Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mekaaninen vaaka olla tarkempi kuin digitaalinen

Vierailija
20.01.2025 |

Ärsyttää kun en tiedä olenko laihtunut.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä oli ap lähtöpaino. Kuuden kilon muutos pitäisi jo näkyä ja tuntua.

Vierailija
22/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Digivaaka näyttää meillä myös sadan gramman tarkkuudella, mutta mekaanisen vaa'an asteikko saattaa olla huoattavasti summittaisempi.

Ohhoijaa näitä taas. Vaikka vaaka esittäisi lukeman mikrogramman tarkkuudella se voi silti näyttää kymmenen kiloa päin helvettiä.

Tarkkuus ei ole sama asia kuin resoluutio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digivaaka, ja ehkä mekaaninenkin näyttää eri lukemia jos se on pehmeän maton päällä tai kovaa periksiantamatonta alustaa vasten. Digivaaka tuppasi näyttämään erroria ruudulla pehmeällä alustalla, ilmeisesti eri antureille tuli liian ristiriitaisia lukemia kun alusta joustaa liikaa.

Vierailija
24/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aikoinaan paino nousi ja nousi kunnes digivaaka näytti 105 kg ja siihen se lihominen pysähtyi. Ainakin vaa'an mukaan. Tuntui, että paisuin edelleen ja kävin muutaman kuukauden päästä ystävän vaa'alla, joka näytti 114. Olin lentää persiilleni. Lopulta työterveyden vaaka näytti 116 kg. Sen jälkeen olen saanut painoa alas.

Vierailija
25/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aikoinaan paino nousi ja nousi kunnes digivaaka näytti 105 kg ja siihen se lihominen pysähtyi. 

Nii-i. Kun DAC antaa ulos FFFF jo 105kg kohdalla niin eipä sieltä sen enempää  bittejä irtoa vaikka laittaisit vaa'an hydraulisen prässin alle.

Vierailija
26/26 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla aikoinaan paino nousi ja nousi kunnes digivaaka näytti 105 kg ja siihen se lihominen pysähtyi. Ainakin vaa'an mukaan. Tuntui, että paisuin edelleen ja kävin muutaman kuukauden päästä ystävän vaa'alla, joka näytti 114. Olin lentää persiilleni. Lopulta työterveyden vaaka näytti 116 kg. Sen jälkeen olen saanut painoa alas.

Melkonen lotko. Joko alle 110?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi