Mieheni repii koiraa hihnassa :(
Mieheni ja minä käymme koirani kanssa lenkillä lähes joka päivä yhdessä. Koira on alunperin minun ja on nyt 10-vuotias.
Kun käymme lenkillä ja jos koira ei suostu kävelemään, mies suorastaan "riuhtoo" koiraa. Joka kerta olen tästä miehelle huomauttanut ja kertonut, että lopeta. Mies kertoo, että koiran täytyy kävellä ja opetella kävelemään kunnolla. Nytkin yksi autoilija ilmoitti autostaan miehelle, että "älä revi sitä koiraa" ja mies vain uhosi takaisin :(
Kun aiemmin asuin koiran kanssa kahdestaan ja kävimme lenkillä, koira käveli ihan hyvin, kun en pakottanut. Käyn säännöllisesti koiran kanssa eläinlääkärissä ja syytä sille miksi ei suostu kävelylenkeille, ei ole löytynyt. Käynkö nyt vain yksin koiran kanssa ulkona? Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Joo käyt yksin koiralenkillä tästä lähtien.
Ja äijä luiskaan. Koirakin on viisaampi ja näkee mikä shitti tuollainen mies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohullu taas vauhdissa. Mistä näitä aiheita keksiikään.
Aina pitää haukkua miestä.
Tietysti, koska eihän näissä tarinoissa muuten olisi mitään draamaa.
Mitä mies on sanonut, kun olet selittänyt hänelle, että koira on VANHUS. Selitä miehelle mikä on vanhus. Vie mies vanhainkodin portille tuijottamaan huonosti ja hitaasti liikkuvia vanhuksia ja sano, että koira on vanhus. Ja myös koiralla on oikeus vanhuuteen.
No täytyy riuhtoa ihan hemskutin paljon, jos joku autostaan ilmoittaa asiasta? Ei taida olla totta tämä tarina? Sinä vaan mietit, että pitäisi viedä koira eläinlääkärille, kun ukkos pitäisi viedä hoitolaan.
Tekeekö koira stoppeja lenkillä sinun kanssasi? Vai pelkästään kun miehesi on mukana?
Voiko olla kyse siitä, että koira on alkanut pelätä lenkkejä miehesi kanssa ja käyttäytyy siksi kuten käyttäytyy?
Jos ohikulkija jo huomauttaa käytöksestä, on se jo melkoista. Laita miehesi yksin lenkille ja vaihdata sillä välin lukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elsun paikka. Eläinsuojelu ottaa koiran huostaan jos mies ei paranna tapojaan.
Olen miettinyt koirankouluttajan palkkaamista, kun koiran lenkille lähdön hiipuminen on alkanut pikkuhiljaa. Ennen siis on kävellyt ihan hyvin, etenkin kun asuin koiran kanssa kahdestaan. Olen vain pettynyt mieheen ja hänen käytökseensä koiraa kohtaan. Itse olen aina hoitanut koiran hyvin ja käynyt eläinlääkärissä kun tarvetta on ollut.
Ap
Sinunko mielestäsi koirankouluttaja auttaisi siihen että miehesi on paskapää?
Juu paskapäämiesten takia pitää olla kaikenlaista kouluttajaa ja terapeuttia. Miksi ap vaihtoi koiran tuohon paskapäähän, miksi?
Vanha koira kysymyksessä. Miehesi on sadisti, joka aiheuttaa tahallaan fyysistä kipua koiralle. Epäonnistuit koiranomistajana sallimalla sen.