Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuoleman jälkeen on tai miltä se tuntuu kun olet kuollut en käsitä sitä millään

Vierailija
21.01.2025 |

Kuolema on tosi pelottava onko se vain että katoat etkä tiedä mitään kuin aika ennen syntymää

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse: "...kuin aika ennen syntymää."  Kuoleman jälkeen täytyy olla jotain, on yhtä epälooginen ajatus kuin että ennen syntymää täytyy olla jotain. Tietoisuutesi on välähdys tyhjyydessä, kahden ei-mitään välissä.

Mistä sinä tiedät että niitä välähdyksiä on vain yksi, ja onko edes mahdollista että ikuisuudessa jokin asia tapahtuu vain kerran? 

Itselläni ei ole mitään tietoa tai yhteyttä aikaisempiin välähdyksiin(i). Eli käytännössä sama kuin, että vain yksi. Jos tulevaisuudessa on tietoisia subjekteja jälkeeni eli kuolemani jälkeen syntyneet ihmiset, niin niiden subjektiivisella kokemuksella itsestään ei ole mitään tekemistä minun tietoisuuteni kanssa vaikka jokin "sielu" minusta sinne jotenkin siirtyisi.

Vierailija
22/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasit itse: "...kuin aika ennen syntymää."  Kuoleman jälkeen täytyy olla jotain, on yhtä epälooginen ajatus kuin että ennen syntymää täytyy olla jotain. Tietoisuutesi on välähdys tyhjyydessä, kahden ei-mitään välissä.

Herkullinen todellisyyspihvi kahden pehmeän tyhjyyspihvin välissä, mausteina Jumalan koko lisäkekaappi, on mausteet, salaatit, tomaatit, suolakurkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on uuden alku

Siinä mielessä kyllä että sitä tiettyä ihmistä ei enää ole. Hän on lakannut olemasta.

Ei, vaan pääsemme parempaan paikkaan samoina ihmisinä!

Höpö, höpö ! Lakkaat olemasta🙄

Vierailija
24/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI mitään.

Ihminen on atomeja, ja atomit palaavat kiertoon. Sielua ei ole eikä tietoisuutta ole ilman kehoa ja aivoja.

Lohdullinen ajatus siis, ettei tarvitse elää ikuisesti. Se tekee tästä ainoasta elämästä arvokkaan.

Tietoisuus on energiaa. Energia muuttaa muotoaan muttei häviä. Fyysinen on sitten atomeja, mutta se ei oo mitään ilman tietoisuutta 

Mielenkiintoinen näkemys. Mitään siitä pois ottamatta muistutan että Einsteinin mukaan massa=energiaa.

Vierailija
25/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kuolemanrajakokemuksista. Ne hälvensi oman kuoleman pelon. Esim Betty Eadie.

Vierailija
26/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubessa on paljon near death experience videoita. Itsekin dmt tripillä näin että valotunneli jonka päässä kirkas valo johon olen aikanani sitten menossa.

Vierailija
27/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä jatkuu!!! Meissä jokaisessa ihmisessä on Iankaikkisuussielu,joka ei kuole koskaan!

Kuolemassa sielu siirtyy itse valittuun paikkaan, joko Taivas tai tuonela!!

Persoonallisuus säilyy ja sielu sijaintinsa tajuaa. Kerran Jeesuksen toisen tulemisen ylösnousussa uskovat saavat yläsnousemusruumiin!! Ja siihen ruumiiseen asettuu sielu jälleen!!

Raamattu tämän kertoo, Joh 3:16 ykdinkertaisimmin ja kattavimmin!

Usko Jeesukseen karkoittaa niin elämän kuin kuolemankin pelon!!

Joopa joo !  Saahan sitä uskoa vaikka aidanseipääseen

Vierailija
28/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on ihan sama kun nukut sikeästi, et sä siitä mitään tiedä etkä mitään tunne. Et vaan herää enää.

Vaikka tämä on logiikan ja tieteen mukaan todennäköisin, niin ei tätäkään vaihtoehtoa voi varmasti sanoa todelliseksi. Arvaus muiden joukossa.

Vierailija
29/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee sama fiilis kuin sulla oli vuonna 1785. Eli ei tunnu miltään. Ruumis lahoaa tai palaa savuna ilmaan, tietoisuus loppuu kun sydän pysähtyy ja aivoissa loppuu sähkönsyöttö. 

Vierailija
30/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtubessa on paljon near death experience videoita. Itsekin dmt tripillä näin että valotunneli jonka päässä kirkas valo johon olen aikanani sitten menossa.

Kaikki niistä eivät ole ihan totta. Osa on halluja lääkkeissä tai lääkekoomassa. Mutta tietysti joku on voinut käydä jossain, missä. Unessa vai toisella puolella. Vai mielenhallintatilassa.

Vierailija
31/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo dmt on kyllä mielenkiintoinen ja kiva kun otit esille. Siis huume, mutta myös aivoissa unen aikana erittyvä aine. Sitten kun kuolee, se aivojen koko dmt varasto purkautuu ja voi olla melko jännä kokemus sitten. Että tuota huumetta ottamalla voi saada jotain viitteitä siitä mitä tuleman pitää sitten kuollessa.

Vierailija
32/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki niistä eivät ole ihan totta. Osa on halluja lääkkeissä tai lääkekoomassa. Mutta tietysti joku on voinut käydä jossain, missä. Unessa vai toisella puolella. Vai mielenhallintatilassa.

Jotku näkee esim ruumiinsa leikkauspöydällä, katonrajasta katsottuna. Kuvailevat sitä, että ikään kuin näkevät ilman silmiä, ei vaan yhteen suuntaan vaan joka puolelle. Jotku myös pystyneet kertoon asioita, jotka on pystytty vahvistaan jälkeenpäin todeksi, jolloin vaikka kyse olis hallusinaatiosta, niin aika selittämätöntä silti. Mikä on mielenhallintatila?

Vierailija
33/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

paljonko muistat suuresta pohjan sodasta?

Ei oo meinaan ittelläkään liiemmin muistikuvia 

Ei tietenkään ole. Emme eläneet silloin, emme olleet kokemassa sitä aikaa ja tapahtumia, joten mitään muistikuvia ajasta ennen syntymäämme ei voi olla olemassa.

Vierailija
34/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kellään olla tähän tyhjentävää vastausta, mutta miettiä voi. 

Fyysinen olomuoto lakkaa olemasta, mutta emme ole pelkästään biokemiallinen reaktio. 

Energia, kutsutaan sitä sieluksi tai joksikin muuksi uskontunnustuksesta riippuen, jatkaa olemassa oloaan. Se on energiaa, joka ei ole syntynyt ja siten ei voi kuolla. 

Kaikkea ei voi selittää järjellä, mutta älä pelkää kuolema on syntymä toiseen todellisuuteen. En usko, että sitä on tietoinen, koska ei voi aistia enää keholla. 

Vierailija
35/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiön selittää happikato aivoissa.

Vierailija
36/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryt ajasta ikuisuuteen. Ihminen liikkuu neljässä ulottuvuudessa: kolmiulotteinen maailma ja neljäs ulottuvuus on aika. Kun kehosi lakkaa toimimasta, et voi enää liikkua ajassa tai muutenkaan. Eli aika kohdallasi pysähtyy.

Vierailija
37/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät että niitä välähdyksiä on vain yksi, ja onko edes mahdollista että ikuisuudessa jokin asia tapahtuu vain kerran? 

Vaikka se tapahtuisi uudestaan niin se toinen et ole sinä, vaan sinun täydellinen kopiosi. Elävä olento ei ole entiteetti vaan materian prosessi, joka on aikaan ja tilaan sidottu. Sinä rakennut juuri nyt juuri niistä palikoista kuin rakennut. Muista palikoista rakentuva "sinä" on joku muu. Aivan kuten jos minä rakennan Legoista talon ja hajotan sen, ja sitten sinä rakennat omista legoistasi tismalleen samanlaisen talon, niin ne ovat kaksi eri taloa, ei uudestisyntynyt sama talo.

Vierailija
38/39 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiön selittää happikato aivoissa.

Oliver sacks, neurologi, koki auto-onnettomuudessa sellaisen jossa leijaili ruumiinsa yläpuolella ja katseli sitä sen ulkopuolelta. Tuon takia hän kiinnostui hallusinaatioista ja muutenkin mielen koukeroista ja jonkin verran hänen juttujaan youtubesta kuunnelleena uskaltaisin sanoa, että ei ihan noin yksinkertaisesti happikadolla selity 

Vierailija
39/39 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kukaan tullut kertomaan mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme