Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vien köyhäilyn uudelle tasolle! Päivätuloni on 31,99 euroa. Siitä vielä verot.

Vierailija
20.01.2025 |

Hyvin menee mutta menköön!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin.

Vierailija
2/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-verot, vaikka käyn töissäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hyvä, jatka siitä.

Vierailija
4/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.91€/h, kk ansiona toki isohko. Verot 22% sekä eläkemaksut. Tuohon teen töitä 24/7, en ole äitiyslomalla tai hoitovapaalla. 

Vierailija
5/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukiossa käyvä lapsenikin tienaa 70 euroa neljän tunnin työvuorosta!

Vierailija
6/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymykseni on, että kuinka paljon sinulla jää käteen sen jälkeen kun olet vähentänyt tuloistasi sen, minkä joudut maksamaan asumismenoista eli mahd. vuokran. sähkön ja veden jälkeen. - Näin olen itse toiminut viime kuukaudet kun työnhakijana tuloni ovat olleet vajaa 1000€/kuukaudessa.Sillä asumine on viimeinen asia, josta olen tällä hetkellä -koputtaa puuta- valmis tinkimään.- Tämän vähennyksen jälkeen voi sitten alkaa suunnitella muita menoja, kuten sitä, mitä on varaa syödä

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin 5 v sitten nykyinen koti. Tiedettiin putkiremontista ja osattiin tehdä suunnitelmiakin. Asuntolaina on 15 v ja jokainen kk on maksettu extraa. Joskus oli 10 e, yleensä 150-200 e. Putkiremontin ajan lapset asuivat parhaiden ystävien luona ja me mieheni kanssa minun vanhempieni luona. 6 viikkoa, lapset tulivat aina mummolaan viikonlopuiksi.

Putkiremontin aikana tuli pieni ongelmia ja lopputulos on summa on 1500 e neliö. 

Jos voidaan jatkaa samaa tapaa, asuntolaina loppuu n 5 vuoden päästä. Ollaan siis saatu rahaa minun vanhemmiltani. Tällä hetkellä meille jää käteen kuussa n 120 euroa, kun on laskettu 150 e extraa. 

Ollaan eletty ylitöiden turvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi