollaksenikaan, mihin tuo riittäminen ja vaatimus perustuu. Riittävyydestä voidaan puhua esim. palkan suhteen, jos luovutat itse työsuorituksen, niin vot saada siitä riittävän tai riittämättömän korvauksen. Niin mistä nainen on "riittävä" korvaus? Mitä ja kenelle sinä annat, että nainen "riittää" sinulle? Tuskin ainakaan naiselle, sillä "keskitasoa oleva mies" kuulostaa enn
No älä nyt...
No onpa sulla kauheita kokemuksia.
Musta on ihanaa ihan arkiset jutut. Kun herään, niin mun mies on jo keittänyt kahvia, ja sanoo: "Huomenta kulta!"
Illalla on kiva jutella ihan vaan niitä, näitä..
Ihana myös kömpiä joka ilta jonkun viereen nukkumaan.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin.
Olen sydämellinen miehelleni, niin hän on sitä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaasta, Filippiineiltä yms löytyy vielä naisia, joille kunnon miehinen mies Suomesta kelpaa.
Vain jos sinulla on rahaa elättää vaimon koko perhe. Otatko samalla vastuun lapsistanne joita tullaan Suomessa kiusaamaan?
Kiusaaminen on kiusaajan vastuulla. Tuntemani filippiiniläisnaiset lähettävät kyllä rahaa perheilleen MUTTA eivät miehensä rahoja vaan itse työllään tienaamiaan rahoja!!
Koska se tavallinenkin mies pakottaa naisen seksiorjuuteen, maksamaan puolet tuloista, synnyttämään jal uovuttamaan lapsen omistajuuden miehelle, harrastaa henkistä väkivaltaa, jne. Tavallisellakin miehellä on yli 50% riski pettää tai tehdä suhteesta niin helvetillinen, että ero on ainoa vaihtoehto. Tavallinenkin mies ajaa vauvan itkemään toiseen huoneeseen pois naisen vierestä ja pakottaa naisensa sairaalaan r aiskattavaksi. Tavallinenkin mies haisee, ölisee ja häiritsee naista
Summa summarum: naiselle on nykyään iloa miehestä: 5%, haittoja miehestä 80%, riski katastrofaalisista, pysyvää katkeruutta ja vihaa aiheuttavista sekoiluista viimeistään lapsivaiheessa 90%