Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vasta vuosien päästä että oma äitini ja serkkuni olivat kertoneet luottamuksellisia asioitani eteenpäin

Vierailija
19.01.2025 |

Vieläkin on huijattu olo. Jotenkin ennosannut yhtään varoa vaan kerroin luottamuksellisen asian äidilleni  ja serkulle. Asia meni sitten lähes kaikkien tuttujen tietoon eikä kukaan *tunnusta* kertoneensa asiaa eteenpäin.

Onko nämä niitä oppirahoja? Itse en viitsi puhua mistään omasta asiasta (vähänkin aremmasta) sillä yleensä kaveritkin kertoo asioita puolisoilleen. 

Itse en kyllä kerro asioita eteenpäin jos joku kertoo luottamuksellisesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti ja nuo juorutaan sellaisella matalalla äänellä vaikka oltaisiin kahden kesken.

Vierailija
2/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kokemus. Karvasta kalkkia. Luottamuksen kun rikkoo, ei mitään jää jäljelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa herätä todellisuuteen, ne puhuu aina koska ei kellään ole mitään muutakaan puheenaihetta tässä maailmassa. Se on aina toiset ja niiden asiat. 

Aikuisena tosiaan kannattaa tiedostaa se asia että välillä on vaan hyvä olla hiljaa ja olla sanomatta ja puuttumatta yhtää nmihinkään

Vierailija
4/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavertelija kiinni jäätyään totesi, ettei arvannut et tässä käy näin eli et jää kiinni ja lavertelun saaja teki pahaa tiedoillaan. Kaksinkertainen mottaus.

Anteeksipyytäjiä eikä katujia ole ilmestynyt.

Vierailija
5/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro äidilleni enää yhtään mitään. Hänellä on jostain syystä tapana kouluttaa aikuisia lapsiaan edelleen mikä on ns. oikea tai väärä valinta. Siis hänen mielestään.

Samainen tyyppi kertoo veljeni luottamukselliset asiat eteenpäin minulle, toiveena että minä menisin sanomaan veljelleni miten pitää toimia. No en mene. Veljeni on.ihan täyspäinen ja älykäs ihminen, samaa ei voi sanoa äidistäni. 

Vierailija
6/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset juoruavat kaikki asiat, ja keksivät vielä toisen puolen lisää. Eli keskustelu kannattaa pitää aina yleisellä tasolla, puhua säästä ja kaikesta turhanpäiväsestä. Mitään henkilökohtaisia asioita ei kannata puhua edes lähisukulaisille.

Vierailija
7/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kertoneet ne luottamuksellisesti eteenpäin jne. Kannattaa jättää kertomatta, mitäpä ne omat asiat muille kuuluu. 

Vierailija
8/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia ihmisten kanssa puhutaan vain käsillä olevista olevista asioista tai tulevaisuudesta. Loput käsitellään asianomaisten kanssa ja viime kädessä kärvistellään yksin 😄

Vierailija
9/9 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo puolisolle kertominen tuli minulle järkytyksenä. Ystävyys loppui siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan