Viestitellyt 18 v sitten IRC-galleriassa jonkun likan kanssa ja CANCELLED!!!!
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä naurettavaa jos kyse on oikeasti vaan viestittelystä. Jos on jotain muutakin, niin sitten eri juttu! Mutta hei camoon, kuka meistä on tänä päivänä sama ihminen kuin joskus 18 vuotta sitten? Ja miksei nämä uhrit tulleet esiin aiemmin?
Muuten kyllä ihminen muuttuu, mutta kiinnostus lapsia kohtaan valitettavasti taitaa olla sellainen piirre joka pysyy.
Vinkattu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Erika siis Suomen edustajaksi. Lesbot sai mitä halusi ja.. Finlande zero pointes!
Mitä, ketkä sen edustajan valitsee? Eikö siinä ole yleisöäänestystä?
En koskaan enää puhu yhdellekään alle 30-vuotiaalle. Edes hätätilanteessa.
En ole perehtynyt yhtään mutta arvaan jo nyt että naamatatuoitu on epäilty/syyllinen.
Niin, minäkin varmaan saan joku päivä syytteen siitä, että joskus olen puhellut tuhmia naiselle (ja nämä yleensä itsekin tähän osallistuneet) Tinderissä joskus muinoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Erika siis Suomen edustajaksi. Lesbot sai mitä halusi ja.. Finlande zero pointes!
Suomalaiset valitsee AINA mauttomimman. Katsopa kaksi viime vuotta. Erika tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että näin epämääräisten vihjailuiden takia koko bändi hajosi. Siis onko chättäilykin näin kaameaa vai bändi itse ihan wokepäissään?
Varmaan niiden muijat.
Nyt jokainen artisti miettimään mikä on chättäilyhistoria. Jos löytyy alle 16v niin antaudu itse somelle ja kärsi tuomio.
Vierailija kirjoitti:
Metsäketo 2
Selkeä hylätyn naisen kosto.
En tiedä yhtään mistä puhutaan, mutta tuskin menetän mitään..
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin varmaan saan joku päivä syytteen siitä, että joskus olen puhellut tuhmia naiselle (ja nämä yleensä itsekin tähän osallistuneet) Tinderissä joskus muinoin.
Noilla spekseillä voit julkisen uran ainakin unohtaa.
Kuinka vanha tämä Mika Lahti on?
Jos se on vaikka 36-vuotias, ja 18-vuotta sitten 18-vuotiaana kirjoitellut jotain härskejä 17-vuotiaalle?
Vai, onko Mika 46-vuotias, ja 28-vuotiaana lähetellyt kuvia vehkeestään 13-vuotiaalle?
On vähän eroa näillä tapauksilla, mutta kummatkin voidaan kertoa samalla tavalla.
Anna kun arvaan, kaveri oli 19 v, tyttö 15 v, kun alkoivat juttelemaan vuonna 2007. Juttelivat vuoteen 2010, kun mies oli 22 v ja nainen 18 v. Vuosisadan rikos, että on galtsussa juteltu.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta että näin epämääräisten vihjailuiden takia koko bändi hajosi. Siis onko chättäilykin näin kaameaa vai bändi itse ihan wokepäissään?
Tietävät enemmän mitä julkisuuteen on kerrottu. Muuten tuskin olisivat reagoineet näin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset valitsee AINA mauttomimman. Katsopa kaksi viime vuotta. Erika tänä vuonna.
Siis valitseeko voittajan asiantuntijaraati vai katsojat?
Heittelet jodelissa nimettömänä että toi laulaja taisi viestitellä mulle nuorena kun olin irc galleriassa ja lähettiköhän se jonkun kuvan. Näin keskustelun. Ja tuon takia kävi näin. Helkkarin epäreilua muille bändin jäsenille ainakin. Nykyään syytetään nimettömänä ihan mistä vaan. Mistä näitä itkijöitä sikiää.
Ja minkä ikäinen tuo laulaja on ollut silloin, 20v? Eli ei mikään setä ole lähetellyt viestejä 17 vuotiaille.
"Mahdollisesti ala-ikäinen", ja vielä viestitelty monen vuoden ajan 2007-2010, eikä ilmeisesti mitään muuta tämän lisäksi? No voi kamalaa.