Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut tilanteessa, missä olisit voinut pettää?

Vierailija
19.01.2025 |

Mutta kieltäydyit? Voiko jokainen pettää, jos tilaisuus tulee? Mietin, että onko järkevämpää parisuhteessa ensisijaisesti välttää tilanteita, jossa pettämisen riski voisi olla suuri, kuin luottaa omaan suoraselkäisyyteensä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kyse on valinnoista. Jos ei luota itseensä on parempi pysyä pois noista tilanteista.

Vierailija
2/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montakin kertaa, enkä ole koskaan kieltäytynyt. Minulle on sanottu, että torjutuksi tuleminen voi olla naiselle hyvinkin traumatisoivaa , enkä halua yhdellekään naiselle sellaista aiheuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika usein. Elämä on valintoja. Niillä miehillä ei ollut mitään uutta tarjota minulle. Nautinnollista seksiä saan kotona aviomieheltä. Ei kannata sotkea hyvää kuviota kotona.

Vierailija
4/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itsellesi tilannetta jossa olet jäänyt jumiin kaksin täydellisen ihmisen kanssa kuukaudeksi. Nukkumapaikkana on yksi sänky. Te pidätte toisistanne ja mukana on jatkuva läheisyys. Moniko voi sanoa ettei pettäisi?

Vierailija
5/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monesti on tarjottu mahdollisuutta. Ei mua kiinnosta pettää.

Muutenkin olen elämäni aikana tuntenut vetoa niin harvaan mieheen, ettei riskiä käytännössä ole. 

Vierailija
6/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele itsellesi tilannetta jossa olet jäänyt jumiin kaksin täydellisen ihmisen kanssa kuukaudeksi. Nukkumapaikkana on yksi sänky. Te pidätte toisistanne ja mukana on jatkuva läheisyys. Moniko voi sanoa ettei pettäisi?

Avaruusasemalla? 

Vierailija
7/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pistäisi miettimään jos kostea vako olisi silmien alla, että miten siihen pystyisi olemaan työntymättä....edes kerran lykätä sisään.

Vierailija
8/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaruusasemalla? 

Kyse on fiktiivisestä tilanteesta. Ei voi sanoa mikä paikka on. Kyse on siitä, että kaikki pettävät jos aika ja paikka ovat sopivat. Kuten tuossa täysin keksityssä tilanteessa.

Vierailija
9/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikki ole koko ajan tilaiteissa, joissa VOISI pettää. Olisihan se mahdollista, missä vaan ja koska vaan, kenen kanssa vaan. Erilaisia ehdotuksiakin tulee koko ajan. En kuitenkaan pidä järkevänä jättää elämää elämättä, työssä käymättä ja niin edelleen tämän takia.

Minulla ei ole mitään vaikeuksia luottaa omaan suoraselkäisyyteeni. EIkä sitä oikeastaan edes tarvita: en edes halua muita.

Vierailija
10/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä suhde yli 30 vuotta niin todellakin on ollut monta tilaisuutta pettää mutta en ole koskaan pettänyt. Ja tämä on valinta. Päätin jo suhteen alussa että en petä.

Vierailija
11/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudeksi? Minulle riittäisi tunti ja olisin valmis pettämään tuossa tilanteessa.

Vierailija
12/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pistäisi miettimään jos kostea vako olisi silmien alla, että miten siihen pystyisi olemaan työntymättä....edes kerran lykätä sisään.

Jos kumoaisi ämpärillisen jäitä housuihin, niin selviäsikö tilanteesta kunnialla ja voisi mennä kotiin pystypäin?

Vierailija
13/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukaudeksi? Minulle riittäisi tunti ja olisin valmis pettämään tuossa tilanteessa.

Laitoin ajan pitkäksi, että myös ne siveimmät tajuaisivat idean.

Vierailija
14/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kieltäydyin koska ne tarjolla olevat eivät houkuttaneet. En tiedä miten olisi käynyt jos joku oikeasti kiihottava olisi tullut tyrkylle. Suhde oli laimea ja seksi sen vuoksi vähäistä. Nykyään moraalini ei sallisi pettämistä mutta nuorena olin ihan eri ihminen. 

Vierailija
15/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumoaisi ämpärillisen jäitä housuihin, niin selviäsikö tilanteesta kunnialla ja voisi mennä kotiin pystypäin?

Miten tuohon tilanteeseen voisi ajautua. Eikö pitäisi tehdä monenlaista älyllistä kuperkeikkaa, että voisi kotona katsoa puolison silmiin, ja sanoa olevansa syytön?

Vierailija
16/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen,ja aina pettänyt...eukko ei tiedä mitään..

Vierailija
17/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt nuorena. Siitä tajusin miten paljon pahaa sillä voi toiselle aiheuttaa. Oli raastavaa katsoa toisen murenemista, josta oli itse vastuussa. En halua kokea sitä enää koskaan, joten olen päättänyt että en petä. En myöskään anna itseni joutua tilanteisiin jotka voisivat viedä pieneenkään houkutukseen. Viehätyn edelleen muista ihmisistä, mutta en lähde mukaan mihinkään flirttiin kenenkään kanssa. 

Vierailija
18/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppohan se on kieltäytyä, jos ei ole toisesta kiinnostunut. Jos joku puliukko tulisi vonkaamaan, niin tietenkin lähinnä ällöttäisi. Mutta jos tilaisuus tulisi sellaisen kanssa, joka on hyvin komea/viehättävä, enkä olisi häneen jo ihastunutkin?

Vierailija
19/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on järkevää välttää tilanteita, joissa pettämisen riski on suurempi. Omaan suoraselkäisyyteen ja moraaliinsa luottavan on hyvä tiedostaa, että liha on heikko.

Vierailija
20/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän parisuhteen aikana on totta kai ollut tilanteita joissa on ollut tilaisuus ja houkutustakin pettää. Olen kieltäytynyt. En myöskään ehdoin tahdoin aseta itseäni tilanteeseen jossa kiusaus voisi olla suuri. En esimerkiksi lähde humalassa jatkoille viehättävän ihmisen kanssa vaan jos tuollainen ehdotus tulee, lähden pois jo siinä vaiheessa jäämättä ajatuksella edes leikittelemään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme