Jos naisen haluttomuus kestänyt jo kuusi kuukautta, voiko mies hakea helpotuksen muualta väliaikaisesti?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Naisena vastaan, että voi ja pitää.
Suomessa on ihme omistuskulttuuri joka tuhoaa perheitä sitä tahtia, että hirvittää. Myös yksi epäsuosittu fakta on, että monen perheen pitää koossa maksullinen seksi tak salasuhteet.
Suuttukee vain, mutta näin se valitettavasti on.
Petos on aina petos, oli se sitten yrityskaupoissa tai parisuhteessa, petturi on petturi joka ei pidä sanaansa ja valehtelee ja huijaa.
Jos on yhdessä sovittu että se on ok, niin vain silloin se on perheen koossa pitävä asia, muutoin se on asia joka jossain vaiheessa rikkoo perheen.
Minä olen ollut ilman seksiä miehen sairauksien takia, itsellänikin ollut sairauksia, mutta minä silti haluaisin seksiä ja läheisyyttä, koska minulle seksi ei ole mitään yhteistä jumppaa ties kenen kanssa, vaan fyysinen rakkauden osoitus, en missään nimessä haluaisi seksiä ihmisen kanssa jota en rakasta, joten odotan sitä aikaa kun mies taas on siihen kykenevä. Niin pitkään odotan kun tiedän että mies rakastaa minua. Jos mies ei rakastasi, tai minä lakkaisin rakastamasta, niin sitten ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ihme omistuskulttuuri joka tuhoaa perheitä sitä tahtia, että hirvittää. Myös yksi epäsuosittu fakta on, että monen perheen pitää koossa maksullinen seksi tak salasuhteet.
Petos on aina petos, oli se sitten yrityskaupoissa tai parisuhteessa, petturi on petturi joka ei pidä sanaansa ja valehtelee ja huijaa.
Jos on yhdessä sovittu että se on ok, niin vain silloin se on perheen koossa pitävä asia, muutoin se on asia joka jossain vaiheessa rikkoo perheen.
Minä olen ollut ilman seksiä miehen sairauksien takia, itsellänikin ollut sairauksia, mutta minä silti haluaisin seksiä ja läheisyyttä, koska minulle seksi ei ole mitään yhteistä jumppaa ties kenen kanssa, vaan fyysinen rakkauden osoitus, en missään nimessä hal
Mutta muista, että tämä on sinun mielipiteesi. Subjektiivinen näkemys asiasta, ei välttämättä totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ilman seksiä miehen sairauksien takia, itsellänikin ollut sairauksia, mutta minä silti haluaisin seksiä ja läheisyyttä, koska minulle seksi ei ole mitään yhteistä jumppaa ties kenen kanssa, vaan f
Kyse ei ole mielipiteestä. Jos rikkoo sopimuksen, se on petos. Siitä ei pääse yli eikä ympäri millään selityksellä. Se on rikos jos kyse on rahasta tai tavarasta, pitäisi olla myös parisuhteessa, että kun avioliittopaperiin laittaa nimensä, tietää kumpikin osapuoli mitä siinä sopimuksessa sovitaan, ja mikä on sopimusrikkomuksen sanktio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut ilman seksiä miehen sairauksien takia, itsellänikin ollut sairauksia, mutta minä silti haluaisin seksiä ja läheisyyttä, koska minulle seksi ei
Missään paperissa lukee, ettei saa panna muita? Itse en ole ainakaan sellaista allekirjoittanut
Vierailija kirjoitti:
Ensin erotaan, sitten vasta pannaan muita.
Tää siis koskee vain naisia. Miehet toki voivst ensin panna ja sitten erota.
Miehen työmatka kestänyt nyt viisi kuukautta ja pari kuukautta olisi tiedossa lisää. Saako hän tällaisessa tilanteessa hakea helpotusta?
Miehen puolesta järkytyksellä kyselen
On ok mutta sen pitää olla mies joka tyydyttää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle miehelle maksullinen nainen on keino pitää itsensä hyvänä perheenisänä kun vaimolla halut menneet mutta ei halua erota
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä naiseltasi miten haluaa että ratkaisette asian
Työkaverini vaimo ei halua keskustella asiasta vaan mielummin on tietämätön, seksiä ei ole ollut vuosiin
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta omistuskulttuurista, mutta en kannata selän takana toimimista. Asioista voi myös keskustella avoimesti puolison kanssa.
Miten niin jos naisen haluttomuus kestää kuukausia? Monilla naisilla se kestää vuosia tai koko elämän.
Lasteni isällä oli pitkiä haluttomuuskausia, joista ei koskaan suostunut puhumaan. 8kk kuivan kauden jälkeen otin eron. Nykyisellä miehellä on myös ajoittain haluttomuutta, mutta puhumme asiallisesti ja yritämme ratkaista asian. Jo se, että nykyinen puhuu asiasta, saa minut pysymään suhteessa ja jatkamaan.
Monkä hiton helpotuksen? Mistä muualta? Eikö miehellä ole yhtä toimivaa kättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monelle miehelle maksullinen nainen on keino pitää itsensä hyvänä perheenisänä kun vaimolla halut menneet mutta ei halua erota
Hyvä perheenisä ei käytä naisia kuin vessanpönttöjä, itsensä tyhjentämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vaimokin voi sitten käydä maksullisissa tai hankkia rakastajan?
Toki, mutta silloin pitää erota ensin.