Miksi miesten deitti-ilmoituksissa on jotain ananas pitsassa -juttua?
Aika monella miehellä on jotain "ananas kuuluu pitsaan" -tyyppistä juttua deitti-ilmoituksessa. Uskotteko tosiaan, että tuo on hyvä keino markkinoida itseään niille Tinderissä oleville naisille, joita määrällisesti on paljon vähemmän kuin miehiä, ja jotka etsivät miestä kiinnostuksenkohteet, arvomaailma ja seksuaalinen vetovoima edellä?
Mikä tuon ananas pitsassa -jutun idea muutenkaan on? Miksi laitatte tuollaista profiilitekstiinne?
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miksi ja millaiset ihmiset on sinkkuina. Vittumaista vinkumista.
Kukaan ei pakota teitä tykkäämään yhtään mistään profiileista.
Se että jaksaa alkaa naukumaan, kun toiset ei osaa tehdä just sellaisia profiileja, joita Itse Ylhääisyys haluais lukea, kertoo oleellisen.
Hyvä vaan että välttävät moiset vikisijät.
Paitsi että nyt pitää muistaa, että miehet itsehän tuntuvat enemmän valittavan ja kärsivän siitä, että eivät saa matcheja, pääse treffeille ja löydä kumppania. Mutta silti tehdään edelleen sellaisia deitti-ilmoituksia, jotka eivät herätä kiinnostusta naisissa. On se kumma juttu!
Uskooko joku mies oikeasti, että nuo ananas pitsassa -jutut herättävät naisissa kiinnostusta?
Eikö tämä ketju ole täynnä nimenoman naisten valitusta asiasta?
Miksi miehet...?!
Mikä siinä omassa käytöksessä on vaikea muuttaa? Ehkä vois ottaa eri näkökulman: Miksi minä olen niin veemäinen, että häiriinnyn mitättömän pienistä asioista? Mikä ongelma minulla on, kun pyrin kontrolloimaan kaikkea? Miksi olen niin tuomitseva ja pikkumainen, että heti määrittelen ihmistä noin pikkiriikkisen asian kautta? Olenko tosiaan niin täydellinen itsekään?
Ym Ym ym.
Tätä ananasta käyttää ne poloiset, jotka eivät kehtaa ihan kirjaimilla kertoa etsivänsä hetken hupia tai avointa suhdetta. Toivovat ananaksen avulla saavansa vähän enemmän tykkäyksiä ja jos/kun asia tulee myöhemmin ilmi, voivat vedota olleensa rehellisiä käyttämällä jotain typerää hedelmän kuvaa ilmoituksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on millintarkkaa nykyään kun naiset voi vetää herneen nenukkaan mistä vaan. Hyvä kuitenkin muistaa että ikää kertyy teillekin samaa tahtia, yksinkin voi jäädä kun oikein valikoivaksi ryhtyy :D
Miehille on nykyään oma tamponi, pitävät lettejä, hameita ja ottavat permanentteja ja pelkäävät hämähäkkejä. Eli kyllä miehetkin aika niiskuneitejä ovat nykyään. Ikää teillekin tulee ja siittiöt heikkenee. Y-kromosomi on katoamassa ja naisia enemmän yliopistot täynnä.
Niin kaikki mitä naiset tekevät on huonompaa ja osoittaa heikkoutta?
Haluaisin "laittaa ananasta pizzaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tai 🖤, luuleeko miehet että naiset kiinnostuu tollaisista emojeista😂?
No ne naiset kiinnostuvat, joita itseäänkin kyseinen asia sytyttää. Noiden musta sydän -emojien tarkoitushan nimenomaan on vetää puoleensa samanmielisiä SEKÄ karkottaa vaniljatyyppejä, joten uskoisin sen emojin toimivan ihan halutulla tavalla. Ananas pitsassa -hölmöilyt taas tuskin sytyttävät yhtään naista.
Ootko noin tyhmä? Suhteessa on hiukan muutakin kuin jotkut emojit ja kirjainlyhenteet. Kertoo älystä, ihanku nainen jos matchaa olis heti tulossa toteuttaan sun bdsm-ketju-fantasioita..aika kauan saa miehet hakea ja pysyä sinkkuina.
Olen tuo, jolle vastasit, ja olen kylläkin nainen. Tietenkään kinky-henkinen nainen ei tuosta noin vaan kiinnostu miehestä pelkän emojin takia. Mutta on tuolla emojilla ihan pointtinsa kuitenkin - samanhenkistä ihmistä siinä yritetään hakea.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehet kirjottivat naisille kirjeitä rintamalta, puolustivat maata jne. Nyt kirjotellaan seksi-mieltymykset emojeilla, ollaan mykkiä matcheja ja ihmetellään miks naiset ei syty..miehet kaatuis rintamalla jo pelkästä tuulesta nykyään.
Miehet ja naiset vois vaihtaa paikkoja rintamalla, miehet lotiksi (huivi päähän, mekko päälle, tamponi taskuun, hiukset letille) ja naiset juoksuhautoihin.🤦🏽 Ja naiset kirjottelevat ikävä-runoja kotiin jääneille kuohilaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ananas kuuluu/ei kuulu pitsaan" on vanha (netti)meemi, jonka vitsistatuksesta huolimatta monet ovat saaneet asiasta ihan kunnon riidan aikaiseksi. Olen itse kolmekymppinen, ja muistan elämäni ajalta yli kahden käden sormilla laskettavan määrän tilanteita, kun siitä on milloin missäkin illanistujaisissa "kiistelty". On siis tärkeä rajanveto - kieli poskessa vain. :P
Kyllä minäkin muistan ja siksi ihmettelen aloittajan tavoin. Että kai siinä on pakko olla taustalla jo jotain syvempää, ei kai kukaan vain toista vuosia vanhoja vitsejä?
Moni oikeasti toistelee esim. nuoruusaikojensa vitsejä. Vähän iäkkäämmät Kummelia, netin kasvatit yleensä juurikin meemejä.
Ahaa, erikoista. Jos saisin valita mitä kerron ihmisille itsestäni ensimmäisenä, en välttämättä valitsisi kierrättää vanhoja vitsejä. Vaikea ymmärtää, mikä se tavoite olisi. Kyllä mäkin esimerkiksi Kummelista tykkään, mutta muhun tekisi vaikutuksen jokin siihen viittaava itse keksitty vitsi, ei saman vanhan meemin toistaminen.
Mä en oikein ymmärrä, että jos siitä esittelystä pitäisi pystyä lukemaan kaikki mahdolliset tavat, teot, luonteenpiirteet jne, niin miksi matchin jälkeen olisi tarvetta tutustua? Eikö se olisi sama sitten tavata suoraan alttarilla?
Vielä en ole yhtäkään profiilia kohdannut, jossa olisi mitään merkittävää tietoa ihmisen luonteesta. Jokainen on huumorintajuinen jne, mutta sitten kun alkaa juttelemaan, niin et yhtään viisaampi ole mitä sieltä tulee vastaan, oli esittelyssä sitten "moi", tai sivukaupalla tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehet kirjottivat naisille kirjeitä rintamalta, puolustivat maata jne. Nyt kirjotellaan seksi-mieltymykset emojeilla, ollaan mykkiä matcheja ja ihmetellään miks naiset ei syty..miehet kaatuis rintamalla jo pelkästä tuulesta nykyään.
En yhtään ihmettele miksi ollaan tässä pisteessä. Tätähän feministit toivoi ja tavoitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on millintarkkaa nykyään kun naiset voi vetää herneen nenukkaan mistä vaan. Hyvä kuitenkin muistaa että ikää kertyy teillekin samaa tahtia, yksinkin voi jäädä kun oikein valikoivaksi ryhtyy :D
Miehille on nykyään oma tamponi, pitävät lettejä, hameita ja ottavat permanentteja ja pelkäävät hämähäkkejä. Eli kyllä miehetkin aika niiskuneitejä ovat nykyään. Ikää teillekin tulee ja siittiöt heikkenee. Y-kromosomi on katoamassa ja naisia enemmän yliopistot täynnä.
Niin kaikki mitä naiset tekevät on huonompaa ja osoittaa heikkoutta?
Eiku miehistä tullut feminiinisiä ja itseasiassa mitä naiset tekeväy ovat yleensä paremmin asiat.
Siltä varalta, että joku uskoo näitä provoilijoita: ananas pizzassa *EI* ole mikään seksijuttu, näin kirjoittavat ovat todennäköisesti itse jotain lautapojankoltiaisia, jotka kyhertelevät höynäyttäessään "tyhmiä mammoja".
Nää ananakset ja mustat sydämmet koodikielenä voi mennä ohi, kaikki ei tosiaankaan tiedä mitä ne meinaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi ollaan tässä pisteessä. Tätähän feministit toivoi ja tavoitteli.
Ei, vaan ihan sitä että nainen käy töissä, hankkii koulutuksen ja voi elää ilman riippuvuutta lumihankeen sammuvasta duunarista. Miehet ette sopeudu tähän ja heistä vastauksena tullut tytteleitä. Kukaan ei kiellä olemasta maskuliininen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn. Koittakaa miehet oikeasti ottaa jo vastuu siitä mitä itse teette. Naiset ei vaikuta mitenkään siihen että te lajina rapistutte super vauhtia lähemmäs aivotonta elukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä, että jos siitä esittelystä pitäisi pystyä lukemaan kaikki mahdolliset tavat, teot, luonteenpiirteet jne, niin miksi matchin jälkeen olisi tarvetta tutustua? Eikö se olisi sama sitten tavata suoraan alttarilla?
Vielä en ole yhtäkään profiilia kohdannut, jossa olisi mitään merkittävää tietoa ihmisen luonteesta. Jokainen on huumorintajuinen jne, mutta sitten kun alkaa juttelemaan, niin et yhtään viisaampi ole mitä sieltä tulee vastaan, oli esittelyssä sitten "moi", tai sivukaupalla tarinoita.
Ja matchit on hiljaa, tai just "moi" tai emoji tai giphy-animaatio. Tässäkö suomalaisten miesten kommunikaatio -taso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on hyvä osoitus siitä, miksi ja millaiset ihmiset on sinkkuina. Vittumaista vinkumista.
Kukaan ei pakota teitä tykkäämään yhtään mistään profiileista.
Se että jaksaa alkaa naukumaan, kun toiset ei osaa tehdä just sellaisia profiileja, joita Itse Ylhääisyys haluais lukea, kertoo oleellisen.
Hyvä vaan että välttävät moiset vikisijät.
Paitsi että nyt pitää muistaa, että miehet itsehän tuntuvat enemmän valittavan ja kärsivän siitä, että eivät saa matcheja, pääse treffeille ja löydä kumppania. Mutta silti tehdään edelleen sellaisia deitti-ilmoituksia, jotka eivät herätä kiinnostusta naisissa. On se kumma juttu!
Uskooko joku mies oikeasti, että nuo ananas pitsassa -jutut herättävät naisissa kiinnostusta?
Minussa ei he
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei hele... tätä nykyaikaa ja sen ihmissuhteita
😂😂😂😂😂😂
Vois luulla vitsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lässynlässyn. Koittakaa miehet oikeasti ottaa jo vastuu siitä mitä itse teette. Naiset ei vaikuta mitenkään siihen että te lajina rapistutte super vauhtia lähemmäs aivotonta elukkaa.
Ovat jo🎯🎯👌🏽👌🏽🖤🖤!
Kalakuvat on hyviä, näkee että ruoanhankintataitoja löytyy. Itse en seurustelisi miehen kanssa joka ei osaa kalastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan ihan sitä että nainen käy töissä, hankkii koulutuksen ja voi elää ilman riippuvuutta lumihankeen sammuvasta duunarista. Miehet ette sopeudu tähän ja heistä vastauksena tullut tytteleitä. Kukaan ei kiellä olemasta maskuliininen mies.
Ei vaan sitä, että edelleen miehille kuuluu vastuut ja naisille pelkkiä oikeuksia.
Moni oikeasti toistelee esim. nuoruusaikojensa vitsejä. Vähän iäkkäämmät Kummelia, netin kasvatit yleensä juurikin meemejä.