Cdon.fi , kokemuksia viime aikoina? Kannattaako tilata?
Huonoa suomea sivuilla tuotteen esittelyssä, ihmetyttää. Joskus olen tuolta tilannut ja ihan ok oli, nyt kuin ihan eri sivusto.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
CDON on huijarifirma josta pitäisi tehdä kansainvälinen rikosilmoitus heti.
Tilasimme lapselle LingoLeap zeoliittia joka ei vastannut tilauksen kuvaa. Puuttui valmistajan nimi ja qr-koodi mikä merkitsee ei-alkuperäistä tai väärennöstä, jopa myrkyllistä tuotetta. Raskasmetallien poistamisen sijaan saatu tuote jopa lisää niitä elimistössä. AI antaa yllättävän hyvää tietoa.
Reklamoimme oston näillä tiedoilla ja saimme uuden tuotteen tilalle, aivan sama väärennös! On vaikea ymmärtää CDONin röyhkeyttä. Ei ikinä enää mitään sieltä.
Halvoissa pesupulvereissa on zeoliittia. Syö niitä.
Kaikkeen huuhaaseen ihmiset höyrähtävätkin.
Surkein paikka tilata. Rahat menivät mutta tilausta ei tullut. Välttäkää! 1,5kk uhkailulla ja rikosilmoituksella ja sain rahat takaisin. Ei ikinä enää CDonia
Paikka on mennyt entistä sekavamman oloseksi. En ole itse tilannut enää mitään vuosiin, vaan hommaan elokuvatkin muualta.
Vältä.
Itse tilasin IT kaapelin ja heti kun oli maksanut, kaduin sitä. Suomalaiselta sivustolta toimituaika olisi ollut jotain 2 - 3 päivää ja nyt aikaisintaan 1- 2 viikkoa.
Tilausta ei voi perua. Tilaukset luultavasti toimitetaan Ruotsista.