Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi reilun metrin mittaiset tyttölapset tarvitsevat kovakuppiset " rintaliivit" ?????

Vierailija
02.03.2007 |

Ihmettelin vaan, kun kävin Anttilan lastevaateosastolla ja näin Finnwearin lasten alusvaatteita....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 140cm tyttö joutuu käyttämään liivejä ja/ toppeja. ei tietenkään mitään kovakuppisia tai topattuja

Vierailija
2/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun tosiaan nyt LASTENvaatteista ja noissa oli ainakin kokomerkintä 110 cm. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikkea yritetään myydä

Vierailija
4/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No kun olen kaksi lastakin jo imettänyt, niin ihan kiva on jotut liivit saada. T: 148cm

Ap puhui lastenvaateosastosta ja lasten alusvaatteista

Vierailija
5/8 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo... ja varmaan ymmärsit myös sen, että kysymys liittyi kuitenkin LASTEN pukeutumiseen... ihan sama mitä pikkunaiset käytää ja mistä kuteensa ostavat.

Vierailija
6/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne todellakaan tee niillä mitään... Mä en ymmärrä edes alle kouluikäisten tyttöjen bikinejä - ihan turhaan tuodaan USA:n alastomuuskäsityksiä tänne... Ei ne sen ikäisen nännit ole yhtään sen kummemmat kuin poikalapsen vastaavat, jotka kuitenkin ovat paljaana siinä vieressä. 

Vierailija
7/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovakuppiset? En ole sellaisia nähnyt, mutta kai niitäkin sitten on.

Itselläni on 3 tytärtä ja heistä yhdellä alkoi siinä 10-11 vuoden iässä rinnat vähän kasvaa ja se oli hänelle kauhea häpeän paikka, en tiedä miksi. Hän halusi sellaiset vähän pehmustetut "liivit" tai toppi se oikeastaan oli, vamaan oli just Finnwearin. Koko jutun ideana oli piilottaa ne kasvamaan alkaneet rinnat eikä lesota sillä, että hei mulla on rinnat ja liivit!

Vierailija
8/8 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 11 vuotias tyttölapsi joka käyttää bikinejä vaatteidensa alla...

En tiedä mikä häntä riivaa, hänen kaikilla kavereillaan on rintsikat mutta hänellä ei ole. Pitäisikö minun ostaa tytölleni rintsikat??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi