Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömänä joudun sairaspäivärahalle

Vierailija
22.01.2025 |

Laskeeko tulot vai pysyykö ennallaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes ennallaan pysyy, minulla putosi 7 euroa päivältä verrattuna täyteen ansiopäivärahaan. Varaudu kuitenkin ongelmiin kun sairaspäiväraha loppuu, voi tulla jopa lähes 2 kk katkos ettet saa mitään, minulla ainakin tuli nälkä rahaa odotellessa, piti ihan 50 kaverilta lainata, että sai viikoksi ruokaa jääkaappiin.

Vierailija
2/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairas loma vaan sairausloma !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömänä tulot laske.

Suotta mihinkään ilmoittelee sairauksistaan.

-työtön

Vierailija
4/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, on niin paljon sairauksia niin tuon keksivät kun en töihinkään kykene.

Vierailija
5/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei työttömänä tulot laske.

Suotta mihinkään ilmoittelee sairauksistaan.

-työtön

Minulla lääkäri kirjoitti B-lausunnon ja olin 8 kk sairaslomalla. Eihän tuossa muuten ole mitään eroa, mutta ne ansiosidonnaisen päivät ei kulu kun olet sairaspäivärahalla. Laiha lohtu se tosin oli, lääkkeisiin meni kaikki ylimääräinen.

Vierailija
6/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei työkkärin virkailija muuta keksinyt kuin laittaa terveystarkastukseen ja sieltä ilmeisesti sairaslomalle. Näin meidät iäkkäämmät pukataan pois tilastoja rumentamasta. Toivoisin jo pääseväni eläkkeelle.

Vierailija
7/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes ennallaan pysyy, minulla putosi 7 euroa päivältä verrattuna täyteen ansiopäivärahaan. Varaudu kuitenkin ongelmiin kun sairaspäiväraha loppuu, voi tulla jopa lähes 2 kk katkos ettet saa mitään, minulla ainakin tuli nälkä rahaa odotellessa, piti ihan 50 kaverilta lainata, että sai viikoksi ruokaa jääkaappiin.

Ensimmäisen "työtön työtön"-ilmoituksen voi jättää jo ekana päivänä siitä jolloin saikku loppuu. 7 pv omavastuuaika. Eka satsi rahaa 2 viikolta. Eli ei joudu olemaan ilman rahaa kuin "vain" 1kk enintään. 

Vierailija
8/8 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaspäivärahaa leikattiin tänä vuonna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän