Yle: Naiset ovat miehiä tyytyväisempiä elämäänsä ilman parisuhdetta
"Väestöliiton perhebaromerista tehtyjen lisätutkimusten mukaan naiset ovat selvästi miehiä tyytyväisempiä tilanteeseensa ilman parisuhdetta.
Kun 18-39-vuotiaista sinkkunaisista 57 prosenttia on hyvin tai melko tyytyväisiä parisuhdetilanteeseensa, samanikäisistä miehistä näin ajattelee 45 prosenttia.
Mitä vanhemmasta ikäryhmästä on kyse, sitä suuremmaksi tyytyväisten naisten osuus ja siten myös ero miesten tyytyväisyyteen kasvaa."
Kommentit (472)
Vierailija kirjoitti:
Ovat naiset myös tyytyväisempiä esim. sotaan, koska voivat lähteä pakoon ja miehet jäävät huolehtimaan maasta.
Se on räikeä tasa-arvoasia kuten se, että huonoinkin nainen saa lapsen, mutta moni hyvä mies ei. Naisille itsellinen lisääntyminen on taattu hoidoilla ja miehille ei. Tämä on puhtaasti poliittinen päätös.
Jos naisilta vietäisiin tuo poliittinen etuoikeus pois, parisuhde voisi ruveta kiinnostamaan aika montaa muuta naista.
Tai jos irtoseksi kiellettäisiin. Naiset tyypillisesti sanovat miesten himoavan seksiä, mutta tilastollisesti iso määrä naisista seurustelee samojen miesmallien kanssa eli ei voi puhua parisuhteesta, vaan seksisuhteista. Puolet isompi määrä miehistä on sinkkuna, joten miten tämä on mahdollista, elleivät naiset laske seksisuhteitaan parisuhteiksi?
Naisten mielenterveydestä huolehtii myös teknologia ja omantasoisilta miehiltä saadut kehut netissä. Miehet saavat kehu
Miten se fyysinen sopivuus seksiä varten on mahdollista kokeilla, jos irtoseksiä ei saa harrastaa? Liian iso penis sattuu, liian pieni ei tunnu miltään.
Itselleni ei ole osunut passattavaa mieslasta ja tästä olen kiitollinen. Molemmat miesystäväni ovat olleet itsestään huolehtivia ja kotityöt omasta tahdostaan ja hyvin tekeviä aikuisia ihmisiä.
Ikävä kyllä ensimmäinen oli täysi prnoaddikti ja kiintymystyyliltään välttelevä eli mistään ei voinut puhua (myöskään siitä addiktiosta...) ilman että hän ns. halusi kaikota vuorille. Jäi lopulta kiinni pettämisestä ja voi sitä raivarin määrää kun jätin hänet. Siis ennen niin kiltti mies muuttui vaaralliseksi. Hyvää hänessä oli että oli jopa hyvä sängyssä ja tosi fiksu ja meillä oli samoja mielenkiinnonkohteita. Hän oli aina eron ja kriisin hetkellä valmis muka hakemaan apua ongelmiinsa mutta kun suostuin jatkamaan hän käpertyi häpeään ja välttelyyn.
Toinen oli sellainen tapaus että meillä piti olla vain seksijärjestely, mies halusi enemmän, sovittiin parisuhteesta tietyin ehdoin. Noh, mies ilmeisesti tarkoitti parisuhteella että olen hänen jonkinlainen henkisen tuen terapiakoira ja hän saa olla "oma itsensä" eli hassutteleva pikkupoika joka avautuu huolistaan ja puhuu omista asioistaan nonstop ja minä kuuntelen ja silitän. Kun tulee aika puhua minun asioistani, hän ei jaksa keskittyä eikä kuunnella. Mikään minun huomiointi on ihan mahdotonta kun aina vaan "unohtuu". Seksi myöskin miehen mielestä "mahtavaa", ja varmaan onkin. Hänelle. Koska tässäkin voin kertoa vaikka maailman tappiin mitä haluan mutta se unohtuu tai "unohtuu" kunnes seksi loppui kokonaan koska en minäkään sitten panosta. Lopulta ei tehty mitään ja jätin hänet. Todella itsekäs ja lapsellinen tunnemaailmaltaan, mutta ihan hyvä tyyppi harrastuskaverina, en mitenkään vihaa.
Jatkettiin siis kavereina.
En jaksa edes enää etsiä seksiseuraa tässä kohtaa. Täytän 35, lapsia ei ole eikä tule niin siltäkään kannalta ei pidä miettiä. Parisuhdetta en enää ikinä halua. Ja olen todella, todella seksuaalinen nainen. Deittiäppit vaan niin jumalatonta törkyä täynnä. Kumpikaan eksäni ei edes ole mikään kauhea miesvauva lopulta, mutta koen jotenkin että ihan valtaosa miehistä on tunne-elämältään lapsen tasolla ja sitten niistä jotka ei ole niin ihan lottovoitto olisi löytää sellainen josta minä pidän ja joka pitää minusta! Ja että vielä olisi niin samanlaiset arvot ja elämäntapa että kannattaisi mitään yhteenmuuttoja miettiä, juu ei...
En tiedä mihin nainen tarvitsee miestä varsinkin jos ei perusta perhettä. Ja ihan rehellisesti, jos olisin halunnutkin lapsia niin ei ihan oikeasti ole tullut sellaista miestä vastaan jonka kanssa ne uskaltaisi tehdä.
Tälle ilmiölle Ylen uutisten asiantuntija osasi kertoa myös syyn. Hänen mukaansa miehet ovat seksuaalisempia ja säännöllisen seksin puute tekee siten miehistä ilman parisuhdetta onnettomampia. Tämä ei ollut uutinen muille kuin kuivavittuisille palstalaisille. Koko ajan on sanottu, että naiset on pihtareita ja naiset ei ole yhtä seksuaalisia kuin miehet. Mutta palstamamman mukaan se on vale, että naiset on ihan yhtä seksuaalisia ja tahtovat seksiä siinä missä miehetkin. Niinpä niin. No asiantuntijan mukaan näin ei kuitenkaan ole. Naisista tulee neljänkympin jälkeen kuivavittuja, jotka lotraa jollain vagisan-lotioneilla ja silti ei hormoonitoiminta anna seksille myöten. Ollaan vaan kollektiivisesti katkeria nuorille hedelmällisille naisille, jotka haluavat näyttäytyä seksuaalisesti ja joita seksi vielä kiinnostaa.
Tämä on se ero! Miehet on hedelmällisiä ja seksuaalisesti haluavia ihmisiä pitkälle vanhuuteen. Naisilla pimppaloora kuivahtaa ja hormonit häviää. Sitten leikataan se helppohoitoinen polkkatukka, lopetetaan meikkaaminen ja aletaan neulomaan villasukkia. Ei tarvi ihmetellä miksi miesten katseet kohdistuu sinne nuorempiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhebarometrin mukaan miehet kokevat seksuaalista halua selvästi naisia useammin. Kun naisista 40 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, miehistä näin kokee lähes 80 prosenttia.
Varmasti miesten voimakkaampi seksuaalinen halu on yksi asia. Mietin, ovatko naiset sopeutuvampia ja tyytyvät helpommin vallitseviin olosuhteisiin kuin miehet. Kyllä pitkällä tähtäimellä onnellisimpia ovat pitkässä parisuhteessa elävät, joilla on lapsia, sukupuolesta riippumatta.
Tämä pätee vain miehiin. Lapsettomat sinkkunaiset ovat tutkitusti perheellisiä naimisissa olevia naisia onnellisempia.
No laitatko vielä lähteen?
Yes, Married Mothers Really Are Happier Than Unmarried and Childless Women
Katsoitko edes, mikä sun lähde on? Se on kristillisoikeiston hihhelijulkaisu, yhtä luotettava kuin niiden kreationistijulistukset :DDDDD Kysely lienee kohdennettu omille jäsenille, jotka on aivopesty ainoaan oikeaan ajatustapaan. May the Lord Open jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät kaipaa seksiä. Miehille seksi on "elinehto" ja suhde takaa seksin saannin. Siitä johtuu miesten kiinnostus parisuhteeseen.
Minä nimenomaan naisena tarvitsen joka päivä seksiä ja tykkään vaihtelunhalusta. Siksi parisuhde on seksin kannalta sekä hyvä että huono. Hyvää on säännöllisyys ja helppo saanti, huonoa se, ettei ole vaihtelunhalua. Harvoin parisuhteeseen löytyy miestä, joka haluaa seksiä joka päivä.
Niinpä, nykyään suomalaisilla naisilla on satoja ellei tuhansia seksikumppaneita koska himoitsevat hulluna eri kulleja ja niitä helposti saavatkin.
Kyllä niitä on tällaisella viiskymppisellä naisella jo tuhansia. Monella kymmeniä tuhansia. Ja koska naisen seksuaalisuus on joustavaa, niin kyllä siinâ on sadat naisetkin jo paneskeltu läpi.
Naisten kuuluu kulttuurisesti väittää olevansa tyytyväisiä. On tehtävä, kuten naistenlehdet opettaa. Hampaat irvessä sitä tyytyväisyyttään toistelevat sitten itsekin kaikille medioille, jotka vain jaksaa sitä kuunnella ja siitä jotain kirjoittaa, niin että kaikki varmasti tietää, että tyytyväisiä ollaan! Miehellä ei ole kulttuurista valehtelun tarvetta tuossa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen uutisesta järkyttynyt! Naisia on alettava kasvattamaan jo pikkutytöstä asti niin, että naisen tärkein päämäärä elämässä on olla hyvä vaimo aviomiehelleen ja hyvä äiti yhteisille lapsille.
Järkyttävää, kuinka naiset ihannoivat sinkkuutta ja suorastaan voimaantuvat sinkkuudesta.
Minä sain tämän kasvatuksen. Minusta tuli lapseton feministi.
Oisit kuunnellut vanhempiasi, niin olisit onnellinen nyt.
Vika taitaa olla sun kasvatuksessasi, mies, koska olet järkyttynyt ja jankutat, etkä näe itsesäsi mitään vikaa. Tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Joo, nuoret sinkkunaisethan ne on niiiiiiiiiiiin onnellisia......... -.-
Näinhän se on...
YLE: Kaikkein tyytymättömin elämäänsä on alle 30-vuotias nainen
Jotenkin kummasti työkyvyttömyyseläkehakemusten määrä on kasvanut vain alle 35-vuotiaiden joukossa, joista 80% on työkyvyttömiä mt-ongelmien takia - ja näistä 2/3 naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tälle ilmiölle Ylen uutisten asiantuntija osasi kertoa myös syyn. Hänen mukaansa miehet ovat seksuaalisempia ja säännöllisen seksin puute tekee siten miehistä ilman parisuhdetta onnettomampia. Tämä ei ollut uutinen muille kuin kuivavittuisille palstalaisille. Koko ajan on sanottu, että naiset on pihtareita ja naiset ei ole yhtä seksuaalisia kuin miehet. Mutta palstamamman mukaan se on vale, että naiset on ihan yhtä seksuaalisia ja tahtovat seksiä siinä missä miehetkin. Niinpä niin. No asiantuntijan mukaan näin ei kuitenkaan ole. Naisista tulee neljänkympin jälkeen kuivavittuja, jotka lotraa jollain vagisan-lotioneilla ja silti ei hormoonitoiminta anna seksille myöten. Ollaan vaan kollektiivisesti katkeria nuorille hedelmällisille naisille, jotka haluavat näyttäytyä seksuaalisesti ja joita seksi vielä kiinnostaa.
Tämä on se ero! Miehet on hedelmällisiä ja seksuaalisesti haluavia ihmisiä pitkälle vanhuuteen. Naisilla pimppaloora kuivahtaa ja
Miksi naisen pitäisi olla mies kun nainen on erilainen? Miksi se miehen biologia on aina se normi, tärkeämpää ja se mihin muiden pitää taipua? :D Itsehän te pellet vielä vaaditte neitsyitä ja sitten ihmettelette kun ei tee mieli? Lisäksi esineellistätte, pakotatte seksiin, ette välitä pas*aakaan naisen näkökulmasta ja vingutte? Pitäisikö sinun hyväksyä BIOLOGIA ja se että naisen ei tarvitse olla kuin mies? Mieshän se on viallinen kun haluaa koko ajan ja on hormoniensa vanki. Ette ole edes ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etteivät ole. Mt-ongelmat lisääntyy, kun orgasmit vähenee. Kone-orkkuhan ei ole sama, kuin aidolla kullilla painettu. Läheisyys on naiselle ihan yhtä tärkeää kuin miehelle. Näihin intersektionaalisiin tutkimuksiin ei kannata luottaa yhtään, palvelevat vain marxilxaista ideologiaa vastakkainasettelusta.
Koneorkku? Mä ainakin käytän kättä tai rakastajaa.
Tää :D ei mulla oo ikinä ollu vibraa tai mitää konetta. sormet tai vakipanomies pop 👌
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen uutisesta järkyttynyt! Naisia on alettava kasvattamaan jo pikkutytöstä asti niin, että naisen tärkein päämäärä elämässä on olla hyvä vaimo aviomiehelleen ja hyvä äiti yhteisille lapsille.
Järkyttävää, kuinka naiset ihannoivat sinkkuutta ja suorastaan voimaantuvat sinkkuudesta.
Melko alisteusia suomalaiset naiset ovat, ainakin tutkimusten mukaan.
Suomalainen nainen on parisuhteessa, vaikka Suomrssa naiselle on toiseksi vaarallisin maa naiselle tulla väkivallan kohteeksi tai tulla ta.petuksi omassa kodissaan ja tekijä on suomalainen puoliso/kumppani.
Joka viikko joku nainen menettää henkensä perheväkivallan vuoksi, joskus useampi nainen viikossa.
Ja edelleen, Suomessa pääasiallinen vastuu lapsista jää naisille, samoin kotityöt, vaikka naiset tekevät yhtäpitkää päivää kuin miehet.
Ja siksi, moni nainen ei halua parisuhteeseen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi etteivät ole. Mt-ongelmat lisääntyy, kun orgasmit vähenee. Kone-orkkuhan ei ole sama, kuin aidolla kullilla painettu. Läheisyys on naiselle ihan yhtä tärkeää kuin miehelle. Näihin intersektionaalisiin tutkimuksiin ei kannata luottaa yhtään, palvelevat vain marxilxaista ideologiaa vastakkainasettelusta.
En ole kyllä yhtään miestä nähnyt, joka osaisi naiselle orkun tuottaa
NIimpä. Yleensä miehet tyydyttää vain itsensä. Joko naiseen tai sen puuttuessa käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä hyvin ajatella suhdetta jossa asutaan eri osoitteissa, kenties jopa eri kaupungeissa jos pakko. Se aika mikä yhdessä oltaisiin olisi laatuaikaa, jossa ei jäisi aikaa mietiskellä toisen puutteita vaan nauttisi siitä mitä sillä hetkellä saa. Olisi joku jota kaivata ja johon luottaa. Mut silti olisi lisäksi se oma turvapaikka siltä varalta jos jotain suhteessa menisi mönkään. N32
Kevytsuhde, ei tuossa paljon luottamusta ole jos itse olet koko ajan varuillaan lähdössä pois siitä. Ja jos toisen puutteita ei tule mietittyä erossa ollessa, tuleeko paljon ikävä niitä hyviä asioitakaan? Ja jos tykästyykin enemmän niin alkaako miettiä, kenen kanssa toinen viihtyy silloin kun olette erossa, ja sitä että jos sinulla on tunteet kiinni ihmisessä ja hän haluaakin siitä pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perhebarometrin mukaan miehet kokevat seksuaalista halua selvästi naisia useammin. Kun naisista 40 prosenttia kokee seksuaalista halua vähintään kerran viikossa, miehistä näin kokee lähes 80 prosenttia.
Varmasti miesten voimakkaampi seksuaalinen halu on yksi asia. Mietin, ovatko naiset sopeutuvampia ja tyytyvät helpommin vallitseviin olosuhteisiin kuin miehet. Kyllä pitkällä tähtäimellä onnellisimpia ovat pitkässä parisuhteessa elävät, joilla on lapsia, sukupuolesta riippumatta.
Tämä pätee vain miehiin. Lapsettomat sinkkunaiset ovat tutkitusti perheellisiä naimisissa olevia naisia onnellisempia.
No laitatko vielä lähteen?
Yes, Married Mothers Really Are Happ
Ei hemmetti, nauroin täällä ääneen tuolle May the Lord Open -gileadismille, vieläkin naurattaa, toi on niin ällö ilmaus :D Ja olen ihan uskossa Jumalaan, mutta en kuulu mihinkään lahkoon enkä tietenkään ole Gileadin asialla. :D
En usko naisilla on vain kovempi hinku vakuutella niin. Naiset ovat kovia valehtelemaan, joten ei ihme, että valehtelevat myös itselleen. Toki ravaavat terapiassa mt-ongelmien takia, kun eivät tunne itseään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihme. Sinkkumiehellä on huonompi palvelu. Sinkkunaisen ei tarvitse passata kuin enintään lapsia.
Avioeron jälkeen olin ällistynyt, miten vähän siivottavaa ja pyykättävää jäi, miten ihanaa oli saada nukkua rauhassa, ja miten paljon enemmän rahaa jäi itselle, kun ei tarvinnut ruokkia raavasta miestä ja sisustaa hänelle asuntoa. Samalla kun hoidin työn ja lapset.
Miehet saisivat vähitellen katsoa peiliin, miten käyttäytyvät parisuhteessa.
Totta. Mun erosta on vasta 2,5 kk, mutta jo nyt mulle jää ihan hitsin paljon enemmän rahaa käyttöön kuin yhdessä ollessa. Mies hassasi kaiken tienaamansa omiin huveihinsa (mukaanlukien kalja ja rööki, rasvainen liha, kavereille pullistelu erilaisissa tilaisuuksissa) ja näköjään osan minunkin tienesteistä. Nyt investoin juuri yli tonnin patjoihin ja nukun ekan kerran kahteenkymmeneen vuoteen hyvin, usein poikittain isossa sängyssäni, heräilemättä kenenkään kuorsaukseen, imelään hienhajuun ja piereksimiseen.
Se äijä tarvitsi mua esimerkiksi sukkien vetämiseen jalkoihinsa ja varpaankynsiensä leikkaamiseen, mutta mulla on helpompi ilman häntä. Mulla kun ei ole kolmenkymmenen kilon läskikuulaa vatsassa, leikkaan oikein kätevästi omat kynteni ja puen sukkani ja voin paremmin kuin koko sinä aikana, jonka tuo äijä mua kuppasi.
Huutonaurua!
Miehet ovat kylläkin naisia onnellisempia sinkkuina. Naiset tarvitsee parisuhteen ollakseen onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
En usko naisilla on vain kovempi hinku vakuutella niin. Naiset ovat kovia valehtelemaan, joten ei ihme, että valehtelevat myös itselleen. Toki ravaavat terapiassa mt-ongelmien takia, kun eivät tunne itseään.
Tämä. Eivät halua myöntää tappiota meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä yhtään miestä nähnyt, joka osaisi naiselle orkun tuottaa
NIimpä. Yleensä miehet tyydyttää vain itsensä. Joko naiseen tai sen puuttuessa käteensä.
Jep. Harva mies jatkaa naisen orkkuun asti kun on itse purkautunut. En itse viitsi renää harrastaa seksiä miehen kanssa, kun se ei ole koskaan vastavuoroista. Pahimmat ruikkii jo yhden työnnön jälkeen. Omin sormin pääsee aina ihanasti loppuun asti.
Mies on onnellisin sinkkuna.
Nainen parisuhteessa.
Nuorilla sinkkunaisilla on mt-ongelmia, maksuhäiriöitä, eivät osaa laittaa ruokaa ja ovat työttömiä.