Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin vanheneminen on vaikeaa, alkaa jo keski-iässä

Vierailija
19.01.2025 |

Kaikki ketkä sanoo olevansa sinut ryppyjensä, repsahdustensa ja ruttujensa kanssa on aina pitkissä rakastavissa parisuhteissa, jossa sitä toista ei nuo edellämainitut ei haittaa ja toinen toisilleen annetaan muutenkin hyväksyntää jota muilta ei enää iän vuoksi saa. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa oma ikäni alkaa jo nelosella, enkä ole eläessäni elänyt ja asunut parisuhteessa kenenkään kanssa sanan katon alla. . Olen saanut kuulla, että tämä "kokemattomuuteni" on jo edennyt jo niin pitkälle, että en kuulemma enää kykenisi tai sopeutuisi asumaan ja elämään kenenkään kanssa saman katon alla. - Tiedä sitten mikä siinä ni-in vaikeaa, että tämän haaveeni yhteiselosta kumppanin kanssa olisin itse valmis luovuttamaan ja toteamaan, että oma kohtaloni oli elää elämäni aina yksin. Mutta olen yrittänyt pitää huolen, ettei elämäni muuttuisi yksinäisyydeksi, joka toki on mahdollsita kurjassa parisuhteessakin. 

Vierailija
2/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Otsikko on totta. Vaihdevuodet vievät monilla voimat hikoiluineen ja hormonien katoaminen. Talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Otsikko on totta. Vaihdevuodet vievät monilla voimat hikoiluineen ja hormonien katoaminen. Talvi.

Oletko kuullut sellaisesta kuin hormonikorvaushoito? Suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
4/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ei voi käyttää, se ei poista kaikkia oireita eikä itse ikääntymisprosessia käännä, ja puheista huolimatta siihen edelleen liittyy kohonnut syöpäriski. 

Vierailija
5/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan vaikeaa, päinvastoin. Yksin eläessä ei rypyt eikä repsahdukset haittaa, ja vaihdevuosioireetkaan eivät kiusaa ketään muita kuin itseä. Yksin on kaikkein mukavinta.

Vierailija
6/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan vaikeaa, päinvastoin. Yksin eläessä ei rypyt eikä repsahdukset haittaa, ja vaihdevuosioireetkaan eivät kiusaa ketään muita kuin itseä. Yksin on kaikkein mukavinta.

Luulen, että tämä on yksilöllistä. - Sivusta seuranneena minusta toisinaan on tuntunut sille kuin asiat kasautuisivat. - Kärjistäen moni sellainen joka on ollut parisuhteessa edes kerran ja asunut kumppaninsa kanssa saman katon alla löytää -jos haluaa löytää- kumppanin asumaan ja elämään saman katon alle nopeammin kuin moni sellainen, joka ei ole koskaan elänyt kumppaninsa kanssa saman katon alla. - Luulen myös, että jostain syystä naiset viihtyvät vanhempana paremmin yksin kuin miehet. - Onko sitten niin. että monelle miehelle se kumppani on tai on ollut se ainoa oikeasti läheinen ihmissuhde, vai mikä. 

Vierailija
7/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tämä on yksilöllistä. - Sivusta seuranneena minusta toisinaan on tuntunut sille kuin asiat kasautuisivat. - Kärjistäen moni sellainen joka on ollut parisuhteessa edes kerran ja asunut kumppaninsa kanssa saman katon alla löytää -jos haluaa löytää- kumppanin asumaan ja elämään saman katon alle nopeammin kuin moni sellainen, joka ei ole koskaan elänyt kumppaninsa kanssa saman katon alla. - Luulen myös, että jostain syystä naiset viihtyvät vanhempana paremmin yksin kuin miehet. - Onko sitten niin. että monelle miehelle se kumppani on tai on ollut se ainoa oikeasti läheinen ihmissuhde, vai mikä. 

Kumppanit passaa miehiä ja miehet laskee sen varaan, että se kumppani hoitaa ja huolehtii miehen hautaan asti.

Vierailija
8/8 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei käy estrogeeni tai muut hormonit. Vuotohäiriöön on jo pilleri. Oletko itse kuullut koskaan niistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän