Laulaminen miehenä
Olen aina halunnut laulaa miehenä, mutta olen aina tuntenut, että ympäristö ei haluaisi minun laulavan.
Osaako joku sanoa, missä kannattaisi aloittaa laulamisharrastus. Haluaisin laulaa korkealta ja kovaa. Omia fanittamiani laulajia ovat Rob Halford, Tony Kakko, Timo Kotipelto, Andi Deris ja King Diamond
Kommentit (27)
Oa haluaa laulaa miehenä, osa halua laulaa naisena, onhan se binääristä onko 1 vai 0.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laulaa hevosena karaokea, mutten kestä muiden hirnuntaa.
Katso mallia mies hevosena- leffasta
Vierailija kirjoitti:
En oo tota desapittoa koskaan kuullu, mut akustisenahan toi oli hyvä. Miteköhä paska se sit on elektro isena jumputuksena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat, mene karaokeen. Jos et uskalla, liity kansanopiston kuoroon. Jos pitää opetella, mene laulutunnille. Minä lauloin edellisen kerran 9-vuotiaana koulun siivouskomerossa, kunnes aloitin yksityiset laulutunnit 50-vuotislahjana itselleni. Olen mielestäni kehittynyt huomattavasti, vaikken vielä karaokeen uskallakaan. Ehkä menen sinne kuoroon ensi syksynä.
Tuntuu, että kuorossa yrittävät laittaa minut laulamaan matalalta. Haluaisin harjoitella käyttämään falsettia ilman, että muut katsovat pahalla. Välillä tuntuu, että miesfalsetti jakaa mielipiteitä kahtia.
Kansalaisopistossakin on laulutunteja. Niille on vain paljon haluavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osaat, mene karaokeen. Jos et uskalla, liity kansanopiston kuoroon. Jos pitää opetella, mene laulutunnille. Minä lauloin edellisen kerran 9-vuotiaana koulun siivouskomerossa, kunnes aloitin yksityiset laulutunnit 50-vuotislahjana itselleni. Olen mielestäni kehittynyt huomattavasti, vaikken vielä karaokeen uskallakaan. Ehkä menen sinne kuoroon ensi syksynä.
Tuntuu, että kuorossa yrittävät laittaa minut laulamaan matalalta. Haluaisin harjoitella käyttämään falsettia ilman, että muut katsovat pahalla. Välillä tuntuu, että miesfalsetti jakaa mielipiteitä kahtia.
Kansalaisopistossakin on laulutunteja. Niille on vain paljon haluavia.
Mitä kappaleita siellä lauletaan?
Haluaisin laulaa hevosena karaokea, mutten kestä muiden hirnuntaa.