Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sano rehellisesti, itkitkö eilen kun kuuntelit Trumpin virkaanastujaispuhetta ja siinä listattuja toimenpiteitä?

Vierailija
21.01.2025 |

Vai et?

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut ku ihmisoikeudet, yhyyyy

Jos ne poistataan muilta, muut poistaa ne sulta. Ja sitten sinut poistetaan, koska olet yksinäinen pelkuriluuseri. 

Oikeisto on paras ihmisoikeuksien tae. Vasemmiston valtaanpääsy johtaa siihen että ihminen alistetaan valtion alle sitä palvelemaan ilman oikeuksia päättää itse omasta elämästään. Oikeisto sen sijaan haluaa valtion roolin olevan pieni jotta ihmiset saavat itse päättää mahdollisimman paljon. Se on vapautta ja vapaus on tärkein oikeus mitä ihminen voi saada.

Miten ihminen voi päättää mistään, kun Elon ja Jeff omistavat kaiken? Nähtävästi sosialismi täytyy keksiä uudelleen, kun jonnet eivät enää muista, mikä oli ongelma teollistumisen alkuvaiheessa.

-eri.

Minkä "kaiken" Jeff ja Elon omistavat? Omistavatko siis enemmän kuin Norjan valtion sijoitusrahasto tai Blackrock?

Vierailija
102/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ne poistataan muilta, muut poistaa ne sulta. Ja sitten sinut poistetaan, koska olet yksinäinen pelkuriluuseri. 

Oikeisto on paras ihmisoikeuksien tae. Vasemmiston valtaanpääsy johtaa siihen että ihminen alistetaan valtion alle sitä palvelemaan ilman oikeuksia päättää itse omasta elämästään. Oikeisto sen sijaan haluaa valtion roolin olevan pieni jotta ihmiset saavat itse päättää mahdollisimman paljon. Se on vapautta ja vapaus on tärkein oikeus mitä ihminen voi saada.

Kannattais vaikka lukea historiaa ennen kuin päästelee typeryyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää Trumpin retoriikkaa; on mielestään Jumalan valittu johtamaan kansansa "kultaiseen aikaan". 

Tuollaisen puheen olisi voinut pitää 1800-luvun virkaansa astuva presidentti - ei 2020- luvun päämies ns. sivistysvaltiossa.

Ja lampaat määkivät ja taputtivat seisaaltaan kuin ryqqälässä! 

Vierailija
104/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa todellakin. Loppuisi sunkin kommunismin ihannointi jos lukisit.

Vierailija
105/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut, mutta kyllä hymyilytti aamulla kun luin uutisia ja selvisi, että DEI-politiikka kuolee, transupelleily loppuu, saadaan Europpaankin mallia miten turvapaikanhakua voi hankaloittaa ja WHO toivottavasti kuihtuu kokonaan kasaan.

Olo ollut aika neutraali Trumpista ja nyt mies vaikuttaakin jo tosi hyvältä äijältä.

Tunnetta, poika. Kyllä hyvä fiilis aina faktatiedon voittaa.

Vierailija
106/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut virkaanastujaisia. Aamulla kuitenkin luin, että oli allekirjoittanut määräyksen että tunnustetaan vain kaksi sukupuolta. Tätä oli perusteltu mm. naisten puolustamisella.

Tätä pidän oikeasti hyvänä asiana, johan tämä pelleily on aiheuttanut hallaa mm. naisten urheilussa. En myöskään halua, että oma tytär joutuu tulevaisuudessa käyttämään pukuhuoneita ja wc-tiloja miesnaisten kanssa (eri asia jos selkeästi pitkälle menneet hoidot mm. poistettu miehen sukupuolielimet ja hormonihoidoilla naisellisia piirteitä yms.). Lisäksi lisää turvallisuutta naisille erilaisissa laitoksissa (sairaalat, vankilat, kodittomien yömajat yms.) kun ei tarvitse jakaa esim. huonetta sellaisen naisen kanssa, jolle et voi fyysisesti mitään jos hän päättää sinulle jotain tehdä. Ja kyllä, keskiverto miehen fysiikka on olla voimakkaampi kuin edes ison naisen (omakohtaista kokemustakin on!), saatika jos on keskikokoinen tai pienikokoinen.

Muista

Jos mietitään noita jenkkien vankiloita ja yömajoja, ovat ne erityisen vaarallisia paikkoja ei-valkoisille transnaisille, jotka perinteisesti on pistetty miesten puolelle ja sitten katsottu toiseen suuntaan. Mutta totta kai suomalaisen on helppo sanoa, että ei voi olla ongelma, koska en tunne ketään tuollaista. Ja yää, ne urheilukisat ovat maailman pahin epäkohta.

Vierailija
107/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan lukea. Aloita holodomorista, vaikka tiedämmekin että vihervasemmisto kiistää sen ikinä tapahtuneen, joskin pitävät sitä hyvänä asiana jos se olisi tapahtunut.

Vierailija
108/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti upeita  päätöksiä.

Vierailija
109/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mietitään noita jenkkien vankiloita ja yömajoja, ovat ne erityisen vaarallisia paikkoja ei-valkoisille transnaisille, jotka perinteisesti on pistetty miesten puolelle ja sitten katsottu toiseen suuntaan. Mutta totta kai suomalaisen on helppo sanoa, että ei voi olla ongelma, koska en tunne ketään tuollaista. Ja yää, ne urheilukisat ovat maailman pahin epäkohta."

Googletapa transnaisia vankiloissa. Aika montaa syytetään naisvankiloissa tapahtuneista seksirikoksista, ja useampi naisvanki on tullut siirron jälkeen raskaaksi. Ihan sattumaa.

Vierailija
110/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi päättää mistään, kun Elon ja Jeff omistavat kaiken? Nähtävästi sosialismi täytyy keksiä uudelleen, kun jonnet eivät enää muista, mikä oli ongelma teollistumisen alkuvaiheessa.

-eri.

Koska joku vieläkin näyttää olevan ihan pihalla, kertaan: ongelma on että raha tulee rahan luo ja jossain vaiheessa kapitalismin mekaniikka lakkaa korjaamasta itseään. Jeff ostaa parasta aikaa riippumattomina tunnettuja laatulehtiä. Rahalla voi tehdä totalitarismin aivan siinä missä Orbam tekee sitä poliittisin keinoin.

Vierailija
111/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surin sitä, että miksi maailmaa hallitsevat k-u-s-i -päät ja miksi ihmiset sellaisia valitsevat ja vieläpä fanittavat.

Mikä lajiamme vaivaa?

Vierailija
112/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto/kapitalismi:

- monipuoluejärjestelmä

- kuka tahansa saa mennä ehdolle tai perustaa puolueen

- saa pitää suurimman osan siitä mitä työllään tekee

- sallii lahjakkuudella tai ahkeruudella menestymisen

- talous kasvaa ja hyvinvointi sen mukana

Vasemmisto/kommunismi:

- johtaa yksipuoluejärjestelmään, ei vapautta perustaa "väärän aatteen" puolueita

- saa pitää vain vähän tai ei yhtään siitä mitä työllään tekee

- menestymistä ei sallita, koska kaikkien pitää päätyä samaan lopputulokseen

- jämähtänyt tai laskeva talous ja hyvinvointi laskee sen mukana

Vierailija
113/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi päättää mistään, kun Elon ja Jeff omistavat kaiken? Nähtävästi sosialismi täytyy keksiä uudelleen, kun jonnet eivät enää muista, mikä oli ongelma teollis

120 vuotta sitten USA:ssa trustilait estivät Rautakorko-kirjan kohtalon.

Vierailija
114/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

WHO on aina korruptoitunut järjestö, joten siitä eroaminen ehdottoman hyvä asia.

Maailma tarvitsee Trumpin kaltaista johtajaa.

WOKEtus pitää lopettaa ja maat saavat puolustaa itseään laittomilta tunkeutujilta, mitä siinäkin on nillittämistä?

Vierailija
115/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tosiaan lukea. Aloita holodomorista, vaikka tiedämmekin että vihervasemmisto k

Ihan täältä sivusta huutelen: onko holodomor juuri nyt jotenkin iso kysymys Jenkeissä, vai miten se aiheeseen liittyy? 

Vierailija
116/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä Jeff/Elon ostaa kaiken niin mikset itse perusta jotain ja päätä olla myymättä? Eivät he väkisin osta mitään, ainoastaan jos joku haluaa myydä. Kommunismi on se joka ottaa väkisin omaisuuden ihmisiltä, koska kukaan ei saa omistaa mitään.

Vierailija
117/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että jos jenkkien rikkaat ei saa lisää rahaa, tulee holodomor! Palstapappa tietää.

Vierailija
118/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan täältä sivusta huutelen: onko holodomor juuri nyt jotenkin iso kysymys Jenkeissä, vai miten se aiheeseen liittyy? "

Ja heti alkoi holodomorin vähätteleminen.

Vierailija
119/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu voisi olla ennemmin se, että  transihmisille järjestetään omat osastot/tilat. Ei se, että biologiset naiset tuntevat turvattomuutta tai joutuvat jopa väkivallan uhriksi sen takia, että nämä transnaiset joutuvat tavallisella osastolla/tilassa väkivallan uhriksi. Eikä minun pointti ollut tuossa, että transnaiset ovat (välttämättä) niitä jotka aiheuttavat biologisille naisille ongelmia, vaan sairaat ihmiset jotka voivat käyttää hyväkseen oikeutta määritellä oma sukupuoli ja mitä tiloja käyttävät.  Usko pois, sellaisiakin varmasti löytyy.

Ja naisten urheilussa on todellakin vääryys, että laitetaan kisaamaan biologisesti miehiä olevia vastaan. Edelleen toistan, että miesten fysiikka on erilainen eikä sitä pysty millään uskomuksella muuttamaan. Tähänkin ratkaisu olisi omat sarjat transnaisille (tai transmiehille).

Vierailija
120/190 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi