Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostava mies, joka vastaa odotuksia kaikin puolin, mutta tänään tapahtui jotain, joka johti kiinnostukseni lopahtamiseen. Voi surku!

Vierailija
19.01.2025 |

Harrastuksen parissa tavattu, on monta vetovoimatekijää, ja hän tarjoutui auttamaan yhdessä pienessä projektissa.

Kiinnostukseni on lisääntynyt viimeisten viikkojen aikana, mutta tänään kiinnostukseni lopahti. Valitettavasti. 

Pakkasimme tavaroita ja siinä sitten hän tuoksahti hielle... sitten hetken kuluttua likaiselle, siis pesemättömälle. Homma ei ollut hikinen, eikä sitäpaitsi hiki haise puhtaalla iholla. 

Sen verran oli ick, ich kokemus, etten pääse tästä yli. 

En ole koskaan kuullut, että jos joku ihastus on alkanut ällöttää, esim. hajujen takia, että siitä pääsisi ylitse.

Hän pukeutuu siististi, vaatteet ja kengät ovat uudet, näyttää puhtaalle ja siistille, mutta tänään haisi pahalle. 

Onko toivoa, että tämä totaalinen turn-off menisi ohi? En itse usko.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
2/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että hän ei ollut myöskään pyyhinyt takapuoltaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, muakin on alkanut ällöttää jos joku on haiskahtanut.

Vierailija
4/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuilla on iso merkitys pariutumisessa, se on biologiaa. Itse tykkään jopa nykyisen miesystäväni salivaatteiden hienhajusta,  saa hormonit hyrräämään. Exän hajut yökötti. 

Vierailija
5/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen hengitys haisi, ei voi mitään, mutten pystynyt.

Vierailija
6/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku keksii näitä tarinoita. Tunnen sen. Tiedän sen.

Vierailija
7/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haisee likaselle niin sehän kertoo ettei ole kaikki kunnossa jos muuten vaikuttaa että on kunnossa.

Vierailija
8/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku keksii näitä tarinoita. Tunnen sen. Tiedän sen.

On Sanomalla täällä haamukirjoittaja? Pian tulee deodoranttimainos. 

Bisnes edellä nykyisin mennään.

Vierailija
9/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuilla on iso merkitys pariutumisessa, se on biologiaa. Itse tykkään jopa nykyisen miesystäväni salivaatteiden hienhajusta,  saa hormonit hyrräämään. Exän hajut yökötti. 

Tämä on täysin totta. Ja alitajuista. 

Joskus se tuntuu aivan täysin käsittämättömältä, miten kaksi niin täysin erilaista ihmistä kuin minä ja exä oltiin yhdessä ja tuli lapsiakin. Siis nykyään.

Mutta ollessamme suhteessa aikoinaan exä sanoi usein että tuoksun hyvälle. En ikinä käyttänyt mitään hajusteita. 

Olimme varmaan biologisesti jotenkin yhteensopivia. Luonto senkin järjesti varmaan.

Vierailija
10/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko verma ettei haju tullut housuistasi?

Vierailija
11/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät tajua, että pestytkin keinokuitupaidat haisevat hieltä, kun haju on ehtinyt pinttyä. 

Vierailija
12/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei välttämättä ole mikään sellainen haju, joka paranisi pesemällä tai hajusteilla. 

Mulla on ollut useampikin kokemus siitä, että mies on ollut tosi fiksu, hauska ja hyvännäköinen, mutta haisee "väärältä". Ainoa läheisyys, joihin kykeni oli halaus vaatteet päällä.

Nykyinen aviomies tuoksuu välillä niin hyvältä että olen ihan huumaantunut. Hassua tuoksussa on, ettei sitä voi kuvailla, koska se on joku tuoksun aavistus tai syvin ydin. 

Vierailija
13/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hien haju on siis tärkeämpää kuin kaikki ne odotuksia vastaavat asiat?

Vierailija
14/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sinulle selvisi, että hän kyyditsee sinua isänsä autolla.

Vierailija
15/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, miltäs itse lemuat? yritätköknties hajusteilla peitätä jotain nuutakin kuin mitä peität?

Sitäpaitsi onkos mies edes ITSE kiinnostunut tuollaisesta, naikkonen heti ulisee kun muita naisia on lähistöllä. sillä palaa mustasukkaisen proput.

Vierailija
16/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo hajuteoria pitää paikkansa, mieskin on voinut kokea ap:n hajun epämiellyttäväksi. Lose-lose-tilanne?

Vierailija
17/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska provo. siis ihan ihan niin susipaska etten välitä edes isoja kirjaimia laittaa.

Vierailija
18/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin totta. Ja alitajuista. 

Joskus se tuntuu aivan täysin käsittämättömältä, miten kaksi niin täysin erilaista ihmistä kuin minä ja exä oltiin yhdessä ja tuli lapsiakin. Siis nykyään.

Mutta ollessamme suhteessa aikoinaan exä sanoi usein että tuoksun hyvälle. En ikinä käyttänyt mitään hajusteita. 

Olimme varmaan biologisesti jotenkin yhteensopivia. Luonto senkin järjesti varmaan.

Ööö. Sanoit, että eksän (mikä vttu on exä?) haju ällötti, ja silti pidit teitä biologisesti yhteensopivina? Juu ei se ihan noin mene.

Vierailija
19/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hien haju on siis tärkeämpää kuin kaikki ne odotuksia vastaavat asiat?

Ei ole, mutta kun ei pysty säilyttämään kiinnostusta sen hajun takia. 

Ehkä siinä on se tunne, ettei ihmisellä ole kaikki ok, jos on uudet puhtaat housut, lenkkarit, kallis puhdas untuvatakki, uusi sisältä puhdas auto, fyysisesti kunnossa, ja päihteetön, niin miksi pesu on jäänyt? 

Kyse ei ollut ominaistuoksusta, joka voi olla ihana tai ällöttävä, mutta nyt kyse oli ihan likaisista hajuista, niitä oli monta erilaista ällöttävää hajua. 

Ap.

Vierailija
20/23 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen hiki tuoksuu mun nenään vaan hyvältä, mutta tiedän miespuolisia henkilöitä, joiden haju on kammottava. Pahanhajuista en koskisi edes humalassa.