Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut tilanteessa, missä olisit voinut pettää?

Vierailija
19.01.2025 |

Mutta kieltäydyit? Voiko jokainen pettää, jos tilaisuus tulee? Mietin, että onko järkevämpää parisuhteessa ensisijaisesti välttää tilanteita, jossa pettämisen riski voisi olla suuri, kuin luottaa omaan suoraselkäisyyteensä.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kieltäydyin koska ne tarjolla olevat eivät houkuttaneet. En tiedä miten olisi käynyt jos joku oikeasti kiihottava olisi tullut tyrkylle. Suhde oli laimea ja seksi sen vuoksi vähäistä. Nykyään moraalini ei sallisi pettämistä mutta nuorena olin ihan eri ihminen. 

Mitkä tarjolla olevat.  Ei se pettäminen mistään tyrkyllä olevista ala. Eikä lähde.

Se alkaa siitä, kun tuntee aivan sietämätöömän voimakasta vetovoimaa toiseen, yleensä fyysisesti, mutta usein myös henkinen puoli natsaa.

Ja jos henkinen puolikin natsaa, kyse on jo rakastumisesta.

Vierailija
42/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele itsellesi tilannetta jossa olet jäänyt jumiin kaksin täydellisen ihmisen kanssa kuukaudeksi. Nukkumapaikkana on yksi sänky. Te pidätte toisistanne ja mukana on jatkuva läheisyys. Moniko voi sanoa ettei pettäisi?

Oletko ihan hassu? Ei ihminen ole mikään kiimainen eläin, joka ei osaa sanoa ei, kun haaruksissa kihelmöi. 

Et varmaan itse ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa. Siinä vain ajautuu täysin tunteiden vietäväksi.

Selkärangattoman ihmisen selittelyä. Useimpia ihmisiä panettaa säännöllisesti. Se ei ole mikään syy pettää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap.

Jokainen voi periaatteessa pettää, sen elämänkokemus on opettanut.

Eri asia on, tekeekö sen käytännössä, sillä toisilla on erittäin vahva itsehillintä. Pystyvät nielemään himonsa ja halunsa.

Ihmiset ovat yksilöitä.  Ja toisaalta kerranhan täällä vain eletään.

Eihän se pettäminen liittoa vahingoita, jos toinen ei osapuoli ei saa sitä koskaan tietää.

Sitä ei sydän sure, mitä silmä ei näe, vanha sanonta.

Mutta kun se ei ole välttämättä omissa käsissä saako toinen tietää vai ei. Itse sain mutkan kautta tietää eksäni pettäneen vuosia aiemmin. Ero tuli. Valheilla on pitkät jäljet. Itsellänikin on ollut houkutuksia, mutta kun ajattelen että pitää sitten elä

Yhden ainoan pettämisen takia, mikään liitto ja perhe ei kaadu,

Vierailija
44/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on kyllä todella helppoa pettää, kun somessa on kaikki mahdollisuudet verkostoitua ihan kenen kanssa tahansa. 

Vierailija
45/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele itsellesi tilannetta jossa olet jäänyt jumiin kaksin täydellisen ihmisen kanssa kuukaudeksi. Nukkumapaikkana on yksi sänky. Te pidätte toisistanne ja mukana on jatkuva läheisyys. Moniko voi sanoa ettei pettäisi?

Oletko ihan hassu? Ei ihminen ole mikään kiimainen eläin, joka ei osaa sanoa ei, kun haaruksissa kihelmöi. 

Et varmaan itse ole koskaan ollut sellaisessa tilanteessa. Siinä vain ajautuu täysin tunteiden vietäväksi.

Selkärangattoman ihmisen selittelyä. Useimpia ihmisiä panettaa säännöllisesti. Se ei ole mikään syy pettää. 

Kyllä minä inhoan enemmän varkaita, väkivallan tekijöitö ja muita ketkuja, kuin niitä,  jotka sattuvat pettämään kumppaniaan.

Pettämisessä ei ole kyse  ilkeydestä, eikä pahantahtoisuudesta, kuten varastamisessa ja muussa.

Vierailija
46/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää selittelyä tuo, että kaikki pettäisivät. Iso osa ihmisistä ei koskaan petä. Eikä niihin tilanteisiin vain ajaudu. Kun tulee se ensimmäinen viite toisen kiinnostuksesta, otetaan etäisyyttä. Ei odoteta sopivaa hetkeä, juoda yhdessä ja muka vain ajauduta johonkin. On kaikilla tilaisuuksia. Suoraselkäiset tunnistavat ne ajoissa, ja pitävät rajansa. 

Vierailija
47/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia nämä tilaisuuden ovat teillä olleet? Onko joku tehnyt suoran ehdotuksen, josta olet kieltäytynyt? Minulle ei ole koskaan kukaan tehnyt suoraa ehdotusta parisuhteessa ollessani.

Vierailija
48/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap.

Jokainen voi periaatteessa pettää, sen elämänkokemus on opettanut.

Eri asia on, tekeekö sen käytännössä, sillä toisilla on erittäin vahva itsehillintä. Pystyvät nielemään himonsa ja halunsa.

Ihmiset ovat yksilöitä.  Ja toisaalta kerranhan täällä vain eletään.

Eihän se pettäminen liittoa vahingoita, jos toinen ei osapuoli ei saa sitä koskaan tietää.

Sitä ei sydän sure, mitä silmä ei näe, vanha sanonta.

Mutta kun se ei ole välttämättä omissa käsissä saako toinen tietää vai ei. Itse sain mutkan kautta tietää eksäni pettäneen vuosia aiemmin. Ero tuli. Valheilla on pitkät jäljet. Itsellänikin on ollut houkut

Yhden ainoan pettämisen takia, mikään liitto ja perhe ei kaadu,

Paljonkin liittoja kaatuu ja perheitä hajoaa pettämisen takia. Mä en itse asiassa tiedä yhtään paria joka pettämisestä olisi selvinnyt. Mutta jos molemmat ajattelee, ettei liitto kaadu pettämiseen niin sittenhän on sama olla avoimessa suhteessa, jolloin ei edes ole pettämistä olla muidenkin kanssa.

Vierailija
49/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut monest ja myös pettänyt.

Vierailija
50/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, että poikaystävä pyöritteli eroa mielessä, mutta ei puhunut siitä minulle. Hän blokkasi minut yllättäen vähäpätöisestä syystä, mutta ei kaikilla kanavilla. Molemmat nuo teot oli epäreilua ja lapsellista, ja harkitsin pettämistä tuossa vaiheessa juuri pari päivää ennen eroa. Kumppani olisi oikeastaan ansainnut sen, koska oli itse mennyt blokkaamaan minut selityksittä ja olisin hyvin voinut ottaa sen sen merkkinä, että tämä oli tässä. Olinpa kuitenkin periaatteen ihminen kun en pettänyt, enemmän syytän itseäni että jäin suhteeseen niin pitkäksi aikaa. Parin kuukauden juttu tuon kanssa olisi ollut riittävä. Oli tyhmää jäädä suhteeseen noin epäkypsän kumppanin kanssa, jos olisin pettänyt niin en varmaan olosuhteet huomioon ottaen kantaisi paljon syyllisyyttä. Toivottavasti olen viisastunut noista ajoista.

Vierailija
51/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut tällaista tilannetta, koska en käy viihteellä enkä pikkujouluissa tms. Työpaikoilla on tullut vastaan kiinnostuneen ja ihastuneen oloisia miehiä, mutta ei kukaan ole ehdottanut mitään suoraan. Vaikea edes kuvitella sellaista tapahtuvan omalla kohdallani.

Vierailija
52/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä saa ihan siltä omalta kumppaniltakin, ei sen takia tarvitse pettää. Pettämiseen johtaa ihastuminen ja huuma.

Vierailija
53/59 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia nämä tilaisuuden ovat teillä olleet? Onko joku tehnyt suoran ehdotuksen, josta olet kieltäytynyt? Minulle ei ole koskaan kukaan tehnyt suoraa ehdotusta parisuhteessa ollessani.

Mun miesystävä on vuoroviikkoisä eikä paljoa nähdä hänen lapsiviikoilla. Ei siis asuta yhdessä. Mä en viitsi istua iltojani yksin kotona vaan käyn aika usein viihteellä kavereiden kanssa tai yksin. Lähes joka kerta joku mies lähestyy ja tiedostan että mun olis tosi helppo pettää. Joskus se on houkuttanutkin. En kuitenkaan tee sitä, koska olen parisuhteessa enkä halua loukata toista ikinä sellaisella tavalla. Kerran olen lähtenyt jatkoille nuoremman miehen kanssa, kun tutustuttiin baarissa ja huomattiin asuvamme lähekkäin. Siellä sitten viiniä juodessa tajusin, että jos vielä humallun, en voi ottaa ihan 100% varmuutta itsestäni. Lähdin nopeasti pois ja sen jälkeen olen laittanut itselleni rajan etten edes tuollaista tee. Mitään siis ei jatkoilla tapahtunut, mutta jo ajatus riitti tiedostamaan että noin ei kannata tehdä.

Vierailija
54/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen ollut, enkä tietenkään ole pettänyt.

Vierailija
55/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen ollut, ja tietenkin olen aina myös pettänyt. 

Vierailija
56/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aika usein. Elämä on valintoja. Niillä miehillä ei ollut mitään uutta tarjota minulle. Nautinnollista seksiä saan kotona aviomieheltä. Ei kannata sotkea hyvää kuviota kotona.

Outoa, täällä on naiset vannoneet että naiset haluavat vieraita miehiä ja vaihtelua jatkuvasti.

Vierailija
57/59 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai olen ollut, ja tietenkin olen aina myös pettänyt. 

älä viitsi

Vierailija
58/59 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
59/59 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

petin pienen linnun, pelastin koko parven, sanoo dave

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän