Jouduttiin muuttamaan kahden lapsen kanssa 38-neliöiseen kaksioon, kiitos hallituksen ja kelan toimien. Tuet leikkaantuivat niin paljon
Tässä on nyt 2 kuukautta eletty kuin sillit purkissa kelan uhkauksien takia ja kun leikkasivat tuet. Tämä on täysin epäinhimmillistä...Lapset 4 ja 7v.
En usko että kestämme seuraaviin eduskuntavaaleihin asti näin
Kommentit (1004)
Vierailija kirjoitti:
Miten seuraavat eduskuntavaalit tähän liittyy?
Antti-boy tulee valtaan ja kumoaa kaikki tämän hallituksen päätökset.
On kuitenkin katto pään päällä ja lämmintä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin tullakin ja kumaa osan tämän hallituksen päätöksistä.
Mutta ei kaikkia.
Hienoa, että keksit ratkaisun, joka helpottaa teidän taloudellista ahdinkoanne. Stressikin varmasti vähenee, kun ei tarvitse pelätä kelan kirjeiden sisältöä.
Ei voi opetella elämään noin tukien varassa.
Vierailija kirjoitti:
Tukielätin ulvonta kiinnostaa ku kilo paskaa.
Päädyit kuitenkin tänne kommentoimaan xD.
Älä nyt sitten ainakaan tee lisää lapsia. Hallitus ja kela eivät tule sinua auttamaan, ja voit jonakin päivänä löytää itsesi ja perheesi ulkoa taivasalta.
Minä olin lapsi 60-70-luvuilla. Tuvassa saattoi olla talvisin pari astetta pakkasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä hyvä päiväunifantasia. Seuraava hallitus ei todennäköisesti paljoakaan pysty nykyisen hallituksen päätöksiä kumoamaan sillä taloudelliset realiteetit ovat edelleen olemassa ja toisaalta demarit eivät todennäköisesti löydä tarpeeksi kavereita hallitukseen ilman kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Äänestämällä Persut oppositioon pienpuolueeksi! Siellä voi valehdella lisää!
Eikö olisi jo aika tehdä kolmas. Sillä saisi tukia ja muutaman neliön lisää.
38 neliötä ja kaksio. Ihme ratkaisuja sitä on. Itse asun 34 neliöisessä yksiössä.
No ette sentään kadulle joutuneet, ja saatte asua jopa kaksiossa. Jos yhteiskunta maksaa asumisen, niin ei voi vaatia isoa taloa jossa kaikille olisi omat huoneet. Jos sellaisen haluaa, niin sitten pitää tehdä töitä sen tavoitteen eteen. Minä käyn töissä, ja pystyn palkallani maksamaan yksiön vuokran. Jos joutuisin työttömäksi, joutuisin muuttamaan vielä pienempään yksiöön kuin mitä nyt, koska liiton rahalla ei maksettaisi tätä vuokraa. Mutta pääasia, ettei kodittomaksi joutuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta on, että vuoden 2024 vaalien äänikuningattaren äänisaalis kertoo juurikin tästä naiiviudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla kiva yllätys kun SDP ei tälläkään kertaa peru leikkauksia vaan on tyytyväinen että kok ja ps ottivat syyt niistä niskoilleen ja heille jäi leikkausten hyödyistä nauttiminen.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sitten ainakaan tee lisää lapsia. Hallitus ja kela eivät tule sinua auttamaan, ja voit jonakin päivänä löytää itsesi ja perheesi ulkoa taivasalta.
Minä olin lapsi 60-70-luvuilla. Tuvassa saattoi olla talvisin pari astetta pakkasta.
MIksi ei kukaan herännyt laittamaan puita pesään.
Joko on kolmas lapsi suunnitteilla?
En ole koskaan saanut asumistukea, en edes silloin kun olin kahden lapsen yh-äiti ja asuttiin Helsingin kaupungin vuokratalossa. Ihan omilla ansiotuloillani maksoin vuokran.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mieleentuleva vaihtoehto parantaa omaa taloudellista tilannetta: odottaa seuraavia eduskuntavaaleja :D :D
äänestän silloinkin kokoomusta! jos on tollaista porukkaa mikä huvikseen työtömänä ehkä pääsette ulos asumaan.
ok