Väärään suuntaan moottoritiellä ajelijat?
Keitä ne oikein on? Ja miten ajattelivat päästä pois sieltä vääriltä kaistoilta? Jotain liittymää tai ramppia pitkin väärään suuntaan? Eikö kellot yhtään soita päässä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Todistin kerran tällaisen tapauksen alkua. Kääntyi risteävältä tieltä väärään ramppiin. Häkeen soittaminen kävi mielessä, mutta kyllähän tuollaisen virheen itse huomaa, eikös? No, lehdestä luin että poliisi oli pysäyttänyt kymmenen kilometrin päässä lähtökohdasta.
Mutta pääseekö sieltä pois, ilman poliisisaattuetta. Siinähän on aita välissä, eikä noin vain voi tehdä U-käännöstä ja se huoltoaukko on ehkä 5km välein. Osa varmasti on vieraspaikkakuntalaisia, jotka ajavat väärästä rampista.
Itse olen ollut todistamassa hirveä, joka oli moottori tiellä, eikä se päässyt aidan takia pois.
Joku ilmeisesti erehtyy ajosuunnasta tai onko näkö heikentynyt hetkellisesti, niitä voi olla kaupungissa monia ajosuuntia. Selkeällä tiellä se ihmetyttää tai jos tulee vastaantulevien kaistalle maalla. Mutta outoa ettei u-käännös onnistu jos on kaksi kaistaa vai onko liian vilkas liikenne että sen ehtisi tehdä. Yrittää päästä sieltä pois? Joskus vanhuksia, joskus humalakuski, toiselta paikkakunnalta, lääkitys tai muu?
Vierailija kirjoitti:
Kortti pois!
Myös auton avaimet pois!
Vierailija kirjoitti:
Joku ilmeisesti erehtyy ajosuunnasta tai onko näkö heikentynyt hetkellisesti, niitä voi olla kaupungissa monia ajosuuntia. Selkeällä tiellä se ihmetyttää tai jos tulee vastaantulevien kaistalle maalla. Mutta outoa ettei u-käännös onnistu jos on kaksi kaistaa vai onko liian vilkas liikenne että sen ehtisi tehdä. Yrittää päästä sieltä pois? Joskus vanhuksia, joskus humalakuski, toiselta paikkakunnalta, lääkitys tai muu?
Jos moottoritie, niin U-käänmös ei välttämättä onnistu kun aita välissä ajpkaista yhteen suuntaan ja huoltoaukko/väliin on useampi kilometri, josta pääsisi omalle kaistalle.
Me voitettiin vaalit. Mun ei tarvitse noudattaa eliitin sääntöjä. Meillä on omat säänöt.
Vierailija kirjoitti:
Kortin uusimiseen vaadittava ajokoe simulaattorissa lääkärin lisäksi
Simulaattorit on aika pellevehkeitä, ainakin ne mitä olen autokouluissa nähnyt. Sen sijaan ajokoe oikealla autolla olisi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Tampereen ajelija jo saatu kiinni?
No sinullahan se idiootti ratkaisu on