Tykkään nukahtaa miehen kainaloon, mutta nyt se ekaa kertaa suuttui
Kun olin taas tuttuun tapaan käpertymäisilläni nukkumaan, mies tiuskaisi 'nyt sinne omalle puolellesi!!'
Niin ja tähän asti menty nukkumaan aina noin, olis voinut vähän nätimmin sanoa, jos nyt tai ei koskaan (??) ole tästä tykännyt. Loukkaannuin aika pahasti. Suht tuore suhde. Mitä miltä?
Kommentit (57)
En yhtään ihmettele, että naiset elää mieluummin sinkkuna ja ottaa vaikka kissan. Kissa sentään tykkää paijaamisesta ja nukkuu sylissä.
Sinuna lähtisin omaan vuoteeseeni lopullisesti.
Mutta kun kuka tahansa dissaaja mitätöijä alistaja kelpaa kun joku on vain oltava, eiks niin? Lopeta ovimattoilu.
Munkaan mies ei tykkää lähekkäin nukkumisesta. Oudointa tässä on se että kun joskus meen toiseen huoneeseen (meillä on 2 mh) esim lukemaan tai vaan jos ei uni tule heti niin hän käy pyytämässä aina mut takaisin sänkyynsä. Ja menee heti omalle puolelleen sänkyä.
Sanoo ettei halua nukkua yksin vaikka käytännössä nukkuukin. Ihan kuin olisin joku esine jota ilman hän ei pysty nukkumaan. Ja jos yöllä kääntyilen sängyssä niin että kädet esim menee hänen tyynylleen niin käpristyy mahdollisimman kauas minusta sängyn laitaan. Seksiä on vain silloin kun hän kierähtää minun puolelleni.
Että tämmöisiäkin kummajaisia löytyy
Vierailija
Mulle riittää että mies kaappaa hetkeksi kainaloon, saa sitten rauhassa kääntää kylkeä ja ottaa tilaa jos haluaa. Miksi olla parisuhteessa ylipäätään jos ei kestä yhtään läheisyyttä?
Niinpä, läheisyys on mun mielestä just se juttu miksi ollaan parisuhteessa. Eikä mun tee edes mieli seksiä, jos ei ole tarpeeksi läheisyyttä.
TÄMÄ.
Tankkaatko vain läheisyyttä ja seksi unohtuu? Miehenä minua alkaa ärsyttämään, jos nainen on yksipuolisesti suhteessa ja keskittyy vain kainalossa olemiseen. Miestä kaipaa sitä seksiäkin, jotta tuntee olevansa parisuhteessa.
Lisäksi jos on vielä naisen puolesta erilaisia vaatimuksia tai toiveita kokoajan ja ei ota miestä huomioon ollenkaan.
'Niinpä, läheisyys on mun mielestä just se juttu miksi ollaan parisuhteessa. Eikä mun tee edes mieli seksiä, jos ei ole tarpeeksi läheisyyttä.'
Miehillä se menee toisin päin. Jos on seksiä, on helppo antaa läheisyyttä ja vaan ollakin toisen lähellä.
Tästä riideltiin ex-vaimon kanssa monet kerrat, kun se alkoi mennä yksipuoliseksi.
Tuntui, että en saa mitään avioliitossa, on vain pelkkiä velvoitteita ja seksiä ei ollenkaan.
Tilanne johti pettämisiin..
Arvasitte väärin. Minä en pettänyt vaan ex-vaimo.
Läheisyyttä oli ja kaikkea mitä vaimo haluta tai vaati, seksiä ei ollut. Kun intiimiyhteys väheni, etäisyys toisiin vaan kasvoi.
Ex-vaimo määräsi kaikesta, joten en voinut tehdä mitään avioliiton pelastamiseksi vaikka yritin kaikkeni. Olen katkera ja vihainen. Meillä oli oikeasti monet asiat hyvin. Vaimo alkoi vaan sekoilemaan. Minusta tuntuu, että hän vain imi väärää kuvaa liikaa kavereiden tilanteista ja mitä mediassa toitotettiin vahvoista naisista. Hän itse rakensi etäisyyden. Minä kohtelin häntä hyvin.
Nyt monet ihmettelee miksi tuli ero, kun meillä oli kaikkea. Asiat olivat hyvin mutta ex vaimolle sekään ei riittänyt.
Jälkeenpäin ex itki, miksi erotaan kun meillä on kaikkea. Hän heräsi tilanteeseen vasta kun halusin erota. Niin monta asiaa oli ehtinyt mennä rikki, ettei niitä enää korjata.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Kyllä sinä tuohon keinot keksit.
Usein ongelmien ratkaiseminen helpottuu, kun hyödyntää muiden vaataavassa tilanteessa olleiden kokemuksia. Sinun kohdallasi tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi,
Mummon neuvoihin kannattaa tutustua huolellisesti. Hän oli lämmin ja avulias ihminen ja suuri ihmissuhteiden tuntija 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka saa nukuttua jos toinen kiehnää vieressä? Parisängyt on tarkoituksella sen verran isoja, että molemmille jää tilaa nukkua ilman toisen häiritsemistä.
Mun mies kaipaa sitä että nukkuisin kainalossa tai sylissä. Nukkuu paremmin sillä tavalla
Yök mikä ajatus, iso mies kaipaa syliin yöksi. 😧
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä ap! Kyllä sinä tuohon keinot keksit.
Usein ongelmien ratkaiseminen helpottuu, kun hyödyntää muiden vaataavassa tilanteessa olleiden kokemuksia. Sinun kohdallasi tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.
Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.
Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.
Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi,
di bobe iz rekht. kats fleysh zup helft aoyb der mentsh iz narish oder stink.
Et tainnut ottaa illalla ahteriin?
Minä en siedä kosketusta nukkuessa. Onneksi mies nukahtaa aiemmin, niin luen kirjaa miehen puolella kunnes hän nukahtaa. Sitten kierähdän omalle puolelle ja nautin vapaudesta.
Komppaan mummoa. Kyllä tämä asia selviää, ap, kunhan toimit viisaasti.
Mitä ap:n mummolla on tekemistä tämän asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap:n mummolla on tekemistä tämän asian kanssa?
Kysyn samaa. Ap on meille selityksen velkaa.
Tää on yks semmonen asia, mikä pitäis selvittää jo ennen parisuhdetta. Jotkut nukkuu koko yön yhdessä, jotkut nukahtaa lähekkäin mutta yöllä menee omille puolille, jotkut ei kestä mitään kosketusta unissaan. Ihan sukupuolesta riippumatta. Mun exä ei kestänyt yhtään kosketusta kun kävi itse nukkumaan, mutta oli niin ihana, että usein odotti että mä nukahdan ja sen jälkeen vasta meni omalle puolelle sänkyä