Kiinnostava mies, joka vastaa odotuksia kaikin puolin, mutta tänään tapahtui jotain, joka johti kiinnostukseni lopahtamiseen. Voi surku!
Harrastuksen parissa tavattu, on monta vetovoimatekijää, ja hän tarjoutui auttamaan yhdessä pienessä projektissa.
Kiinnostukseni on lisääntynyt viimeisten viikkojen aikana, mutta tänään kiinnostukseni lopahti. Valitettavasti.
Pakkasimme tavaroita ja siinä sitten hän tuoksahti hielle... sitten hetken kuluttua likaiselle, siis pesemättömälle. Homma ei ollut hikinen, eikä sitäpaitsi hiki haise puhtaalla iholla.
Sen verran oli ick, ich kokemus, etten pääse tästä yli.
En ole koskaan kuullut, että jos joku ihastus on alkanut ällöttää, esim. hajujen takia, että siitä pääsisi ylitse.
Hän pukeutuu siististi, vaatteet ja kengät ovat uudet, näyttää puhtaalle ja siistille, mutta tänään haisi pahalle.
Onko toivoa, että tämä totaalinen turn-off menisi ohi? En itse usko.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuilla on iso merkitys pariutumisessa, se on biologiaa. Itse tykkään jopa nykyisen miesystäväni salivaatteiden hienhajusta, saa hormonit hyrräämään. Exän hajut yökötti.
Tämä on täysin totta. Ja alitajuista.
Joskus se tuntuu aivan täysin käsittämättömältä, miten kaksi niin täysin erilaista ihmistä kuin minä ja exä oltiin yhdessä ja tuli lapsiakin. Siis nykyään.
Mutta ollessamme suhteessa aikoinaan exä sanoi usein että tuoksun hyvälle. En ikinä käyttänyt mitään hajusteita.
Olimme varmaan biologisesti jotenkin yhteensopivia. Luonto senkin järjesti varmaan.
Miehet sanoo niin kokoajan ja paljon muitakin kliseitä.
Mitä tästä opimme? Puhtaus on sellainen jota ei voi feikata edes puhtailla vaatteilla.
Ei ollut isän auto. Auto oli uusi T, edesmennyt isänsä oli syntynyt 40-luvun lopussa.