Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiennytkään, että hääpukujen sovitus on nykyään maksullista myös Suomessa.

Vierailija
19.01.2025 |

Vuonna 1995 ei vielä ollut

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman hääpuvun ostin tutulta myyjältä. Pitkän linjan ammattilainen joka tietää mikä minulle sopii. Samoin iltapukujen kanssa: menen ammattilaiselle stailattavaksi, ostan laatua. Kun on uniikeista vaatteista kyse, joita ei tilata liikkeeseen montaa kappaletta, liikkeissä ei välttämättä ole edes hintoja esillä. Ilmekään ei värähdä jos mekko on kalliimpi mitä luulen, jos pidän siitä, koska maksan ammattilaiselle. Hinnat liikkuu kuitenkin satasissa, ei tonneissa.

Sen sijaan en maksaisi pennin jeniä sovitushetkestä. En ole koskaan tehnyt sitä että käyn myymälässä kokeilemassa ja sitten tilaan netistä! Jos menen jonnekin jossa maksan mekosta paljon, haluan sen tasoista kohtelua. Ammattilainen ei voi vaatia minua arvostamaan työtään ennenkuin hän arvostaa minua asiakkaana.

Jos liike suunnittelee konseptinsa joillekin pissiksille jotka sovittelevat huvikseen, niin kannattaa totuttautua heihin asiakaskuntana. Sitten minä ja moni muu kiertää paikan kaukaa. Tarjoilut on kiva idea, mutta jos tulen sovittamaan pukua, niin en ehdi samalla niistä nauttia.

Vierailija
102/103 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin ostanut vaatteita/kenkiä suomesta. Kalliit ja huonoa materiaalia. Ostan vaatteeni pari kertaa vuodessa eräästä Eu-maasta samalla kun käyn tapaamassa siellä asuvia lapsia. Samalla reissulla tulee kyllä hankittua paljon muutakin 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän asiakas tuhlaa siinä yrittäjän aikaa. 

Eikös se asiakas ole yrittäjää varten? Ilman asiakasta yrittäjä voi sulkea putiikkinsa.

Juu, mutta miksi yrittäjän pitäisi palvella asiakasta ilmaiseksi? Aika on rahaa.

Valitettavasti tuolla alalla pelin henkeen kuuluu, että jokainen asiakas ei välttämättä osta, ainakaan joka kohtaamisella, mutta jokainen asiakas silti palvellaan hyvin.

Jos jossain paikassa on hyvä palvelu ja mukavat myyjät, vaikka et sillä kertaa ostaisi, niin todennäköisesti palaat sinne uudelleen ostoksille, ja suosittelet kavereille ja tutuille myös. Sen on kaupanalalla aina ollut noin. Ei myyjällä ole oikeutta suuttua ja veloittaa siitä, ettei asiakas osta, kun ei se ole mitään pakkomyyntiä. Semmoisesta ei jää kenellekään hyvä kokemus.