Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin kauhukseni että mieheni on varmaan oikeasti huono sängyssä.

Vierailija
22.01.2025 |

Luulin pitkään että se on sängyssä itsekäs tai laiska, tai että sitä ei kiinnosta yhtään minun nautintoni. Mutta tajusin juuri että oikeasti hän taitaa vaan olla ihan tosi osaamaton ja huono. Ei siis itsekäs tms vaan tumpelo. Ettei tiedä yhtään mitä naiselle pitäisi tehdä, ei siis aavistustakaan. Apua. Ja mies on sentään 33 ja sillä on takana useampi suhde. Mitä ihmettä teen.

Suuttuisiko teidän miehet jos sängyssä neuvoo mitä ja miten?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sille vaan selväksi, että seksi loppuu siihen, kun molemmat saa orgasmin ja näytät ja käsket sen hoitamaan sun mehulinko kuntoon.

Tämä yksi tapa. Hajareisin naamalle istumaan, jos tullut ennen sinua. Pois vasta kun olet tyydytetty. Tämän voisi kyllä joka nainen ottaa valikoimiinsa.

Tuskinpa sopii AP:lle. Paistaa läpi asenne, että pitäisi toisen osata kaikki ja lukea ajatukset. Eihän nainen nyt itse voi mitään tehdä.

Sulla  se asenne on pieless. Miten naiset  tajuavat mitä kalulle pitää tai voi tehdä? Ovatko ajatuksenlukijoita? Kuin ei miehet OTA SELVÄÄ. Ja kyllä, tietyt lainalaisuudet ovat pteviä niinnaisilla kuin miehilläkin.

Vierailija
22/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koettanut pihdata pillua kunnes oppii tavoille? Hyvin yleisesti käytetty metodi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko koettanut pihdata pillua kunnes oppii tavoille? Hyvin yleisesti käytetty metodi.

Itse asiassa, varmaan noin onkin,ja miehet saavat ihan itseään siitä syyttää. Miehet syyttävät täällä naisia lahnoiksi, mutta silti vonkaavat jatkuvasti, miksi? Siksi kun saavat sen tyydytyksensä, tietty. Ja jos nainen ei,nii oppii olemaan mieluiten ilman, heureka!

Vierailija
24/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaali kokoinen tai pieni kalu, silloin on peli viimeistään menetetty. Sain lauantaina 23cm pitkää ja julmetun paksua kalua, olen vieläkin ihan taivaissa.

N.24v

Vierailija
25/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset eivätkä osaa puhua haluistaan ja tarpeistaan! Mikä siinä on niin vaikeaa kertoa mistä tykkää?

No kun ei itsekään sitä tiedä. Vaikeaahan se silloin on.

Vierailija
26/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssasi varmaan, mutta entäs muiden kanssa?

Vierailija
27/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei osaa pillua nuolla niin kannattaa vahtaa miestä.

Toivottavasti panet paremmin kuin kirjoitat.

Vierailija
28/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet sille vaan selväksi, että seksi loppuu siihen, kun molemmat saa orgasmin ja näytät ja käsket sen hoitamaan sun mehulinko kuntoon.

Tämä yksi tapa. Hajareisin naamalle istumaan, jos tullut ennen sinua. Pois vasta kun olet tyydytetty. Tämän voisi kyllä joka nainen ottaa valikoimiinsa.

Tuskinpa sopii AP:lle. Paistaa läpi asenne, että pitäisi toisen osata kaikki ja lukea ajatukset. Eihän nainen nyt itse voi mitään tehdä.

Sulla  se asenne on pieless. Miten naiset  tajuavat mitä kalulle pitää tai voi tehdä? Ovatko ajatuksenlukijoita? Kuin ei miehet OTA SELVÄÄ. Ja kyllä, tietyt lainalaisuudet ovat pteviä niinnaisilla kuin miehilläkin.

Osu ja upos!

Vierailija
29/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei vaan oli eikä kiinnosta tippaakaan oppia. Mun mies on sama huono vaikka ollaan oltu puoli elämää oltu yhdessä. Ei jaksa yrittää enää opettaa ja puhua sille mitään. Jos sitä ei kiinnosta niin ei kiinnosta.

N38

Vierailija
30/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää tuo "tajusin kauhukseni". Vähän vaikea nähdä, miten se itsekkyys ja piittaamattomuus naisen nautinnosta olisi parempi vaihtoehto ollut.

Kumpikin on kaukana ideaalista, mutta itsekäs ja piittaamaton voi muuttaa asennettaan. Kolmekymppinen mies jolle pitäisi opettaa peruskoulutason tiedot naisen anatomiasta on aika lailla toivoton tapaus.

Vierailija
31/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis metrimitta matkassa ???????????????

Vierailija
32/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko normaali kokoinen tai pieni kalu, silloin on peli viimeistään menetetty. Sain lauantaina 23cm pitkää ja julmetun paksua kalua, olen vieläkin ihan taivaissa.

N.24v

Siis metrimitta  matkassa???

Vierailija
33/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten koko vaikuttaa siihen, paljonko haluaa mieheen tutustua. Kai sitä on elämässä muutakin kuin pelkkä penetraatio ja kun niitä normaalikokoisia on ollut, niin hyvältä on tuntunut. 

Vierailija
34/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.24v

Siis metrimitta  matkassa???

On ollut joskus nuorempana ihan uteliaisuudesta. Se oli oikeesti aika kivaa mittailla ja tutustua. 🙂

Vierailija
35/39 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tajusit, niin ei millään pahalla, mutta se kertoo että sinäkin olet huono sängyssä.

Vierailija
36/39 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lisätä lihatuotteita sen vegehipin ruokavalioon, niin mieskunto kohenee ja alkaa ehkä pillukin kiinnostamaan.

Vierailija
37/39 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin useat miehet eivät tajua seksistä mitän muuta kuin kalu pilluun ja jyystämän. Ja sitten täällä jauhavt, kuinka " jokainen naine jota olen pannut, on saanut orgasmin". Ja lehmät lentää.

Vierailija
38/39 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkö se sun mies siellä sängyssä on?

Vierailija
39/39 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkielen lukeminen on vaikeaa, siksi en kyllä ikinä ole miehenä pahastunut, jos ohjausta saan, tyyliin kovemmin, vähän ylempää, vaihdetaanko asentoo tai En tykkää asiasta X, sopiiko ettet tee sitä seuraavalla kerralla?. Uuden kumppanin kanssa olen kyllä myös kysynyt, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei.  

Parastahan olisi varmaankin, jos pystyy käymään avoimen mutta myötätuntoisen keskustelun.

Rooolileikin varjolla opettamista olen jossain nähnyt ehdotettavan. Eli esim. opettajatar/oppilas, oppitunnin aiheena naisen seksuaalinen nautinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi