Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun työvoimapalvelut siirtyivät kunnalle, ei ole kukaan enää soitellut perään eikä vainonnut työpaikoilla!!!

Vierailija
20.01.2025 |

tarkoittaako tämä sitä että pakollinen työnhakupakko on poistunut? mulla se oli 2 hakua kuulle ja kerrann 3. kk välein soittivat, että päivitetäänkö tätä ja jatketaan samalla mallilla samaa paskaa....

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se tarkoittaa sitä että voit lörväillä loppuelämän ruokajonoissa ja työttömänä pummina asua talvet vaikka Thaimaassa. kukaan ei enää soittele perään

tv Työkkiksen Täti Irmeli

Vierailija
2/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ole voimassaolevaa työnhakusuunnitelmaa, jossa lukee, mitä sinun pitää tehdä, ei tietenkään tarvitse hakea mitään paikkoja, jos ei halua. Tämä ei vaikuta tukiin. Soittelevat varmaan joskus kun ehtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat vanhallakin mallilla 3 kuukauden välein, mutta nyt tiedät jo 3 viikon jälkeen, ettei kukaan soita enää ikinä. What. 

Vierailija
4/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua vaivaa niin pistä Työmarkkinatorin sivulta yhteydenottopyyntö. Olen itse vaivannut niin monesti että nyt odotan että tulee sieltä päin tietoa onko käynti ihan vai uusitaanko puhelimitse se työnhakusuunnitelma. Tästä syystä ei ole hätää, töitähän voi hakea koko ajan muutenkin. Opiskelemaan ei ole nyt lähdössä mutta kysyn kyllä niitä joitakin lisäkoulutuksia että mitä on tarjolla ja olisiko niistä hyötyä työllistymisen kannalta.

Vierailija
5/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole voimassaolevaa työnhakusuunnitelmaa, jossa lukee, mitä sinun pitää tehdä, ei tietenkään tarvitse hakea mitään paikkoja, jos ei halua. Tämä ei vaikuta tukiin. Soittelevat varmaan joskus kun ehtivät.

Miksi ei kannata koko ajan hakea kuitenkin? Itsellehän se vain on hyödyllistä. Ettekö halua töihin vai mikä juttu tämä on? Ei se suunnitelma auta työn saamisessa.

Vierailija
6/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittivat vanhallakin mallilla 3 kuukauden välein, mutta nyt tiedät jo 3 viikon jälkeen, ettei kukaan soita enää ikinä. What. 

No älä muuta, oletan että on kiirettä. Sama kaikkialla aina kun vuosi vaihtuu.

Vierailija
7/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tuntuu yksinäiseltä työttömänä, miksi et kokeile mennä töihin?

Vierailija
8/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa kyselyä työkkäriin päin ja johan alkavat taas viestittelemään.

Itse olen luovuttanut, 12 vuotta työttömänä. Ehkä haen taas uuden turhan tutkinnon...

Vierailija
9/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli aika nopeasti. Ens viikon tiistaina on 

Vierailija
10/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?

Vierailija
11/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä halua että mulle soitellaan, se on turhaa enkä halua tavata viranomaisia. loppukevään aion olla Vietnamissa.

ap

Vierailija
12/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en mä halua että mulle soitellaan, se on turhaa enkä halua tavata viranomaisia. loppukevään aion olla Vietnamissa.

ap

Hehheh. Voihan kai sinnekin soittaa ja sieltäkin hakea niitä töitä.

Vierailija
13/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen suuresti että yli 60v ei ole heille tärkein työllistettävä kohde. 

Vierailija
14/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä meinaat, onko erityisiä suunnitelmia itselläsi toiveena?

Vierailija
15/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei kannata koko ajan hakea kuitenkin? Itsellehän se vain on hyödyllistä. Ettekö halua töihin vai mikä juttu tämä on? Ei se suunnitelma auta työn saamisessa.

Eihän kukaan sanonut, ettei kannata hakea. Ei tarvitse, jos ei halua. Toki työllistyminen voi olla yksilölle itselleen eduksi, mutta jokainen tavallaan.

Vierailija
16/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen suuresti että yli 60v ei ole heille tärkein työllistettävä kohde. 

No eivät he työllistä sinua tai ketään muutakaan. Nuoremmillakin on haasteita työpaikan saamisessa, voit vain kuvitella miten stressaavaa välillä koska olisi aika elintärkeää päästä töihin.

Vierailija
17/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaslomalla mutta työtön,silti soittaneet jo 3x että olisi vanhushuollossa duunia että ei se haittaa vaikka on vajaakuntoinen. 

Tänään olisi pitänyt suostua ruokailuavuksi. En saa itse purkkeja auki, en edes leipää leikattua tai margariinipaketin kantta auki kun niveltulehdus taas niin pahana.

En voi ajaa autoa kun en saa kytkintä alas.

Migreenipäiviä on yli puolet kuukaudesta.

Ja oikein kuulu että tyyppiä vit*tti kun en suostunut. Kehtasi vielä uhkailla että nyt on tuet kiikunkaakun.

Vierailija
18/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin töissä 2 viikkoa koeajalla, mutta olen kuulemma hankala tyyppi ja luonne.

Liian ylpeä ja suutun jos minulle huudetaan. En myöskään ole innokas jäämään yliajalle töihin työpäivän päätyttyä.

Ensimmäisen kerran kuulen että olen hankala luonne ja en sovi työhön. Otin toki puheeksi liiton ja ylityökorvaukset ja etten ole sopinut ylitöihin jäämisestä ja nyt on koeaika.

Vierailija
19/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sairaslomalla mutta työtön,silti soittaneet jo 3x että olisi vanhushuollossa duunia että ei se haittaa vaikka on vajaakuntoinen. 

Tänään olisi pitänyt suostua ruokailuavuksi. En saa itse purkkeja auki, en edes leipää leikattua tai margariinipaketin kantta auki kun niveltulehdus taas niin pahana.

En voi ajaa autoa kun en saa kytkintä alas.

Migreenipäiviä on yli puolet kuukaudesta.

Ja oikein kuulu että tyyppiä vit*tti kun en suostunut. Kehtasi vielä uhkailla että nyt on tuet kiikunkaakun.

Itselläni sama, toinen käsi ei toimi, en saa auki edes säilykepurkkia, nostaa mitään, en pysty edes varaamaan sen varassa. Ikänäkö taas vaikuttaa etten kunnolla näe kirjoittaa koneella, vaikka fonttia olen suurentanut. 

Vierailija
20/69 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hengähtää vain pari päivää kolmen kuukauden "hae neljä työpaikkaa kuukaudessa" jaksojen välissä, vaikka täällä ei ole edes haettavia työpaikkoja vaan pitää laitella avoimia hakemuksia ja niitäkin aivan turhan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi