Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävätär ei juo säilykeananaksen mehua!

Vierailija
22.01.2025 |

Onko muita? Minä luulin, että KAIKKI juovat aina ne säilykkeiden, ananaspalojen mehut.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan joisi äklömakeaa sokerilientä?

Vierailija
2/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon vain jos on säilötty omassa mehussaan, jos on säilötty sokeriliemeen en juo,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo vaikka olisi mehussa. 

Vierailija
4/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että purkittaa ja lähettää minulle.

Vierailija
5/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se ystävä. Törkeää tommonen tuhlaileminen! 

Vierailija
6/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieron mehun peräpukamiini. 

Vierailija
7/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin ystävätär? Se on ystävä. Ei suomen kielessä ja Suomessa käytetä enää mitään tär päätteitä. Opettajatar, hoitajatar. Se on ystävä on se mies-, nais-, trans-, tai intersukupuolinen. Saksassa on sanoilla suvut die Freundin, die Lehrerin, die Ärztin, die Polizistin. Myös englannissa on waitress, stewardess, actress.

Vierailija
8/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ostaisi tuoretta ananasta

Vierailija
9/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää sokerilitkua! Vaikka kuinka olis "omassa mehussa", niin silti ihan liian makeaa. Jos olen samaan aikaan leipomassa jotain, niin silloin olen ehkä kaatanut liemet taikinaan.

Vierailija
10/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikosti menee, kun ei käy edes mielessä, että ihmiset ovat KAIKISSA asioissa eriliaisia. Ei ole sellaista asiaa, jonka KAIKKI tekevät samalla tavalla. 

Vierailija
11/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sano rakastajatar (paitsi vanhat mummot). Se on hoito tai pano. Unohtakaa noi tar ja tär päätteet. Ei kuulu nykysuomeen.

Vierailija
12/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelilaiset sotilaatkin juovat ne. Niitä kuuluu IDF:n kenttämuonapakkaukseen. Näin YouTubesta.

Vierailija
13/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää sokerilitkua! Vaikka kuinka olis "omassa mehussa", niin silti ihan liian makeaa. Jos olen samaan aikaan leipomassa jotain, niin silloin olen ehkä kaatanut liemet taikinaan.

Kaadat liemet taikinaan. Eli sä käytät sen sokerilitkun kuitenkin. 

Vierailija
14/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan sano rakastajatar (paitsi vanhat mummot). Se on hoito tai pano. Unohtakaa noi tar ja tär päätteet. Ei kuulu nykysuomeen.

Ap kaikesta päätellen on vanha mummo. Ei normaalille nuoremmalle ihmiselle ole merkitystä jollain säilykepurkin liemellä. 

Vierailija
15/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AnanasPALOJEN mehua?

ei se ole mehua säilykkeessä, sokerilientä.

ja sille on syynsä miksei ne ole kokonaisia, jätepalat.

varmaan syö myös tonnikalaHIUTALEITA.

Vierailija
16/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon ainakin. Tai sit srn voi säästää hedelmäsalaatti tai smoothieen. 

Vierailija
17/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heikosti menee, kun ei käy edes mielessä, että ihmiset ovat KAIKISSA asioissa eriliaisia. Ei ole sellaista asiaa, jonka KAIKKI tekevät samalla tavalla. 

Tämä. Valtaosalle se on täysi mysteeri, että ei ole asiaa, jonka kaikki tekevät samalla tavalla. Eletään jossain vaihtoehto todellisuudessa, missä kaikki pitää tehdä jollain tietyllä tavalla. Ihmetellään vaan huuli pyöreänä ja silmät lautasen kokoisina, että miksi tuo tuon noin tekee? Kun minä tekisin näin... Ja haukutaan, ilkutaan ja tuomitaan "väärin tekemisestä". Vaikka lopputulos on hyvä myös hieman erilailla tehtynäkin. Vaikka Kimmon tekemänä lopputulos on parempi kuin Ramin tekemä, niin silti Rami siinä jupisee vielä 45 vuodenkin kuluttua, että kyllä se olisi kandennu tehä silleen niin kuin minä sen olisin tehnyt. Samalle asemalle pääsee ajoissa, vaikka ei kulkisi just yhtä tiettyä reittiä pitkin.

Ja keskeneräistä työtä ei pidä näyttää herroille eikä hulluille.

Vierailija
18/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä, jotka dumppaatte kaiken taikinaan. Banaanin kuoretkin voi paloitella taikinaan. Oliivin tai säilykepaprikan liemen voi kaataa vaikka pullataikinaan.  

Vierailija
19/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valista ystävätärtä, että tölkkiananaan mehu ompi terveellistä.

Vierailija
20/27 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo mitään säilypurkkien säilöntäliemiä. Mitähän säilöntäaineita lie sisältävät kun säilytysaika on pari vuotta ja enemmänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi