Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaminen miehenä

Vierailija
21.01.2025 |

Olen aina halunnut laulaa miehenä, mutta olen aina tuntenut, että ympäristö ei haluaisi minun laulavan.

Osaako joku sanoa, missä kannattaisi aloittaa laulamisharrastus. Haluaisin laulaa korkealta ja kovaa. Omia fanittamiani laulajia ovat Rob Halford, Tony Kakko, Timo Kotipelto, Andi Deris ja King Diamond

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laulaa hevosena karaokea, mutten kestä muiden hirnuntaa.

Vierailija
22/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oa haluaa laulaa miehenä, osa halua laulaa naisena, onhan se binääristä onko 1 vai 0.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin laulaa hevosena karaokea, mutten kestä muiden hirnuntaa.

Katso mallia mies hevosena- leffasta

Vierailija
25/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.youtube.com/shorts/OgagkRcbNAM

En oo tota desapittoa koskaan kuullu, mut akustisenahan toi oli hyvä. Miteköhä paska se sit on elektro isena jumputuksena...

Vierailija
26/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat, mene karaokeen. Jos et uskalla, liity kansanopiston kuoroon. Jos pitää opetella, mene laulutunnille. Minä lauloin edellisen kerran 9-vuotiaana koulun siivouskomerossa, kunnes aloitin yksityiset laulutunnit 50-vuotislahjana itselleni. Olen mielestäni kehittynyt huomattavasti, vaikken vielä karaokeen uskallakaan. Ehkä menen sinne kuoroon ensi syksynä.

Tuntuu, että kuorossa yrittävät laittaa minut laulamaan matalalta. Haluaisin harjoitella käyttämään falsettia ilman, että muut katsovat pahalla. Välillä tuntuu, että miesfalsetti jakaa mielipiteitä kahtia.

Kansalaisopistossakin on laulutunteja. Niille on vain paljon haluavia.

Vierailija
27/27 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos osaat, mene karaokeen. Jos et uskalla, liity kansanopiston kuoroon. Jos pitää opetella, mene laulutunnille. Minä lauloin edellisen kerran 9-vuotiaana koulun siivouskomerossa, kunnes aloitin yksityiset laulutunnit 50-vuotislahjana itselleni. Olen mielestäni kehittynyt huomattavasti, vaikken vielä karaokeen uskallakaan. Ehkä menen sinne kuoroon ensi syksynä.

Tuntuu, että kuorossa yrittävät laittaa minut laulamaan matalalta. Haluaisin harjoitella käyttämään falsettia ilman, että muut katsovat pahalla. Välillä tuntuu, että miesfalsetti jakaa mielipiteitä kahtia.

Kansalaisopistossakin on laulutunteja. Niille on vain paljon haluavia.

Mitä kappaleita siellä lauletaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme