Joko uudet työllisyyspalvelut ovat ottaneet yhteyttä?
Minuun piti ottaa yhteyttä jo 2.1.2025 suunnitelman päivitystä varten, eipä ole kuulunut eikä näkynyt!
Kommentit (9)
Heinäkuussa oli joku viimeksi yhteyksissä, kyseli sähköpostilla että miten menee onko töitä löytynyt.
Viimeeks viime vuoden helmikuussa eli koht vuos
Heidän vastuullaan ottaa yhteyttä työllistymissuunnitelman ym. päivittämistä varten. Ei ole työnhakijan vika, jos siellä päässä on ruuhkaa ja hommat organisoitu niin huonosti, ettei aikataulussa pysyminen onnistu. Ottavat yhteyttä sitten, kun ovat saaneet sumaa kevennettyä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole töihin ajatellut mennä?
Juu ajattelin, työsopimus alkaa huhtikuussa. Tässä välissä silti olen työttömänä ja yritän päästä edes osa-aikatyöhön ennen tuota työn aloitusta. ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole töihin ajatellut mennä?
Ei viitti, menköö ne ketä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa oli joku viimeksi yhteyksissä, kyseli sähköpostilla että miten menee onko töitä löytynyt.
Minulle on joka kuukausi soitettu elokuusta alkaen, kun jäin työttömäksi, ja on vastailtu hyvin kysymyksiin yms. Nyt ei ole kuulunut mitään ja pitäisi tietää, että montako työpaikkaakin pitäisi ilmoittaa hakeneensa, kun ei ole suunnitelmakaan voimassa enää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on joka kuukausi soitettu elokuusta alkaen, kun jäin työttömäksi, ja on vastailtu hyvin kysymyksiin yms. Nyt ei ole kuulunut mitään ja pitäisi tietää, että montako työpaikkaakin pitäisi ilmoittaa hakeneensa, kun ei ole suunnitelmakaan voimassa enää?
ap
Jos ei ole suunnitelmaan niin ei tarvitse hakea tai ainakaan siitä mitään ilmoitella jos on hakenut.
Jos kelan rahat tulee niin unohda koko homma.