Jouduttiin muuttamaan kahden lapsen kanssa 38-neliöiseen kaksioon, kiitos hallituksen ja kelan toimien. Tuet leikkaantuivat niin paljon
Tässä on nyt 2 kuukautta eletty kuin sillit purkissa kelan uhkauksien takia ja kun leikkasivat tuet. Tämä on täysin epäinhimmillistä...Lapset 4 ja 7v.
En usko että kestämme seuraaviin eduskuntavaaleihin asti näin
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta tehtiin nettivinkki poliisille.
Itse tein rikosilmoituksen en siis vinkkiä vaan ihan rikosilmoituksen.
Hyvä, toisen terveystietojen laittaminen on rikollista.
Poliisi tutkii ip osoitteen mistä terveystietoviestit on laitettu.
Karhuryhmä on kohta paikalla. Oppiipahan olemaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan hyvän kokoinen kaksio, kun samoihin neliöihin saa mahdutettua kolmionkin:
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/hameenlinna/keinusaari/kerrosta…1023535138
Tämmöiseen kämppäänhän mahtuisi kahden lapsen kanssa ihan hyvin. Tavarat minimiin, lapsille kerrossänky toiseen makuuhuoneeseen ja äidille toiseen.
niin mutkun äidin jenkkisänky ei varmaan mahdu...
"Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
https://www.minilex.fi/a/yksityiselämää-loukkaava-tiedon-levittäminen-a…
Vierailija kirjoitti:
Joudun aina uuteen työpaikkaan, kun kuulemma olen liian hidas niin en pääse samaan työpaikkaan koskaan takaisin.
Aivot väsyvät enkä pysty ymmärtämään asioita ja tekemään yhtä nopeasti kuin muut.
En käsitä miten joku voi päästä tosta vaan nuorena työkyvyttömyyseläkkeelle.
Itsellä paljon pitkiä sairaalajaksoja lapsena ja tajuttomuuskohtauksia.
Miten voi päästä jo 20 - vuotiaana sairaseläkkeelle.
Minä olen kohta 50. Kävin muutaman kurssinkin 5 kertaan, siis saman kurssin, tutkinto oli muuten valmis. Mutta kun aivot ei toimi niinkuin muilla.
Tunnette minut jo, eli olen PORILAINEN tradenomi Hönö "Temu" Tiainen, työtön.
Siksipä kartoitan nyt mahdollisuuksiani työllistyä, kun irtisanominen POTKULAIN myötä helpottuu.
Eli aion tarjota työpanostani 850€/kk hintaan!
Mitä luulette, pääsenkö va
+ En minä jaksanut työpäivän jälkeen mitään tehdä, lapset söivät valmisruokia. Mutta teen sijaisuuksia ja olen työkkärin listoilla. Ollut neurologinen sairaus lapsena.
En ymmärrä miten jotkut pääsevät eläkkeelle.
Aina kun oli kokous jouduin ottamaan sairaslomaa tai lomapäivän, kun en pystynyt olemaan siellä.
Ja nyt poistetaan työttömyystuista lapsikorotukset ja ansiosidonnaista leikataan.
Mutta potkulain tullessa pääsen minne haluan.
Vierailija kirjoitti:
"Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi."
https://www.minilex.fi/a/yksityiselämää-loukkaava-tiedon-levittäminen-a…
Terveystiedon levittämisestä voi tulla vankeutta. Mutta vaan kaksi vuotta vankilassa.
Minä asuin kolmekymppisenä isommassa kaksiossa Helsingissä ja yksin. Ai niin, mutta olinkin töissä, jolla maksoin asuntolainaa. Ei ole mua koskaan hetkauttanut hallituksen tukipolitiikka, koska elätän itse itseni. Nyt mulla on 2 lasta ja asun kolminkertaisen kokoisessa kämpässä lähempänä keskustaa. Mites se temppu tehdään. Ollaan edelleen töissä ja maksetaan edelleen asuntolainaa. Edelleenkään ei kiinnostele sossun tuet. Oisko siinä sulle resepti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan hyvän kokoinen kaksio, kun samoihin neliöihin saa mahdutettua kolmionkin:
https://www.vuokraovi.com/vuokra-asunto/hameenlinna/keinusaari/kerrosta…1023535138
Tämmöiseen kämppäänhän mahtuisi kahden lapsen kanssa ihan hyvin. Tavarat minimiin, lapsille kerrossänky toiseen makuuhuoneeseen ja äidille toiseen.
niin mutkun äidin jenkkisänky ei varmaan mahdu...
Outoja vaatimuksia nykyvanhemmilla kieltämättä on. Minähän nukuin puolison ja lasten kanssa samassa huoneessa kun lapset oli pieniä.
Hönö kirjoittelija ei ole mieleltään terve noi on mun oikeat terveystiedot.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan käyn lääkärissä. Jos hoitajat lukee palstaa tai sukulaiset joista osa tietää sairauksista niin huono juttu hönö kirjoittelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja soffani haisee oikeesti persseelle!
Asennekysymys. Meitä asuu kaksiossa neljä. Neliöitä on 10 enemmän, mutta niin on asujiakin enemmän kuin teillä. Kaksio ei kuitenkaan muuksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ihan käyn lääkärissä. Jos hoitajat lukee palstaa tai sukulaiset joista osa tietää sairauksista niin huono juttu hönö kirjoittelijalle.
Ehkä se luuli, että ne on feikki terveystiedot, mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että tämä on oikeasti hauskaa.
Mitä mieltä poliisi on tästä ketjusta, kun näytän niille mun omakannasta terveystiedot ja ne on samat. Sieltä todistan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole hyviä kenkiä ja huippaa. Ei saa nukuttua, kun hallitus leikkaa.
En mene pihalle pyörtyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole hyviä kenkiä ja huippaa. Ei saa nukuttua, kun hallitus leikkaa.
En mene pihalle pyörtyilemään.
Tilaan Temusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä poliisi on tästä ketjusta, kun näytän niille mun omakannasta terveystiedot ja ne on samat. Sieltä todistan.
Oikeesti IBS ja istuminen päivät soffalla palstaillen ----------> soffan haisee persseelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti IBS ja istuminen päivät soffalla palstaillen ----------> soffan haisee persseelle
Mä Hönö on työtön ja nukun 4 h yössä.
Kun työkkäri laittaa töihin niin siivoan asunnon 2 kertaa vuodessa, en vaan jaksa vapaapäivinä mitään. Koko ajan on uusi työpaikka ja pitää siellä opetella niin pakko levätä vapaa-ajat soffalla.
Ajavat tuet alas ja yritykset konkursiin. Odotan edelleen niitä hyviä uutisia miten suomeen luodaan 5 miljoonaa uutta työpaikkaa.
Poliisi tutkii ip osoitteen mistä terveystietoviestit on laitettu.