Kaveri matkii kaikessa mitä teen ja ostan, miksi?
Olemme molemmat nelikymppisiä naisia, ja aina kun ostan jotain, niin kaveri hankkii saman tavaran viikon sisällä. Jos otan tatuoinnin tai lävistyksen, niin hetken päästä kaverikin on varannut ajan samoihin juttuihin. Minkä takia joku ihminen tekee noin? Hän on lukemattomia kertoja hankkinut asioita joita ei edes käytä, mutta pakko vain omistaa sellainen kun minullakin on.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lapsuudessa/nuoruudessa kaveri, joka sai vanhemmiltaan aina saman kuin minä, tai jos mahdollista, sen kalliimman version.
Minun lapsella on nyt tällainen kaveri. Tämä kaveri saa aina perässä samat synttärilahjat ja menevät jopa meidän jälkeen samoihin lomakohteisiin. Perhe vaikuttaa muuten ihan normaalilta, mutta on outoa ostaa lapselle kalliitakin juttuja ja tehdä perhelomia kohteisiin, jotta saa samat jutut kuin kaveri..
Aika monessa perheessä lasten mielipidettä kuunnellaan, kun heille ostetaan jotain tai päätetään perheen lomamatkoista. En pidä yhtään outona, että lapset esim. haluavat paikkoihin, joita heidän kaverinsa ovat kehuneet. Ehkä jopa ylpeillen.
Kattokaa elokuva nimeltä Nuori naimaton nainen, tosi hyvä.
Noi jotka tekevät tollasta saattaa olla persoonallisuus häiriöisiä, esim. Salkkareissa se Marianna.
Kaveri matkii kaikessa mitä teen ja ostan, miksi?
Olemme molemmat nelikymppisiä naisia, ja aina kun ostan jotain, niin kaveri hankkii saman tavaran viikon sisällä. Jos otan tatuoinnin tai lävistyksen, niin hetken päästä kaverikin on varannut ajan samoihin juttuihin. Minkä takia joku ihminen tekee noin? Hän on lukemattomia kertoja hankkinut asioita joita ei edes käytä, mutta pakko vain omistaa sellainen kun minullakin on.
Osta käsivarren kokoinen dildo mutta älä osta liukkaria.
Osta Ferrari ja aja sillä leikkipuistoon keinulle sormettamaan itseäsi.
Up