Hyvä että USA menee nyt Marssiin vuosina 2025-2029
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marsin matka on vielä kaukana. Ensin pitää valloittaa kuu että on edes teoriassa mahdollista matkustaa marsiin.
Asiantuntija saapui 🤷
Minä olen seurannut tätä aihetta kauan. Jos ei mitään todella uutta keksitä niin mars matka on vähintään 30 vuoden päässä tai kauempana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marsin matka on vielä kaukana. Ensin pitää valloittaa kuu että on edes teoriassa mahdollista matkustaa marsiin.
Asiantuntija saapui 🤷
Minä olen seurannut tätä aihetta kauan. Jos ei mitään todella uutta keksitä niin mars matka on vähintään 30 vuoden päässä tai kauempana.
4 vuotta max
Mihin ne marssii?
Vai tarkoititko, että menevät Marsiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija saapui 🤷
Öö...Space X on kehittänyt historian isoimman, halvimman, uudelleen käytettävän ja tehokkaimman raketin historiassa. Tilaa on enemmän kuin Kansainvälisellä avaruusasemalla. Ne tuossa aloitus videossa laskeutuu.
Eikö se ole uutta
Kyllä
Starship on isompi ja tehokkaampi kuin Apollo-ohjelman raketit
Se on historian tehokkain ja tilavin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä
Starship on isompi ja tehokkaampi kuin Apollo-ohjelman raketit
Se on historian tehokkain ja tilavin
Siihen mahtuu lyhyillä lennoilla esim. Kuuhun 100 ihmistä. Marssiin toki täytyy pakata enemmän tarvikkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija saapui 🤷
Et ole tainnut lähi vuosina enää seurata 🤣😂
Onko mitään järkeä laittaa tähän rahaa ja resursseja, mm. kriittisiä mineraaleja ja energiaa kun maan päälläkin olisi tarvetta ja kehitettävää? Veronmaksajien rahoillahan tämä kehitys tullaan tekemään ja Musk tekee hyvät massit siinä samalla. Ei tarkoitus ole päästä edes Marsiin vaan saada bisnestä Elonin firmoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä on kehitysmaa ja jopa sputnik on Ukrainasta
Venäjän nolo salaisuus. Tiesitkö, että Neuvostoliiton Avaruusraketitkin ovat Ukrainalaisten suunnittelemia 🤣😂
Venäjällä ei osata mitään
Jännityksellä jään seuraamaan lähteekö Venäjä mukaan kisaan.
Reagan onnistui huijaamaan Neuvostoliiton mukaan kisaamaan avaruuden valloittamiseen, ja sai sen kuluttamaan rahansa rakettien kehittämiseen. Sillä saatiin rauhaa moneen maahan pitkäksi aikaa kun rahaa ei jäänyt kovin paljon sotimiseen.
Saa nähdä onnistuuko Trump samassa juonessa. Ainakin tämä vaikuttaa samanlaiselta juonelta.
Ei, vaan USA tuhoaa itsensä tällä Mars-matkailuun panostamisella, Venäjä panostaa ihan tavallisiin aseisiin, ne toimii täällä maan pinnalla parhaiten
Musk voitaisiin lähettää sinne ensimmäisenä. Ai niin, mutta kun kaveri ei osaa mitään (muuta kuin puhua rahaa hölmöilyihinsä, mikä toki on hyödyllinen taito maassa, muttei sillä mitään Marsissa tee).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija saapui 🤷
4 vuotta max
Lyödäänkö vetoa? Laitan satasen vetoa ettei neljässä vuodessa olla lähelläkään marssiin lähtöä.
Marssiiko ne marssissa ?