Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla " tanskalaistyylinen" valk. romant. sisustus

Vierailija
02.03.2007 |

Mistä saatte hankittua sitä tavaraa? Paljon kuluu rahaa sisustukseen kuukaudessa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmänkin pienempää tavaraa ja joitakin kaappeja jms. Mua himottais se tansalaisromanttinen kaappi 165¿ =)

Sitten vantaan petikossa on Juvi. Tekee just sen tyylisiä huonekaluja. mittatilauksenakin ja vaikka käsittelemättöminä jos asiakas haluaa. www. juvi. fi

Vierailija
2/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsalaisia, tanskalaisia... Niistä löytyy yhteystietoja ja vinkkejä!!!

Sokosten lehtihyllyissä ainakin hyvät valikoimat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sista sisustuskaupoista. Suomalaisiakin on esim. ihana living, talo maalla, ym.

Vierailija
4/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen talon rouva omisti tyyliin sopivan sisustusliikkeen josta suurin osa huonekaluista ja tavaroista oli omaa tuotantoa. Heidän kotinsakin oli melkein pelkästään niillä tavaroilla sisustettu. Jutussa oli liikkeen nimi ja netisivut, mutten ole löytänyt sitä artikkelia uudelleen, vaikka olen hakenut.

Muistaakseni oli Avotakassa, mutta saattoi olla Plazassakin tai kotivinkissä.

Vierailija
5/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaliving

White on white

Moko

Ja sit Ellien sisustussivuilla on lista erilaisista sisustusnettiliikkeistä. Joukossa myös tanskalaistyylisiä.

Mulla menee kuussa sisustukseen ehkä 100-300 euroa.

Vierailija
6/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos kalusteet ovat uusvanhaa rihkamaa. Tanskalaisissa lehdissä näkyy paljon oikeasti vanhoja, kuluneita, valkoisia esineitä, ne ovat viehättäviä. Mutta vaativat sen lankkulattian, antiikkiset saviruukut, maalaiskartanon...

Vierailija
7/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tanskalaissisutukset on tehty aidosti vanhoilla esineillä, jotka on usein löydetty ties mistä jätelavoilta ja kirppareilta ja sitten vähän itse fiksailtu. Sellaista halpaa romuromantiikkaa. Sellaisen sisustuksen saa kun käyttää vähän aikaa ja vaivaa tavaroiden haalimiseen ja pitää silmänsä auki kirppiksillä ja roskalavojen läheisyydessä, ei siihen oikeasti tarvitse suuria rahamääriä.

Vierailija
8/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sekosin! Kaikkea ihanaa ja olis pakko saada!

Vierailija
9/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai johtuuko se vana siitä,että Tanskassa joku on keksinyt tehtailla sisustusjuttuja lehtiin ja markkinoi niitä sitten eri maihin - ärsyttää kun kaikki jutut esim kotivikissa ja vikassa kodin kuvalehdessäkin ovat Tanskasta - lehdille tulee varmaan halvemmaksi ostaa ne jutut kuin tehdä itse.

Vierailija
10/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla?

Alkaa jo tylsistyttää noi sisustusjutut.

Vierailija
11/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samanlaisia koteja kaikilla. Keittiöissä valkoiset avohyllyt. Vanhanaikainen hana. Rottinkikoreja. Lautalattia. Olohuoneessa sohvan ja nojatuolien päällä valkoiset huput. Pelargoneja vanhoissa ruukuissa. Monta hopeista (tai hopeanväristä) kynttilänjalkaa antiikkipöydällä. Amen.

Vierailija
12/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen italian ja graafisen tyylin kamu itse mutta kotivinkki on tanskalainen konseptilehti, osa jutuista ja koko tyyli siis tulee sieltä suoraan...

Vierailija
13/14 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitsipuoti piste fi

Vierailija
14/14 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvilatyylinen Villa Veranda avaa tämän kuun aikana, villaveranda piste net. Siellä voi jo käydä ilmoittautumassa postituslistalle, saa sitten tiedon avajaisista sähköpostitse!