Vien köyhäilyn uudelle tasolle! Päivätuloni on 31,99 euroa. Siitä vielä verot.
Kommentit (7)
2.91€/h, kk ansiona toki isohko. Verot 22% sekä eläkemaksut. Tuohon teen töitä 24/7, en ole äitiyslomalla tai hoitovapaalla.
Siis lukiossa käyvä lapsenikin tienaa 70 euroa neljän tunnin työvuorosta!
Ensimmäinen kysymykseni on, että kuinka paljon sinulla jää käteen sen jälkeen kun olet vähentänyt tuloistasi sen, minkä joudut maksamaan asumismenoista eli mahd. vuokran. sähkön ja veden jälkeen. - Näin olen itse toiminut viime kuukaudet kun työnhakijana tuloni ovat olleet vajaa 1000€/kuukaudessa.Sillä asumine on viimeinen asia, josta olen tällä hetkellä -koputtaa puuta- valmis tinkimään.- Tämän vähennyksen jälkeen voi sitten alkaa suunnitella muita menoja, kuten sitä, mitä on varaa syödä
Tsemppiä!
Ostettiin 5 v sitten nykyinen koti. Tiedettiin putkiremontista ja osattiin tehdä suunnitelmiakin. Asuntolaina on 15 v ja jokainen kk on maksettu extraa. Joskus oli 10 e, yleensä 150-200 e. Putkiremontin ajan lapset asuivat parhaiden ystävien luona ja me mieheni kanssa minun vanhempieni luona. 6 viikkoa, lapset tulivat aina mummolaan viikonlopuiksi.
Putkiremontin aikana tuli pieni ongelmia ja lopputulos on summa on 1500 e neliö.
Jos voidaan jatkaa samaa tapaa, asuntolaina loppuu n 5 vuoden päästä. Ollaan siis saatu rahaa minun vanhemmiltani. Tällä hetkellä meille jää käteen kuussa n 120 euroa, kun on laskettu 150 e extraa.
Ollaan eletty ylitöiden turvin.
Töihin.