Tilasin Nordean ID laitteen
Tlasin Nordean ID laitteen asiakaspalvelusta, kauankohan tuon aktivointi
koodin tulo kestää, lähettävät teksti viestinä.
Kommentit (170)
Itsellä se Nordean ID Laite ei lue QR koodia näytöstä vaikka miten asettelee.
Ihan puistattaa.... Nordeassa on ollut aika prseestä toi touhu jo vuosia, vaihtakaa ihmeessä pois sieltä.
Jos on olemassa hel vetti, niin siellä touhutaan Nordean kanssa.
Itse jouduin pienen asian vuoksi asioimaan Nordeassa kuolinpesän asioissa, vieläkin nousee verenpaine, yäk!
Siriina kirjoitti:
"Halusin tilata Nordean ID-laitteen, mutta en saanut sitä koska asiakaspalvelija tarkisti että minulla oli jo puhelimessa sovellus."
Sano, että se puhelin hajosi ja ostit uuden joka ei ole älyluuri.
Miksi asiakkaalla ei voi olla sovellusta ja ID-laitetta yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
"Halusin tilata Nordean ID-laitteen, mutta en saanut sitä koska asiakaspalvelija tarkisti että minulla oli jo puhelimessa sovellus."
Voi olla. Tilasin tänään chatissa. Maksoi 20 e. Onko ilmainen jos ei ole sovellusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Voi olla. Tilasin tänään chatissa. Maksoi 20 e. Onko ilmainen jos ei ole sovellusta?
Onhan järkevää, että ihmisellä on sovellus ja ID-laite tai vastaavat järjestelmät käytössä, kullakin pankilla omansa. Jos esim. ID-laite jostakin syystä heittää toimimasta, niin hyvä olla varajärjestelmä pankki- ym. asioiden hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Id-laite on hyvä. Ei kannata asentaa mitään tärkeää puhelimelle.
Seniilit vanhukset jakavat toisilleen neuvoja, voi miten söpöä
Et siis tiedä mitä seniili tarkoittaa, taidatkin tarjota vaan raivosyöttiä, mitä hyödyt siitä? 😄
Vierailija kirjoitti:
Danskebakilla on tunnuslukulaite myös. Hyvin on toiminut, puhelimeen en ota mitään sovelluksia.
Mulla on molemmat. Joitain pankkiasioita on kivempi hoitaa tietokoneella kuin puhelimella, mutta perusmaksamisia ja sen sellaisia on näppärää hoitaa puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö Kukaan?
Avauskoodi tuli laitteen käyttöönoton yhteydessä, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee ilmeisesti sen laitteen mukana:
"Saat aktivointikoodin laitteen toimituksen yhteydessä. "
https://www.nordea.fi/henkiloasiakkaat/palvelumme/verkko-mobiilipalvelu…
Se tulee viestinä laitteen käyttöönoton yhteydessä.
Itse otin tänään kyseisen mustan ID-laitteen käyttöön. Laitteella ei päässyt kirjautumaan esim. verkkopankkiin, vaikka kaikki vahvistustunnukset ynnä muut näpyttelin aina oikein. Selvisi, että kyseisessä laitteessa oli joku Nordean päästä johtuva virhetila, jota ei voi korjata, ja lähettävät sitten postitse uuden laitteen, jota voi joutua odottamaan jopa kolme viikkoa. Aivan mahtavaa!!