Onko teillä muilla sellaisia sidottunaolofantasioita?
Minulla on, fantasioin tuollaisesta, kun tyydytän itseäni.
Kommentit (25)
Haluaisin olla sidottuna. En pidä nöyryyttämisestä tai väkivallasta, mutta olisi kiva kun nainen tai kaksi käyttäisi hyväkseen, rajoja hakien. Tuolloin vain olisi vietävissä.
Normaalisti ole se joka ohjaa ja nainen on sidottuna.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti onnistuit vaikean yhdyssanan oikeinkirjoituksessa, pisteet siitä!
Kiitos, oli äidinkeilentunneilla hereillä, niin kuin muillakin tunneilla.
Ap
Minullakin on sitomisfantasionta, joten keksin seuraavan fantasiatarinan ap: n fantasian innoittamana. Siksi tässä on samanlainen alku.
Kirjoitan minä-muodossa, niin kaikki voivat paremmin samastua kertomuksen naiseen.
Miesjoukko sitoo minut sänkyyn, mutta käteni jätetään vapaiksi. Sitten miehet ottavat esille vailtavan kokoisen dildon, myös sen paksuus on todella suuri, Saan kaksi vahtoehtoa, joko minun pitää nyt masturboida tässä heidän katsellessa tai sitten he työntävät tämän valtavan kokoisen dildon sisääni. Pelkään, että tuo sauva ei voi mitenkään mahtua sisääni, joten suostun masturboimaan.
Aluksi vähän kainostelen noiden kaikkien miesten katsellessa, mutta alan hiljalleen hieromaan klitorista ja häpyhuulia. Pikku hiljaa kiihoitun enemmän ja masturbointini nopeutuu ja nopeutuu ja lopulta laukean noiden miesten kiihkeiden katseiden edessä ihanaa orgasmiin.
Tässä vaiheessa olen aivan märkänä ja mielessä käy, että ehkä tuo suuri dildo sittenkin mahtuisi sisääni. Sanon miehille, että jos he kumminkin työntäisivät tuon sauvan sisääni, jos he haluavat vielä sen tehdä. Ja tottakai he haluavat.
Miehet sitovat minut uudestaan, nyt vähän enemmän puoli-istuvaan asentoon, jotta myös itse näkisin paremmin omaan jalkoväliini. He levittävät jalkani äärimmilleen ja alkavat hitaasti työntää dildoa sisääni. Kosteuden vuoksi se työntyy yllättävän helposti sisään ja miehet osaavat muutenkin olla hellävaraisia. Häpyhuuleni kiristyvät kuitenkin äärimmilleen ja kiihoitun valtavasti, kun näen tuon mahtisauvan työntyvän sisääni. Kun se on niin syvällä kuin voi mennä, miehet alkavat varovasti liikutella sitä edestakaisin. Tuntuu niin ihanalta, ihanalta. Nautin suunnattomasti ja hetken kuluttua laukean toiseen aivan ihanaan orgasmiin.
Sitten miehet vetävät sauvan varovasti pois sisältäni, irroittavat käydet, poistuvat paikalta ja jättävät minut raukeana lepäämään vuoteelle.
Sellainen tarina, fantasia tosin vaan eli oikeasti näin ei ole tapahtunut. Mutta tämän kaiken voi kuvitella, kun tyydyttää itseään sormin tai dildolla, mielummin molemmilla. Mikäänhän ei myöskään estä vaikka sitomasta itseään jollakin köydellä, jos tämä voimistaa fantasiaa.
Nro 24 :lle
Vau, mikä kertomus, olen lukenut tuon jo useampaan kertaan ja arvaatteko, kuka on aivan märkä. Minä muuten teen aina välillä tuon, että sidon itse itseni, kun on silmät kiinni ja fantasioi ja tyydyttää itseään ja samalla tuntee, että on oikeasti sidottuna, se todella tehostaa fantasiaa, Kannattaa kokeilla, jos näistä jutuista tykkää.
Kiitos ihanasta tarinasta
Ap
Hienosti onnistuit vaikean yhdyssanan oikeinkirjoituksessa, pisteet siitä!