Tilasin Nordean ID laitteen
Tlasin Nordean ID laitteen asiakaspalvelusta, kauankohan tuon aktivointi
koodin tulo kestää, lähettävät teksti viestinä.
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan kuulua siihen senioriryhmään henkisesti, koska en ymmärtänyt miten pitää tunnistautua puhelimessa. Olen vammainen ja pystyn käyttämään puhelinta vain puhumiseen. En tajua kun sanotaan näppäile sovellukseen jotain kun minulla ei ole puhelimessa sovellusta?
Jos nyt joku sitten veetuilematta osaisi neuvoa miten toimia. Haluan siis yksinkertaisesti tilata uuden id laitteen kotiin, en pelata ristinollaa puhelinrobotin kanssa kännykällä.
Nordealla ainakin soittaessa kysytään, oletko seniori, paina numeroa X niin pääset asioimaan ihmisen kanssa suoraan. Eiköhän muutkin toimintarajoitteiset voi käyttää tuota vaihtoehtoa. Tosin just ton berran pitää pystyä painelemaan näppäimiä.
Jossain puhelinpalvelussa tuli siirto asiakaspalveluun, kun en näppäillyt mitään - siis kuuntelin valitse sitäjatätä jos niintainäin litanian pariin kertaan, mikään vaihtoehto ei sopinut asiaani.
Minulle ID-laite tuli automaattisesti tunnuslukulaitteen tilalle. En tilannut sitä itse. Toimii hyvin tietokoneella.
Toimii silloin kun nordea toimii...:)))))))))))))
-Danskebakilla on tunnuslukulaite myös. Hyvin on toiminut, puhelimeen en ota mitään sovelluksia.
--Nordean tunnuslukulaite ei toimi enää loppuvuodesta, jokaisen Nordean asiakkaan pitää tilata joko id laite tai asentaa sovellus
Milloinkas tällainen tieto on kuullut? Itse olen Nordean tunnuslukulaitteen käyttäjä enkä ole kuullutkaan. En käytä älypuhelinta.
- tieto tuli mulle tilitietojen viesti-osioon, että tunnuslukulaitteen käyttö loppuu, eikä toimi enää syyskuun alussa.
ID-laite tilataan asiakaspalvelusta. Sen tulo kestää n kuukauden. Kannattaa tilata se pikapuoliin. Laitteen ohjeet ja käyttöönotto löytyy Nordean omilta sivuilta. Ohjeet ovat selkeät ja helpot.
Isäni sai tuollainen kapineen postissa. Tietäkö joku, pitääkö nimenomaan olla tietokone (pöytäkone/läppäri), että voi kirjautua vai onko tabletti riittävä? Itsellä ei ole tietokonetta, eikä aleta yhden kapineen takia ostamaan.
Eli jos menee tabletilla Kelan sivuille, antaako kirjautua?
Nordean Id-laitteen aktivointikoodi tuli minulle monta viikkoa aikaisemmin kuin itse laite. Odottele rauhassa, kyllä ne molemmat sieltä tulevat kunhan kerkiävät.
Siriina kirjoitti:
Äiti sai viime viikolla aktivointikoodin puhelimeensa tekstiviestinä. Väittää, ettei vielä ole tilannut uutta laitetta. Oli käynyt viime viikolla pankissa. Onkohan käynyt niin, että hälle on tuo laite tilattu eikä oikein ole ymmärtänyt asiaa? No, odotellaan tuleeko laite postissa tällä viikolla. Ikää 84.
ID-härpäke oli tänään tullut. Katoin tuon videon - siinä kirjautumiseen tjs tarvitaan, että skannaa qr-koodin? Miten jos ei ole älyluuria eikä läppäriä/tablettia?
Multa ehkä meni jotain ohi kun en jaksanut keskittyä tuohon opastusvideoon, multitaskasin töllön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi tulla samantien. Miksi tilasit id laitteen, kai sinulla on älypuhelin? Lataa se id sovellus
varakapistus hyvä olla,nopeakäyttöinen ja jos läppärillä haluaa maksella,kun helpompaa isomman ruudunkin takia. jos puh rikki,varastettu,unohtunut toiseen asuntoon,virta loppu jne. monta hyötyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Id-laite on hyvä. Ei kannata asentaa mitään tärkeää puhelimelle.
Seniilit vanhukset jakavat toisilleen neuvoja, voi miten söpöä
isompi ruutu kun läppärillä maksaa jne. no älä ole ivalline, jokaiselle se mikä sopii. mun noin 47 v kaveri inhoaa liukukännyköitä,kun reumaattiset sormet ja herkkä liuku,tekninen käyttö hankalaa, siksi läppärimaksut ja soitot näppäinkännykällä. omaa toki älykännykän,mutta ei ole ladannut noin vuoteen sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seniilit vanhukset jakavat toisilleen neuvoja, voi miten söpöä
seniili on housuissas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kerkesin jo asentamaan sovelluksen ja tilaamaan postissa koodit. Voinko tilata tuon id laitteen lisäksi?
Mäkin olen yrittänyt ladata sitä id-sovellusta ja joskus toimii lataamisen jälkeen mutta jonkin ajan kuluttua ei toimi AAARRRRRGGG
Ne paperilla olevat koodit ja tunnuslukulaite toimivat ihan OK.
Mä aion kyllä tilata sen id-laitteen vaikka se plus paristo vähän maksavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danskebakilla on tunnuslukulaite myös. Hyvin on toiminut, puhelimeen en ota mitään sovelluksia.
Nordean tunnuslukulaite ei toimi enää loppuvuodesta, jokaisen Nordean asiakkaan pitää tilata joko id laite tai asentaa sovellus
Milloinkas tälläinen tieto on kuullut? Itse olen Nordean tunnuslukulaitteen käyttäjä enkä ole kuullutkaan. En käytä älypuhelinta.
Muistelisin että syyskuun 15. päivän jälkeen ei tunnuslukulaite enää toimi.
Lukekaa sieltä Nordean sivuilta.
ID-härpäke oli tänään tullut. Katoin tuon videon - siinä kirjautumiseen tjs tarvitaan, että skannaa qr-koodin? Miten jos ei ole älyluuria eikä läppäriä/tablettia?
Miten jos vaikka lukisit Nordea sivuilta ohjeet. Jos kerran pärjäät omien pankkipalvelujesi kanssa, varmasti pärjäät tämänkin kanssa, vai lusikallako sinulle pitää kaikki ohjeet syöttää?
Nordean ID-laite on kyllä hyvä. Toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Onko id laite eri kuin tunnuslukulaite
Lue nyt sieltä Nordean sivuilta niin et ole vauvasivun arvailujen varassa.
Ilman muuta kannattaa tuo ID-laite vaikka varalle ottaa.
Pelkän puhelimen varassa ei nykyään kannata pankkiasioidensa kanssa olla, niitä varastetaan ja hävitetään paljon.
Kannattaa reippaasti vain soittaa sinne Nordean asiakaspalveluun jos hämmentää. Ovat tosi mukavaa porukkaa siellä!
Sehän on poistunut käytöstä, ainakin mulla.