Tykkään nukahtaa miehen kainaloon, mutta nyt se ekaa kertaa suuttui
Kun olin taas tuttuun tapaan käpertymäisilläni nukkumaan, mies tiuskaisi 'nyt sinne omalle puolellesi!!'
Niin ja tähän asti menty nukkumaan aina noin, olis voinut vähän nätimmin sanoa, jos nyt tai ei koskaan (??) ole tästä tykännyt. Loukkaannuin aika pahasti. Suht tuore suhde. Mitä miltä?
Kommentit (57)
Kuka saa nukuttua jos toinen kiehnää vieressä? Parisängyt on tarkoituksella sen verran isoja, että molemmille jää tilaa nukkua ilman toisen häiritsemistä.
Onpa kurja. Oman miehen kainalo on niin mukava paikka kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa nukuttua jos toinen kiehnää vieressä? Parisängyt on tarkoituksella sen verran isoja, että molemmille jää tilaa nukkua ilman toisen häiritsemistä.
Minä saan, ihanaa olla toisen kyljessä kiinni ja silitellä, olla siliteltävänä
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kaipaa sitä että nukkuisin kainalossa tai sylissä. Nukkuu paremmin sillä tavalla
Sitä mieltä, että noi on juuri niitä pieniä varoitusmerkkejä. Joita ei tule sivuuttaa.
No puhu sille miehelle! Sillä tavalla ihmissuhteet toimivat.
Häntä on varmaan joka kerta häirinnyt sinä kainalossa.
Kun ei itse ole sitten saanut unta.
Se ei enää jaksa feikata. Tuskin sen isompi juttu.
Oli sen verran väsynyt ettei jaksanut näytellä. Olisinpa itse tajunnnut aikoinaan pistää poikki, kun tuli tuollainen punainen kortti yllättäen suhteen ensimmäisinä viikkoina.
Ymmärrän, että joku ei halua nukkua lähekkäin. Suht tuoreessa suhteessa tosin erikoisempaa, mutta red flag tuossa on kuinka esitti asiansa. Ei jatkoon.
Teidän kuherruskuukautenne on loppumassa lyhyeen ja miehen todellinen luonne tulee esille.
Vierailija kirjoitti:
Häntä on varmaan joka kerta häirinnyt sinä kainalossa.
Kun ei itse ole sitten saanut unta.
Eikä saa suutaan auki ennen kuin räjähtää. Siinä ap ensimakua tulevaisuutenne keskustelukulttuurista.
Olipas ikävä kommentti mieheltä :( Toivottavasti yksittäinen tapaus