Miksi jotkut palstalla sanovat että Brad Pitt on aina ollut tavis?
https://www.instagram.com/bradpittoffical__/p/C0RxwaWNstS/
Tuossa hän on 35 vuoden iässä. Miten harhainen pitää olla jos luulee että tuonnäköisiä miehiä kulkee joka kadunkulmassa.
En ole varmaan eläissäni nähnyt kuin max. yhden noin hyvännäköisen ihmisen kymmenistä ja kymmenistä tuhansista ohikulkijoista. Ja tuhansista ihmisistä joille jutellut satunnaisesti tai jossain koulutuksessa/työtapahtumassa jne.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naisia nämä haukkujat ovat jotka eivät 130 kg laardimahoineen ole miestä nähneetkään.
Minulle tuli enemmän tämä mieleen. Harva mies jaksaa väittää appelsiinia omenaksi.
Minusta hän on tavis joka on se sellainen ns paras versio itsestään. On pitänyt kroppansa kunnossa ja ilmeisesti elämäntavat muutenkin koska iho ei ole mikään samea ja eloton. Lisäksi on taitavasti valittu kampaus ja vaatetyyli aika klassinen jne vaikka tietenkin sitten roolihahmoissa on esiintynyt vaikka ja minkä näköisenä.
En ole itse ikinä nähnyt missään maassa yhtä hyvännäköistä miestä kuin Pitti. Yks suklaan myyjä Lontoossa oli kuin maalaus, mutta Bradia lyhyempi.
Ihan tavallisen näköinen. Ei mitään ihmeellistä tässäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän on tavis joka on se sellainen ns paras versio itsestään. On pitänyt kroppansa kunnossa ja ilmeisesti elämäntavat muutenkin koska iho ei ole mikään samea ja eloton. Lisäksi on taitavasti valittu kampaus ja vaatetyyli aika klassinen jne vaikka tietenkin sitten roolihahmoissa on esiintynyt vaikka ja minkä näköisenä.
Komeus ei synny noista mainitsemistasi asioista vaan kasvojen ja kehon luustosta ja rakenteesta. Jos Bradilta olisi esim leveä rakenteinen naama, heikko leukalinja ja lyhyet raajat suhteessa torsoon niin hän ei olisi filmitähti. Tuolla luustolla hän olisi ylipainoisenakin leffoihin kelpaava (vrt Brendan Frasier) muttei toki kamsikuvapoika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on elähtäneempi, mutta se lienee ihan normaalia kun on jo kuusikymppinen pappa.
Kolmekymppisenä hän oli objektiivisesti yksi parhaimmannäköisistä elossa olevista ihmisistä.
Kuusikymppisenä jos vertaa muihin kuusikymppisiin. Edelleen valovuoden edellä muita.
No on kai kun tehty kasvojenkohotusta ja laitettu botoxia, kenties myös silmäluomet leikattu. Nuo ovat toimenpiteitä jotka voi tehdä taidolla ja maltilla jolloin lopputulos on juuri "voisi olla omasta takaa" ja "kylläpä hän on säilynyt hyvin".
Vierailija kirjoitti:
Elintavat tai ihonhoito ei muuta kasvon luustoa miksikään. Itse voisin käydä vaikka missä hoidoissa, hankkia 24/7 personal trainerin ja henkilökohtaisen kokin enkä näyttäisi lähellekään tuolta, koska kasvot määräytyvät geneettisesti.
Ihon kuntoon voi toki vaikuttaa mutta ei se mitään auta jos se iho on Timo Soinin näköisessä naamassa kuten minulla.
Tulevaisuudessa kaikki joilla on varaa kohottaa kasvonsa, jolloin osa näyttää ikuisesti nelikymppisestä ja osa ikäiseltään. Vaikuttaa myös työnsaantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elintavat tai ihonhoito ei muuta kasvon luustoa miksikään. Itse voisin käydä vaikka missä hoidoissa, hankkia 24/7 personal trainerin ja henkilökohtaisen kokin enkä näyttäisi lähellekään tuolta, koska kasvot määräytyvät geneettisesti.
Ihon kuntoon voi toki vaikuttaa mutta ei se mitään auta jos se iho on Timo Soinin näköisessä naamassa kuten minulla.
Sama juttu, ja oon vieläpä nainen. Ei olekaan mies markkinoilla ollut tällä luustolla menekkiä. Kroppakin on lyhyt jalkainen ja vino.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuudessa kaikki joilla on varaa kohottaa kasvonsa, jolloin osa näyttää ikuisesti nelikymppisestä ja osa ikäiseltään. Vaikuttaa myös työnsaantiin.
Tätä tapahtuu jossain määrin jo nyt. Kauneus on valtaa, se on fakta haluttiin tai ei.
35v brad aivan liian komee pantavaksi.
Nenä.