Cdon.fi , kokemuksia viime aikoina? Kannattaako tilata?
Huonoa suomea sivuilla tuotteen esittelyssä, ihmetyttää. Joskus olen tuolta tilannut ja ihan ok oli, nyt kuin ihan eri sivusto.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävältä vaikuttaa. Tilasin leffoja mutta ovat vissiin alkaneet vasta kopioida niitä jossain vinkuintiassa, kun ei ole mitään kuulunut.
🤣🤣 Mä tilasin tuolta vuosia sitten blondi tuli taloon DVD:t kauan siinä silloinkin kesti kun tulivat.
No sentään antaa vähän uskoa että joskus saan tilaamani setin. Jännäksi menee...........
Siis mitä ihmettä? Ennen seedeeon oli paikka, mistä tilattiin musaa ja levyjä. Nytkö se on joku välityspalvelu, josta tilattu tuote lähetetään ihan mistä sattuu? Kuka tämän takana on? Kinkit?
Olen odotellut toista viikkoa nyt tietoa, että tilaukseni lähetetään. Vastaanotettu se on. Aika hemmetin pitkät toimitusajat nykyaikaan peilaten. Aika sheidiä meininkiä on. Toivottavasti maksoin luottokortilla...
ilmeisesti selain on huonontunut ja sivut pilattu cdon.
levykauppa x on ok levyt tuli ja sieltä löytyy harvinaisiakin sekä uutta että käytettyä.
Oudoksi mennyt tämä kauppa. Aiemmin kaikki toimi hyvin, nyt ei näy tilauksia, eikä tavaroita tule. Ilmoittaisivat edes, jos ei pysty toimittamaan.
Mielestäni tuo kauppa on nykyisin kaikkea muuta kuin edullinen. Ennen toimi ja oli jatkuvasti mm. todella hyviä elokuva- ja viihde-elektroniikkatarjouksia.
Todella erikoiselta puljulta vaikuttaa nykyään. Huomasithan Ap, että osa myymistään tavaroista on käytettyjä? "Pre-owned" ja osan myyjä ei ole CDON? Itse en tilaisi enää.
EN ANTAISI YHTÄÄN TÄHTEÄ YRITYKSELLE CDON. ERITTÄIN EPÄLUOTETTAVA JA LISÄTYÖTÄ VAATIVA YRITYS, JOSTA EI KANNATA TILATA TUOTTEITA, KOSKA NE EIVÄT SAAVU PERILLE JA ON SELVITETTÄVÄ, MISSÄ MAKSETTU TUOTE ON, KOSKA CDCON EI TEE ASIALLE MITÄÄN.
Ostopäivä elokuun 2025 alussa. Lähetyksen seurannassa tuli tieto tuote saapunut ja saapumisilmoitus lähetetty sähköpostiin, mutta SAAPUMISILMOITUSTA JA NOUTOKOODIA EN OLE SAANUT vielä ke 20.8.2025 mennessä.
CDON kanssa on käyty sähköpostiviestejä noin 50 viestiä ja toistavat samoja asioita, jotka olen heille jo kirjoittanut. Viestiä on suomeksi, englanniksi, ruotsiksi ja saksaksi, joten asiakaspalvelussa kieli vaihtuu mielen mukaan.
Erittäin outoa on, tämän saamatta jääneen tuotteen tilauksen jälkeen samoilla tiedoillani tehty toinen tilaus muutamaa päivää myöhemmin tuli perille postin kautta, joten vika ei ole antamissani tiedoissa, vaan CDON lähetykseen antamissa tiedoissa tuotteen kuljetukseen.
En enää koskaan tilaa netistä CD-levyjä, kirjoja ym. koska aina niissä on ollut jotain virhettä (tullut joko postin käsittelyssä tai tehtaalla).