Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään nukahtaa miehen kainaloon, mutta nyt se ekaa kertaa suuttui

Vierailija
20.01.2025 |

Kun olin taas tuttuun tapaan käpertymäisilläni nukkumaan, mies tiuskaisi 'nyt sinne omalle puolellesi!!'

Niin ja tähän asti menty nukkumaan aina noin, olis voinut vähän nätimmin sanoa, jos nyt tai ei koskaan (??) ole tästä tykännyt. Loukkaannuin aika pahasti. Suht tuore suhde. Mitä miltä?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä käpertyjänaiset on kyllä ihan oma rotunsa, jota suosittelen välttämään! Ne on joko sohvalla viltin alle teekupposen kanssa käpertyneenä tai sitten ripustautuvat mieheen, oli kyseessä aamu tai ilta. 

Soffallakaan ei saa istua ilman että naikkonen tunkee syliin. Tän vielä kestää, mutta tuo yöunille "kainaloon käpertyminen" on niin perseestä, että joo ei meillä. Olen naisystäville kertonut heti että yöllä nukutaan, ei liimauduta toisen iholle. 

Pukekaa vaatetta niin ettei tarvi palella! Mä en oo teidän lämpöpatteri. Enkä jaksa tuollaista reviirin merkkausta muutenkaan. 

M45

Vierailija
22/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä se  suhteen arki hiippailee elämäänne. Kurjaa, mutta niin se totuus kirpaisee. En suosittele liian syvällistä asian avaamista, koska kyse on todella pienestä ongelmasta. Kannattaa jo nyt päättää loukkaannutko aivan kaikesta, mitä mies sanoo ja tekee? Olet pian pelkkä stressikimppu sillä menolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä käpertyjänaiset on kyllä ihan oma rotunsa, jota suosittelen välttämään! Ne on joko sohvalla viltin alle teekupposen kanssa käpertyneenä tai sitten ripustautuvat mieheen, oli kyseessä aamu tai ilta. 

Soffallakaan ei saa istua ilman että naikkonen tunkee syliin. Tän vielä kestää, mutta tuo yöunille "kainaloon käpertyminen" on niin perseestä, että joo ei meillä. Olen naisystäville kertonut heti että yöllä nukutaan, ei liimauduta toisen iholle. 

Pukekaa vaatetta niin ettei tarvi palella! Mä en oo teidän lämpöpatteri. Enkä jaksa tuollaista reviirin merkkausta muutenkaan. 

M45

Pointsit ainoastaan siitä, että olet ilmeisesti sanonut sen suoraan. Toivon että löydät itsellesi samanlaisen naisen etkä tee ketään normaalilla tunneskaalalla varustettua onnettomaksi. Luoja varjele minua tuollaiselta mieheltä. 

Vierailija
24/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nukkua yksin. Tuore suhde ja nukumme eri huoneissa. En muutenkaan jaksa iholla oloa juurikaan, ihana keskusteluyhteys ja seksi riittävät minulle.

N. 67v.

Vierailija
25/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häntä on varmaan joka kerta häirinnyt sinä kainalossa. 

Kun ei itse ole sitten saanut unta. 

Eikä saa suutaan auki ennen kuin räjähtää. Siinä ap ensimakua tulevaisuutenne keskustelukulttuurista.

AP sen sijaan saa suunsa auki, mutta ei sille oikealle ihmiselle, vaan mammapalstan jätä se sika -kuorolle. Ei tosiaan lupaa ruusuista tulevaisuutta.

Vierailija
26/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka saa nukuttua jos toinen kiehnää vieressä? Parisängyt on tarkoituksella sen verran isoja, että molemmille jää tilaa nukkua ilman toisen häiritsemistä.

Mun mies kaipaa sitä että nukkuisin kainalossa tai sylissä. Nukkuu paremmin sillä tavalla

No niin ap. Sinne sitten. 

Vierailija
27/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Tosimiehen kannanotto. 

Käpertymisen tunnistaa kyllä. Kissa on siitä hyvä, että se on vielä kovempi käpertyjä. Ei tule sellaista hetkeä talossa, ettei voi jakaa käpertymistä, miehestä täysin riippumatta.

Vierailija
28/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nukkua yksin. Tuore suhde ja nukumme eri huoneissa. En muutenkaan jaksa iholla oloa juurikaan, ihana keskusteluyhteys ja seksi riittävät minulle.

N. 67v.

Tämä on niitä asioita, mitkä tuodaan ilmi heti. Minulle ei riitä pelkkä keskusteluyhteys ja seksi. Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää.

Vierailija
29/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun miehet feikkaa alussa tykkäävänsä läheisyydestä, vaikkeivat oikeesti tykkää

Vierailija
30/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että mies kaappaa hetkeksi kainaloon, saa sitten rauhassa kääntää kylkeä ja ottaa tilaa jos haluaa. Miksi olla parisuhteessa ylipäätään jos ei kestä yhtään läheisyyttä?

Vierailija
31/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittää että mies kaappaa hetkeksi kainaloon, saa sitten rauhassa kääntää kylkeä ja ottaa tilaa jos haluaa. Miksi olla parisuhteessa ylipäätään jos ei kestä yhtään läheisyyttä?

Niinpä, läheisyys on mun mielestä just se juttu miksi ollaan parisuhteessa. Eikä mun tee edes mieli seksiä, jos ei ole tarpeeksi läheisyyttä.

Vierailija
32/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuislapsi kainalossa? Ahdistavaa. 

Vierailija
33/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Joo. Mieluiten eri makuuhuoneet. M50

Vierailija
34/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää kun miehet feikkaa alussa tykkäävänsä läheisyydestä, vaikkeivat oikeesti tykkää

Läheisyys vs. vie kaiken hapen. Jotain rajaa...

Vierailija
35/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45

Eipähän se käpertyminen vielä mitään mutta jos käpertyjä vielä kieppuu kuin väkkärä ja säätää peittoa etsien koko ajan sitä kaikkein parasta asentoa niin siinä ei oikein nukkumatti ota tullakseen. Useamman kerran oon jo saanut esim. kyynärpäästä otsaan, silmät vielä toistaiseksi säästyneet. Ja jos joskus kirjaa yrittää lukea niin aina välillä se tulee huitaistuksi kädestä. Onneksi rouva on sen verran pikauninen että tuota vaihetta ei kovin kauan kestä.

Vierailija
36/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaan.. kyllästynyt

Vierailija
37/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies oli vain tosi väsynyt, eikä jaksanut suodattaa. Tylyä toki, mutta tuskin sen kummempaa. Ehkä hän on tähän asti yrittänyt jaksaa tuota, koska pitää ap:sta niin paljon.

Muistan kerran seurustelun alkupuolella, kun olin miehen luona yökylässä. Hänellä oli melko kapea sänky, joten pakosta olimme kylki kyljessä. Noin viiden tunnin valvomisen jälkeen, aamu viideltä, nousin ja lähdin kotiin. En ollut pystynyt nukkumaan hetkeäkään, kun kosketin toista ihmistä. Sen jälkeen ei kokeiltu (mutta yhdessä yhä, 20v myöhemmin).

Vierailija
38/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies oli vain tosi väsynyt, eikä jaksanut suodattaa. Tylyä toki, mutta tuskin sen kummempaa. Ehkä hän on tähän asti yrittänyt jaksaa tuota, koska pitää ap:sta niin paljon.

Muistan kerran seurustelun alkupuolella, kun olin miehen luona yökylässä. Hänellä oli melko kapea sänky, joten pakosta olimme kylki kyljessä. Noin viiden tunnin valvomisen jälkeen, aamu viideltä, nousin ja lähdin kotiin. En ollut pystynyt nukkumaan hetkeäkään, kun kosketin toista ihmistä. Sen jälkeen ei kokeiltu (mutta yhdessä yhä, 20v myöhemmin).

Olen alusta saakka valehdellut pitäväni läheisyydestä, ei sen kummempaa? 

Vierailija
39/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alusta saakka valehdellut pitäväni läheisyydestä, ei sen kummempaa? 

Kai läheisyydestä voi pitää, vaikkei pystyisi nukkumaan kiinni toisessa.

Vierailija
40/57 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas mammoilla kunnon agenttiteoriat miehen katalista suunnitelmista ja petoksista. Trollaatteko te kaikki vai onko joku oikeasti noin paranoidinen?