Tyhmä kysymys jonkun tietyn henkilön ajattelusta ja "läsnäolosta"
Oletko kokenut, että joku tietty henkilö putkahtaa mieleesi useasti, vaikka et tahtoisi miettiä häntä?
Voi olla vaikka joku entinen ihastus, työpaikan narsisti, lapsuuden kaveri, hankala säätö, exä, ikävä tyyppi tms. Ihan kuka vaan, mutta kuitenkin ihminen jonka kanssa asiat jäi "kesken" tai selvittämättä. On jäänyt jotain katkeruutta, pettymystä, epäselvyyttä tai surua.
Kuitenkin niin, että elämässä on menty eteenpäin ja viime tapaamisesta on jo pitkä aika.
Mulle tulee edelleen usein mieleen eräs henkilö, joka ei pystynyt myöntämään että teki väärin mua kohtaan ja itse tuotin hänelle pettymyksen tämän jälkeen kieltäytymällä yhteydenpidosta.
Olen mielestäni jo antanut anteeksi, koska en kaipaa häntä tai ole enää yhtään vihainen, mutta miksi hän tulee mun mieleeni edelleen päivittäin? Olen käsitellyt asiaa ihan ammattilaisen kanssa. Haluan unohtaa koko ihmisen ja silti usein tulee mieleen. Sitten teen jotain muuta ja keskityn kivoihin juttuihin.
Voiko olla mahdollista, että tuo henkilö miettiikin jossain mua ja sen takia "tunnen" hänen läsnäolonsa edelleen elämässäni? Voiko olla niin, että HÄN ei ole käsitellyt tai hyväksynyt asiaa? Vai olenko jotenkin sairastunut mieleltäni?
Kuulostaa sairaalta, mutta en keksi muutakaan selitystä nyt enää. Meillä ei ole hänen kanssaan minkäänlaista "väylää", että saisi muhun yhteyden somessakaan.