Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naisen haluttomuus kestänyt jo kuusi kuukautta, voiko mies hakea helpotuksen muualta väliaikaisesti?

Vierailija
19.01.2025 |

Miehenä kyselen

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sillä naisellasikin olis halut, kun käsillä olisi uusi mies. Sopishan se ap sinullekin?

Vierailija
62/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen työmatka kestänyt nyt viisi kuukautta ja pari kuukautta olisi tiedossa lisää. Saako hän tällaisessa tilanteessa hakea helpotusta?

Miehen puolesta järkytyksellä kyselen

Toinen kysyttävän arvoinen kysymys olisi, että saatko sinä? Sinähän olet yhtälailla ollut yksin. Tämän palstan logiikalla sulla on oikeus.

Tämän palstan logiikka ontuu ja pahasti. Tietenkin odotan miestäni, rakastan häntä. Vaikka takakireä toki alan olla, anteeksi vaan rakkaat lapseni. Mutta mieluummin kireä ja lojaali kuin helpottunut ja pettänyt, ei kahta kysymystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestäni mutta seksi olisi kivaa kyllä. Voinko harrastaa sitä parin rakastajan kanssa? Mitä palstalla ollaan mieltä?

Aloittajan tilanne on erilainen, haluaisi olla vaimonsa kanssa mutta tätä ei kiinnosta. On eri asia etsiä vierasta seuraa vaikka oma mies haluaisi.

Mitäs eroa siinä on? Minä en halua lihonutta miestäni ja hän on huono sängyssä, mutta halut ne on minullakin. Tarvitsen purkautumista.

Vierailija
64/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestäni mutta seksi olisi kivaa kyllä. Voinko harrastaa sitä parin rakastajan kanssa? Mitä palstalla ollaan mieltä?

Aloittajan tilanne on erilainen, haluaisi olla vaimonsa kanssa mutta tätä ei kiinnosta. On eri asia etsiä vierasta seuraa vaikka oma mies haluaisi.

Mitäs eroa siinä on? Minä en halua lihonutta miestäni ja hän on huono sängyssä, mutta halut ne on minullakin. Tarvitsen purkautumista.

Lisäys: voin panna hänen kanssaan jos hän laihduttaa reippaasti.

Vierailija
65/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta.

Vierailija
66/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin selvittäisin miksi se nainen on haluton, toiseksi haluaako erota jos ei parisuhde käy.

Jos ei halua erota on ihan ok hakea fyysinen puoli muualta - ei kukaan voi päättää toisen puolesta noin tärkeästä asiasta!

Vierailija
67/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiri sinä oot. 

Kirjoita asiallisesti, nimittelemättä, jos tahdot kommentoida.

Vierailija
68/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin selvittäisin miksi se nainen on haluton, toiseksi haluaako erota jos ei parisuhde käy.

Jos ei halua erota on ihan ok hakea fyysinen puoli muualta - ei kukaan voi päättää toisen puolesta noin tärkeästä asiasta!

Miksi mies ei itse eroa?

Vierailija
69/69 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee muuttaa itseäsi niin, että naisesi alkaa jälleen haluta sinua.