Kumppanin etätyö ei miellytä minua.
Koti ei tunnu kodilta vaan jonkun työpaikalta. En tykkää.
Anteeksi avautuninen. Jatkakaa
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kuitenkin rahaa taloon ettei lokille tule nälkä
Meillä minä elätän miestä. Haluaisin olla yksin kotona enemmän, muttei onnistu, kun mies on aina kotona. Olen todella ahdistunut ja haluaisin erota.
No eroa niin miehelläkin on mukavampaa.
Nyt AP ryhtiliike. Laita sika jakoon. Eihän kukaan katsele tuollaista työtätekevää sikaa. Ärsyttää jo pelkkä työntekokin, kun sossunluukulta pitäis saada pahnat sekä appeet.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei siis koskaan tapaa kavereitaan tai harrasta kodin ulkopuolella? Se olisi kyllä minulle vähän turn off. Toinen on kotona 24/7, luulisi, että siinä omakin pää pimahtaa...
Tällaiseksi tämä on mennyt. En tajunnut tätä alussa kun nuorena alettiin seurustelemaan ja liikuttiin umpirakastuneina tiiviisti yhdessä mutta asuttiin erillään, sitten miehellä oli uralla vaihe että oli paljon töissä iltaisinkin, vasta aika pitkä yhdessäolon jälkeen havahduin siihen että hän ei todella lähde mihinkään tai tapaa ketään työn ulkopuolella (ja nykyään ei siis enää siellä töissäkään), ellei kulje minun mukanani.
Huh! Säälin sua, mun mies muutaman päivän saikulla kotona, hermot palaa. En vois ees kuvitella tuollaista. Saisin hermoromahduksen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. Mies tekee etätöitä ja minä olen kotona yt:n seurauksena. Ollut jo monta kuukautta.
Miehellä on oma työpiste makuuhuoneessaan parin hyvänkokoisen näytön kera. Huone on toisessa kerroksessa (25 neliöö).
Silti jo kaksi vuotta leiriytynyt keskelle olohuonetta pöydän ääreen läppärille. Kamat levällään siinä 24/7. On suunnittelija, ja palaverien aikana pitää olla näkymätön ja kuulumaton. Radio soi aamusta yöhön taustalla. Valitettavasti kun työpäivä loppuu, niin sihahtaa eka tölkki auki. Alkoholisoitui korona-aikana, kun etätyön takia ei aamulla tarvinut olla ajokunnossa. Missään ei käy, koska siirtyminen vaatisi omaa ajokuntoa. Toisen oluen aikana alkaa maratonpuhelut, ja vola nousee suhteessa tyhjiin tölkkeihin. Myöhäisillan huutaa telkkari tai läppäri.
Erityisen ärsyttävää on ollut huomata, että kolmasosa/puolet työajasta on nettisurffausta tai kännyllä pelaamista. Sella
Parempi erilliset asunnot, jos toisen kotona olo noin ahdistaa.
mikä on kumppani?